De bypass is tijdelijk en de kop ligt er níet af. Alleen het luchtfilterhuis ligt eraf momenteel, en dat is 10 minuten werk. Als je hem rijdend naar huis wilt hebben, kwestie van wat remreiniger in de inlaat, een volle accu om hem aan de gang te slingeren en even 5 minuten warmdraaien. Rijden doet hij wel, maar hij heeft gewoon wat TLC nodig.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:14 schreef JJH het volgende:
Die bypass voor de benzinepomp is tijdelijk? En begrijp ik goed dat de kop eraf ligt? Moet hem wel rijdend naar huis kunnen krijgen mocht ik tot koop overgaan.
Tevensch tvp enzo.
edit; ohw en heb je een fotootje van de "schade" rechtsvoor?
Dat meen je niet!quote:Op maandag 30 maart 2009 19:43 schreef Turquaz52 het volgende:
Ruilen tegen een Fiat Uno 1.1 met 86.125 op teller met Bi-Xenon..?![]()
(serieus..)
Tja, de balasten van de Primera afgerukt, en H4 Bi-Xenon Hi/Lo van eBay gekocht voor 60 eurii.. en tja, check me topic zou ik zeggen, ik ga over een paar posts (dus begin nieuwe pagina) ff een fotoshootje postenquote:
Laat ik geen valse verwachtingen kweken hier. Ik denk dat de kans groot is dat het de ECU is, en dat baseer ik op de volgende feiten:quote:Op maandag 30 maart 2009 19:18 schreef JJH het volgende:
Als het inderdaad puur met de ECU te maken heeft, is het zonde om hem al te slopen en in onderdelen te verkopen. Ik zit er nog even serieus over na te denken.
(Onder andere of een kamaraad zin heeft om de boel weer draaiend te krijgen, weet wel wat maar niet alles)
Dat is nog eens aardig.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:03 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik zal morgen speciaal voor jullie nog eens met de digicam aan de slag dan.
Da's lief.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:03 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik zal morgen speciaal voor jullie nog eens met de digicam aan de slag dan.
Het interieur is eigenlijk nog heel netjes. Geen kapotte bekleding of vlekken ofzo, netjes onbeschadigd leer aan de zijkanten, etc. Alleen de bestuurderstoel is een andere stof, is ooit uitgewisseld omdat de originele stuk versleten was. Deze nieuwe stoel zit weer prima. Hij is veel dunner dan je zou verwachten, maar zit echt heel lekker, ook als je er een rit van 3 uur in maakt. (ja, dat heb ik persoonlijk ondervonden ;-))
We zien ze wel verschijnen, lekker hè lentequote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:56 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik zal ze vanavond maken als ik terugkom van kantoor, vanmorgen had ik er geen tijd voor. Het is toch weer lekker lang licht
mijn bod staat ook nog steeds. Kan morgen eventueel wel die kant op komen mocht het niet doorgaan..quote:Op donderdag 2 april 2009 08:50 schreef Wiebelkont het volgende:
Dagkickje. Eenmaal andermaal?
- edit - Mail + PM naar Rival gestuurd, nog geen antwoord gehad. Wil het graag deze week afronden.
Das dan mooi (voor ons beiden ;-)) want Rival heeft zijn bod ingetrokken. Hij zoekt blijkbaar een auto in dezelfde prijsklasse maar dan in nieuwstaatquote:Op donderdag 2 april 2009 17:20 schreef JJH het volgende:
[..]
mijn bod staat ook nog steeds. Kan morgen eventueel wel die kant op komen mocht het niet doorgaan..
Nu zit het zo dat ik taxi rijd en het aankomend weekend moet werken, overdag. De gehele volgende week kan ik 's ochtends wel. Ik wilde hem graag rijdend nar huis brengen, dus een luchtfilterhuis zou wel makkelijk zijn.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:06 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Das dan mooi (voor ons beiden ;-)) want Rival heeft zijn bod ingetrokken. Hij zoekt blijkbaar een auto in dezelfde prijsklasse maar dan in nieuwstaat![]()
Morgen ben ik de hele dag werken en heb ik 's avonds bezoek, je zou zaterdag langs kunnen komen als het je schikt? Mocht je snel kunnen beslissen kan ik probéren morgenochtend vrij te pakken maar dan heb ik niet veel tijd. Als dat en zaterdag niet kan/lukt wordt het ma t/m vr volgende week, waarbij ik dan wel vrij moet vragen voor de tijd/datum waarop je komt, ivm openingstijden postkantoor voor de overschrijving.
Neem jij de remreiniger mee? Of in het uiterste geval, een sleepkabel?Moet ik het luchtfilterhuis e.d. er weer op monteren, of neem je hem zo mee?
Sorry kerel, ik was er nog niet aan toe gekomen je een PM terug te sturen. De 205 is echt in hele goede staat en niet gek veel duurder dan jouw Fiat mij uiteindelijk kost als ik akkoord zou gaan met de deal die je voorstelde, dus daar heeft ze voor gekozen.quote:
Ok, dan zet ik die er terug op. Ik heb nog een extra volle accu laten komen, met een beetje explosief mengsel en een volle accu moeten we een heel eind komen denk ik. Waar moet de auto eindigen?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu zit het zo dat ik taxi rijd en het aankomend weekend moet werken, overdag. De gehele volgende week kan ik 's ochtends wel. Ik wilde hem graag rijdend nar huis brengen, dus een luchtfilterhuis zou wel makkelijk zijn.
Zwollequote:Op donderdag 2 april 2009 22:23 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Sorry kerel, ik was er nog niet aan toe gekomen je een PM terug te sturen. De 205 is echt in hele goede staat en niet gek veel duurder dan jouw Fiat mij uiteindelijk kost als ik akkoord zou gaan met de deal die je voorstelde, dus daar heeft ze voor gekozen.
[..]
Ok, dan zet ik die er terug op. Ik heb nog een extra volle accu laten komen, met een beetje explosief mengsel en een volle accu moeten we een heel eind komen denk ik. Waar moet de auto eindigen?
Ja, dat klopt ook, maar ik heb hem nu bijna 3 weken niet gebruikt, dus alles is een beetje bezonkenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Zwolle(Je meldde eerder dat ie prima liep als het allemaal warm is. Naar Zwolle toe warmt het in ieder gaval goed op.
)
Dat snap ik helemaal, en was ook niet de bedoeling, ik ben al druk zoekende voor een vervangende ECU, Heb vandaag nog het er nog ff met de monteur op de zaak erover gehad en die dacht ook dat het heel goed de ECU zou kunnen zijn, en anders gaan we gewoon opzoek naar wat het wel zou kunnen zijn. Het blok zelf heb ik alle vertrouwen in. Die M20 zescilinders zijn beroemd om hun onverwoestbaarheid.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:37 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ja, dat klopt ook, maar ik heb hem nu bijna 3 weken niet gebruikt, dus alles is een beetje bezonken
Ik zal dit weekend de boel weer in elkaar steken en er wat liters benzine bijgooien (tank is bijna leeg). Ik zorg dat ik hem dan weer alvast start en een uurtje laat lopen. Zolang er bijna dagelijks mee gereden word start hij ook gewoon trouw elke ochtend, maar een paar weken stilstand vind hij niet leuk.
Kijk, er moet gewoon aan gesleuteld worden, dus ik ga ervanuit dat je snapt dat je hem niet kunt kopen om dan direct als dagelijkse auto in te zetten, daarvoor moet je eerst dat probleempje de wereld uithelpen. Met een beetje geluk heb ik binnen een paar dagen nog een extra auto staan hier, dus ik kan hem dan aanslepen voor je, en als het echt moet kan ik hem ook nog wel naar Zwolle slepen voor je, dan moeten we wel even iets afspreken over de benzine.
quote:Op donderdag 2 april 2009 23:24 schreef Spezza19 het volgende:
Is dat ding rijdend naar huis te krijgen?
Met wat hulpmiddelen om te starten en genoeg benzine om thuis te komen.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:24 schreef Spezza19 het volgende:
Is dat ding rijdend naar huis te krijgen?
Jij hebt dit trucje al eens gedaan dus? Veel werk of het is het gewooen een kwestie van de oude losschroeven, en nieuwe vastschroeven en het stekkertje erin?quote:Op vrijdag 3 april 2009 05:05 schreef BYM het volgende:
[..]
Heb je ook maar een woord gelezen uit dit topic .......![]()
ECU zit bij mijn weten achter het dashboardkastje.
Het BOSCH nummer heb je nodig.
In Groningen zit een BMW-sloop, D-parts, en in Heerhugowaard heb je Molenaar.
Nieuwe MotorManagementModule kostte me voor mijn E30 325i destijds, erhmmm ruim 4 jaar terug alweer, ik dacht me te herrineren 165 euro bij D-Parts.
Succes met sleutelen!
Dan heb je wel de deal van de eeuwquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij hebt dit trucje al eens gedaan dus? Veel werk of het is het gewooen een kwestie van de oude losschroeven, en nieuwe vastschroeven en het stekkertje erin?
Just curious hoor, gaat vast niet zo simpel.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:44 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dan heb je wel de deal van de eeuw
Dat gaat goedkomen.quote:Ik verwacht wel spectaculaire driftfoto's natuurlijk, live action materiaal, zodat ik weet dat je er plezier mee hebt!
Voordat het echt een project is zijn we wel weer ff verder eerst maar weer eens een dagelijkse auto van maken.quote:
Dank.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:48 schreef Turquaz52 het volgende:
Dan wens ik de -toekomstig- nieuwe eigenaar alvast succes met zijn 320je..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |