abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67580329
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 14:38 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Volgens hun.
Ja, en die hebben het een en ander bij elkaar verzonnen.

Het oorspronkelijke bericht:
http://kotaku.com/5187660/what-is-sony-announcing-on-tuesday
quote:
Sony dropped Kotaku a line to let us know that something is going down on Tuesday, March 31st. Could it be the long-rumored price cut is finally upon us?

Or could it be something completely different? Rumors have been doing little twirly things all over the internet over the past few weeks regarding a potential PlayStation 3 price cut, and while our first thought was "Why would they announce it several days after GDC?", apparently they are indeed announcing something several days after GDC. Go figure.

We're leaning towards a price cut, but we've got a sneaking suspicion that it's the PlayStation 2 dropping to $99, and not a cut for the PlayStation 3.

All we know so far is that they're announcing something. There's only one thing to do now. Let the wild speculation begin! What do you think/hope/dream Sony is announcing?
Sony heeft alleen verteld dat er een aankondiging was op 31 maart. Niet dat het groots was, niet dat het over de PS3 ging, alleen maar dat er een aankondiging was. Smarthouse heeft dat verhaal verdraaid.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_67580724
M.a.w., de hype-hoeren van fok hebben hu werk weer goed gedaan
pi_67581159
Ik snap niet waarom Sony zich nog zo concentreerd op de PS2. Het is een goed apparaat met veel goede games maar ze moeten meer hun best doen PS3's te verkopen! Als ze nou en totaal nieuw idee hadden met de PS2 (bijvoorbeeld de beruchte motion-controller) dan zou ik deze actie snappen.
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_67582598
Omdat de PS2 nog steeds meer geld in het laatje brengt dan de PS3?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:31:22 #80
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_67582649
Dit is gewoon bewijs dat er geen BC meer komt in de PS3. Voor 100 euro kun je een PS2 kopen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_67582742
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is gewoon bewijs dat er geen BC meer komt in de PS3. Voor 100 euro kun je een PS2 kopen
Wat een trol ben jij zeg
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_67582822
dat is een pre als je (ex) games crew bent
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:41:19 #83
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_67582999
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:33 schreef Agiath het volgende:

[..]

Wat een trol ben jij zeg
Wat is dit nou weer voor troll? Serieus, jullie zijn echt de Nintendo fanboys van vorige generatie. Bij alles wat er gezegd wordt meteen in de verdediging schieten en de rest voor trol uitmaken. Ga ergens anders huilen.

Sony zet de PS2 zo goedkoop neer zodat deze blijft verkopen en zo lang deze verkoopt hoeven ze geen BC in de PS3 te stoppen. Dat komt misschien over twee jaar als de PS2 wél 'dood' is, maar vooralsnog is dit gewoon niet van toepassing
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_67583155
LIEFDE ALOM

VEEL KUSJES VOOR IEDEREEN
pi_67583182
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:33 schreef Agiath het volgende:

[..]

Wat een trol ben jij zeg
Hele kansloze troll inderdaad.

( )
pi_67583354
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor troll? Serieus, jullie zijn echt de Nintendo fanboys van vorige generatie. Bij alles wat er gezegd wordt meteen in de verdediging schieten en de rest voor trol uitmaken. Ga ergens anders huilen.
Het ging niet eens om context, maar telkens als er iets 'negatiefs' is over de ps3 zit jij er weer als de kippen bij.
quote:
Sony zet de PS2 zo goedkoop neer zodat deze blijft verkopen en zo lang deze verkoopt hoeven ze geen BC in de PS3 te stoppen. Dat komt misschien over twee jaar als de PS2 wél 'dood' is, maar vooralsnog is dit gewoon niet van toepassing

Wat bedoel je trouwens met BC?
pi_67583452
BAD COMPANY.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:55:44 #88
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_67583506
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:51 schreef Agiath het volgende:

[..]

Het ging niet eens om context, maar telkens als er iets 'negatiefs' is over de ps3 zit jij er weer als de kippen bij.
Wat is er negatief dan? Blijkbaar heb je jezelf zo zitten hypen dat geen nieuws ineens negatief is? Zoals ik al zei, net Nintendo de vorige generatie, waar denk je dat MEGATON vandaan komt?
quote:
Wat bedoel je trouwens met BC?
Als je dat niet weet, waarom concludeer je dan dat mijn opmerking negatief/trollerig zou zijn?
pi_67583590
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat is er negatief dan? Blijkbaar heb je jezelf zo zitten hypen dat geen nieuws ineens negatief is? Zoals ik al zei, net Nintendo de vorige generatie, waar denk je dat MEGATON vandaan komt?
[..]

Als je dat niet weet, waarom concludeer je dan dat mijn opmerking negatief/trollerig zou zijn?
De context. Sorry als het niet zo bedoeld was dan
pi_67583903
Vanaf vrijdag LBP als dagaanbieding:

http://www.intertoys.nl/e(...)/Product/View/554284
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:40:45 #91
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_67585073
Jammer, ik hoopte op Jak 4.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 19:17:25 #92
44906 merino
World of Sleepers
pi_67587603
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[..]

(en ja ik was dus voor de PS3 een zure Nintendo fan )
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_67587845
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 11:53 schreef Agiath het volgende:
[ afbeelding ]

Vind deze nog best mooi eigenlijk

Die xbox720 concept is wat minder
OMG zo vet. Zou m zeker kopen als hij zo word! Moet dan wel zwaar sterk glas zijn anders hebben we inderdaad snel rinkeldekinkel..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_67588522
Prolly perspex en geen glas.

maar het is dus fokking lelijk

FOKKING

LELIJK

dus

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2009 19:52:26 ]
pi_67588626
Mijn Mad Catz ArcadeStick is zojuist afgeleverd Groot ding, bijna net zo groot als de PS3 Maar hij past prima op je schoot, is niet zwaar en de knoppen en stick voelen erg solide aan.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 19:54:15 #96
44906 merino
World of Sleepers
pi_67588973
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 19:45 schreef Kremers het volgende:
Mijn Mad Catz ArcadeStick is zojuist afgeleverd Groot ding, bijna net zo groot als de PS3 Maar hij past prima op je schoot, is niet zwaar en de knoppen en stick voelen erg solide aan.
das de budget versie hè?
zit daar ook nog over te twijfelen. Zou het alleen jammer vinden als ik dan achteraf liever de tournament stick gehaald had.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_67589470
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 19:54 schreef merino het volgende:

[..]

das de budget versie hè?
zit daar ook nog over te twijfelen. Zou het alleen jammer vinden als ik dan achteraf liever de tournament stick gehaald had.
Klopt, hoewel hij nog steeds ¤85 gekost heeft, dus budget zou ik hem niet willen noemen De tournament edition vind ik te duur, plus dat die echt nergens te krijgen is... Bol.com heeft de arcade versie ook weer op voorraad zag ik.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 20:41:36 #98
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_67590646
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 19:17 schreef merino het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

(en ja ik was dus voor de PS3 een zure Nintendo fan )
N-Sider, mijn favoriete site van toen ik nog geloofde in de Heilige Megaton
  dinsdag 31 maart 2009 @ 20:44:25 #99
44906 merino
World of Sleepers
pi_67590755
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

N-Sider, mijn favoriete site van toen ik nog geloofde in de Heilige Megaton
lol dat was niet het plaatje wat ik daar wou hebben staan

plaatje was dus de beruchte Megaman+Sonic+Mario mosaic
  dinsdag 31 maart 2009 @ 20:45:46 #100
44906 merino
World of Sleepers
pi_67590828

deze wou ik dus posten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')