Jep: Weglopen levert Wilders 3 zetels winstquote:
Zijn eigen internetpanel. Volgens mij kan iedereen zich aanmelden, dus of het representatief is?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:01 schreef Hardrebel het volgende:
Welke mensen heeft hij ondervraagd.?
Ga er voor het gemak maar vanuit dat dat niet representatief is. Wilders de grootstquote:Op zondag 29 maart 2009 20:03 schreef Horloge het volgende:
[..]
Jep: Weglopen levert Wilders 3 zetels winst
[..]
Zijn eigen internetpanel. Volgens mij kan iedereen zich aanmelden, dus of het representatief is?
En waarom zou dat niet kunnen?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:05 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ga er voor het gemak maar vanuit dat dat niet representatief is. Wilders de grootstKom op dat geloof je toch niet....
Sommige mensen hebben ondanks in het verleden de binnenkomst van de LPF met 26 zetels nog steeds een plaat voor hun hoofd.quote:
daarom deed hij het ook.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:07 schreef thewishmaster het volgende:
Toen hij wegliep wist ik al dat het weer zetelwinst zou opleveren.
Altijd maar dat wantrouwen, misschien heeft het wel te maken met de achterkamertjespolitiek waardoor het hele debat eigenlijk een hele grote schijnvertoning was.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:08 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
daarom deed hij het ook. Het was ongetwijfeld een doelbewuste actie.
Heeft Wilders een spindoctor trouwens, of bedenkt hij dat soort acties zelf?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:08 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
daarom deed hij het ook. Het was ongetwijfeld een doelbewuste actie.
De LPF was van een hele andere orde. Ze waren veel minder radicaal en een morsdode stemmentrekker als lijsttrekkerquote:Op zondag 29 maart 2009 20:07 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ondanks in het verleden de binnenkomst van de LPF met 26 zetels nog steeds een plaat voor hun hoofd.
In het verleden was hij de spindoctor van Gerrit Zalm.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:09 schreef Horloge het volgende:
[..]
Heeft Wilders een spindoctor trouwens, of bedenkt hij dat soort acties zelf?
De grootste schijnvertoningen zijn de "oplossingen" van Wilders.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:08 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Altijd maar dat wantrouwen, misschien heeft het wel te maken met de achterkamertjespolitiek waardoor het hele debat eigenlijk een hele grote schijnvertoning was.
Met alle respect; maar Wilders' oplossingen zijn de enige goede oplossingen.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:12 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
De grootste schijnvertoningen zijn de "oplossingen" van Wilders.
Ah vandaar dat de VVD nu haar plan om de jeugdwerkloosheid op de kaart heeft gekregen. Vandaar dat GroenLinks nu de toezegging heeft gekregen dat er binnen een week een plan voor een parlementair onderzoek ligt. Dingen die er zonder het debat niet waren geweest.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:08 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Altijd maar dat wantrouwen, misschien heeft het wel te maken met de achterkamertjespolitiek waardoor het hele debat eigenlijk een hele grote schijnvertoning was.
Waarop de PVV'ers vermoedelijk hard lopen te juichen met: Sinds de opkomst van Fortuyn is er door de zittende partijen nog geen ruk veranderd en hebben ze nog altijd een plaat voor hun kop.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:07 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ondanks in het verleden de binnenkomst van de LPF met 26 zetels nog steeds een plaat voor hun hoofd.
Ja, dat zeiden mensen ook van de oplossingen van Hitler.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Met alle respect; maar Wilders' oplossingen zijn de enige goede oplossingen.
Bij een schijnvertoning denk ik eerder aan het huidige kabinet. Wekenlang vergaderen over crisismaatregelen en elkaar in de haren vliegen en vervolgens terugkomen met bezuinigingen op de zorgtoeslag en een plan voor verhoging van de AOW leeftijd waaraan de FNV mag sleutelen. Nee, dat zijn geen schijnvertoningen inderdaadquote:Op zondag 29 maart 2009 20:12 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
De grootste schijnvertoningen zijn de "oplossingen" van Wilders.
Klopt helemaal, er zijn allerlei complotten gaande om de PVV zoveel mogelijk zetels te bezorgen.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waarop de PVV'ers vermoedelijk hard lopen te juichen met: Sinds de opkomst van Fortuyn is er door de zittende partijen nog geen ruk veranderd en hebben ze nog altijd een plaat voor hun kop.
Dus, wat is je punt?
Best veel mensen dan, met een plaat voor hun kop
Misschien is de Hond wel lid van de PVV en met deze peilingen probeert hij nog meer zieltjes te winnen? Weten wij het
quote:Op zondag 29 maart 2009 20:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Met alle respect; maar Wilders' oplossingen zijn de enige goede oplossingen.
Dan doe ik met je mee, maar dan wel met gamba's als nagerecht.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:15 schreef GoeRoe86 het volgende:
Als de partij voor Wilders de grootste wordt, eet ik een week slakken escargot.
Het stopzetten van het geld dat naar Afrika gaat, het afschaffen van de andere geldverslindende linkse hobbies, het uitzetten van criminelen met een dubbel paspoort, zorg verbeteren, belasting verlagen, etc etc.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:17 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik heb Wilders nog geen zinnige oplossing horen vertellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |