quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij hebt dit trucje al eens gedaan dus? Veel werk of het is het gewooen een kwestie van de oude losschroeven, en nieuwe vastschroeven en het stekkertje erin?
Kijk aan, gelukkig hebben die duitse fabrikanten zoiets als Bosch nummers.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:04 schreef BYM het volgende:
[..]
Sorry topic helemaal vergeten![]()
Ja klopt helemaal.
Accu losmaken.
Dashboardkastje wegslopen.
Stekker losmaken, en module losnemen.
Inbouwen in omgekeerde volgorde.
De stekker is geen lullig stekkertje trouwens, meen 96 polig ofzo.
Vergeet overigens niet,je moet exact hetzelfde typenummer motormanagementmodule hebben als wat je nu bezit.
Ofcourse, je kunt er een andere inzetten en mazzel hebben, maar als ie gaat pingelen en je merkt dat niet, draai je je motor in de soep.
Hoezo, ogen uitsteken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:07 schreef BYM het volgende:
Way offtopic, dit is mijn E30 325i.
Inmiddels alweer een tijdje in de schorsing, binnenkort maar weer eens uit de stalling toveren
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:07 schreef BYM het volgende:
Way offtopic, dit is mijn E30 325i.
Inmiddels alweer een tijdje in de schorsing, binnenkort maar weer eens uit de stalling toveren
[ afbeelding ]
Topic is al ruim een jaar oud. Ik heb hem toendertijd gekocht en zelfs ik heb hem al niet meer.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:00 schreef kevindekevin het volgende:
Hallo Sven,
Hoe veel deuren heeft de auto en wat is uw telefoonnummer?
Groetjes,
Kevin van Eldik
Ja, de APK was in juli verlopen en je hebt hem nooit verlengd. Heb je er niks meer mee gedaan nadat je hem in elkaar had gereden?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Topic is al ruim een jaar oud. Ik heb hem toendertijd gekocht en zelfs ik heb hem al niet meer.
Nee, ik heb hem nog een poosje in opslag gehad. En daar bleef het bij.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:47 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ja, de APK was in juli verlopen en je hebt hem nooit verlengd. Heb je er niks meer mee gedaan nadat je hem in elkaar had gereden?
Jammer! Was een leuke ragbak!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem nog een poosje in opslag gehad. En daar bleef het bij.
Ik zie het ja. Ik zou het dan ook niet weten. Export zou nog wel een optie zijn, denk ik.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:51 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Jammer! Was een leuke ragbak!
PS-69-XF was het toch? Als dat het kenteken was is hij nu geexporteerd of gesloopt want de RDW kent hem niet meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |