Nee helpt helaas niet, ik kan nml al wat opdrachtjes doen als ik morgen mijn papiertje haal en dat hijgt in mn nek! en ik heb er ook al weer 4 bij die ik ook wel zonder papiertje zou kunnen doenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:15 schreef freecell het volgende:
Waah MoussyVeel succes dan!
Iets afleidends doen nu, helpt dat bij jou?
Die jetlag is mij totaal onbekendIk was er gisterochtend al aan gewend
Ik mocht kiezen, een kat maken met schmink en wolcrepe (haarrotzooi) of een monster met latexstukken, alleen moet ik de latexstukken nog makenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:22 schreef Stout het volgende:
Moussy wat voor opdracht heb je ?
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
omg, ik zit net die topics over de te kleine petjes weer eens door te lezen en de tranen lopen weer over mijn gezicht![]()
Waarom?! --> te kleine petjes
Ik weet het niet. Ogen waren wel open maar of hij echt wakker was vroegen we ons inderdaad afquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 10:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Haha wonderteam. Als echte Enschedese boy zingt Brent standaard: 'Wat maakt ons sterk? Vuuuuuurwerk'...
Beterschap!quote:Op maandag 30 maart 2009 10:05 schreef Fuente het volgende:
Haha, die Dean
En WonderteamIk ben blij dat die fase hier voorbij is wat maakt ons sterk, teeeeeeeeaaaaaaammmmmmmwwwwwerk
Pfff, eergisteren was ik ziek, nou afgelopen nacht was B. ziek. We vielen uiteindelijk pas tegen 4 uur in slaap
Weet je dat de meeste nummers van Falco ingezongen zijn door Bolland & Bolland? Dit omdat Falco te ver heen was om nog fatsoenlijke platen te maken (drugs)...quote:Op maandag 30 maart 2009 10:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Falco auf die radio. Ik krijg altijd kippenvel van dat nummer. Als ie duits praat.![]()
![]()
Maar dat refrein is vreselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |