quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef Nielsch het volgende:
Hallo Wilders-stemmers, jullie sympathisanten en gelijkdenkenden zeggen hallo!![]()
![]()
[ afbeelding ]
De visies van de ene groep:
[..]
Vergeleken met die van de andere groep:
[..]
Ja... Wilders heeft afgelopen zaterdag zijn haar weer eens laten blonderenquote:
Oh.. hai!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef Nielsch het volgende:
Hallo Wilders-stemmers, jullie sympathisanten en gelijkdenkenden zeggen hallo!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Dan kan ik 210 rijden zonder mijn rijbewijs te verliezen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef Nielsch het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Oh, dat valt nog mee. Heb je ook een bron voor me?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:03 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ja, Geert staat inmiddels op 34 zetels, omdat hij in de kamer is verschenen.
Nee, was een (flauw) grapje.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog mee. Heb je ook een bron voor me?
Het heeft gewerkt, Wilders begint alweer te zakken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:31 schreef Montov het volgende:
Ik heb een lange tijd niets meer gedaan met de peilingen van De Hond, ik zal deze week weer even ervoor zorgen dat Wilders weer wat gaat zakken.
Goh Wilders probeert de nette variant van Extreem-rechts te spelen. Heel apartquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef Nielsch het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[..]
[..]
waarom zijn negers dan zo goed in bijvoorbeeld hardlopen...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:59 schreef ethiraseth het volgende:
Lemmeb gelooft zeker nog in het idee dat gedrag samenhangt met ras?
Gedrag is net weer wat anders dan fysieke bouw.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:16 schreef hverburg84 het volgende:
[..]
waarom zijn negers dan zo goed in bijvoorbeeld hardlopen...
ik denk dat ras zeker meespeelt.
quote:CDA en PVV even groot in peiling
DEN HAAG - Het CDA stijgt een zetel in de jongste peiling van Maurice de Hond. De regeringspartij staat zondag op 31 zetels en is daarmee even groot als de PVV.
De partij van Geert Wilders levert een zetel in ten opzichte van de peiling van vorige week.
Andere verschuivingen zijn een zetel winst van voor de ChristenUnie (van 4 naar 5) en een zetel minder voor GroenLinks (van 11 naar 10).
Dat partijleider Wouter Bos zich deze week uitsprak tegen een coalitie van zijn partij met de PVV leidde niet tot verandering in de peiling voor de PvdA.
De partij blijft staan op 22 zetels. Ook blijven de VVD en de SP gelijk, met ieder met 14 zetels. D66 staat in de peiling onveranderd op 17 zetels.
Regeringspartijen
Ten opzichte van de Tweede Kamerverkiezingen in 2006 leveren de regeringspartijen nu 22 zetels in. Het CDA zit met 41 zetels in de Kamer, haalt in de peiling 31, PvdA gaat van 33 naar 22 zetels, de ChristenUnie van 6 naar 5.
Vooral de PVV en D66 gaan in de peiling met sprongen vooruit ten opzichte van de Kamerverkiezingen. De PVV van 9 zetels in 2006 naar 31 en D66 van 3 naar 17.
De verkiezingen voor het Europees Parlement over tweeënhalve week houden slechts een deel van de bevolking bezig. 35 Procent geeft aan te gaan stemmen, peilde Maurice de Hond.
Bron: http://www.nu.nl/algemeen(...)root-in-peiling.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |