abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67538251
Moussy wat voor opdracht heb je ? Ik ben al actief bezig geweest maar t helpt niet echt helaas..
Voordeel is wel dat de ramen weer schoon zijn, de vloer gesopt en de raampjes van de buffetkast in eens weer glimmen Nu nog ff de hamster een schoon huis geven, boodschappen doen en dan mag ik op de bank ploffen
  maandag 30 maart 2009 @ 09:22:35 #102
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_67538257
Zo, ik ben weer thuis na weer een weekend heerlijk werken. Zo te gek om te vinden wat je echt leuk vind. Nog een geweldig compliment gehad van een moeder.. Ik groei en bloei. Ofzo.

Zomerjetlag heerst hier ook. Ik moest de kinderen wakker maken vanochtend, vreselijk vind ik dat. Moest heel hard lachen om Luuk, die praatte gewoon weer verder waar ze gisteren gestopt was.

En nu Lena naar bed, moeder de tassen uitpakken, vanmiddag boodschaps doen en daarna naar de verjaardag van DeLiedje.
Beterschap voor kuiken Buuf!
En Mous, als je morgen op school net zo enthousiast bent als je hier over je opleiding verteld komt t goe. Beloofd.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_67538272
Ik heb eigenlijk nooit last van de zomertijd. Behalve als ik er vanuit ga dat mn telefoon zich automatisch synchroniseert en ik dus nog een uur heb... en dan blijkt dat het ding op handmatig staat ingesteld das het enige waar ik last van heb

Ooooh volgens mij wordt het supermooi weer vandaag!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † maandag 30 maart 2009 @ 09:24:13 #104
7074 moussy
kuttekop
pi_67538289
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:15 schreef freecell het volgende:
Waah Moussy Veel succes dan!
Iets afleidends doen nu, helpt dat bij jou?

Die jetlag is mij totaal onbekend Ik was er gisterochtend al aan gewend
Nee helpt helaas niet, ik kan nml al wat opdrachtjes doen als ik morgen mijn papiertje haal en dat hijgt in mn nek! en ik heb er ook al weer 4 bij die ik ook wel zonder papiertje zou kunnen doen

Ik hoor net dat er een magnetron in de carvan zit die we vanavond gaan bekijken

Alleen.. nu wil ik onze vouwwagen op MP zetten, kan ik geen foto's vinden.. Nahjah, iemand een vouwwagen kopen?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_67538345
Oe maar das wel supergoed dan dat je gelijk al aan de bak kunt als je je papiertje binnen hebt! gewoon dat in het vooruitzicht houden, komt vast goed
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † maandag 30 maart 2009 @ 09:27:37 #106
7074 moussy
kuttekop
pi_67538346
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:22 schreef Stout het volgende:
Moussy wat voor opdracht heb je ?
Ik mocht kiezen, een kat maken met schmink en wolcrepe (haarrotzooi) of een monster met latexstukken, alleen moet ik de latexstukken nog maken

Ik ben altijd van het laatste moment
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_67538391
mogguh!

Mijn kind besloot vanmorgen uit te slapen.. om 7.45 heb ik d'r uit bed moeten halen

Vanmiddag even naar de Ikea... dekbedovertrekken kopen voor Amber.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 30 maart 2009 @ 09:36:37 #108
95752 crew  Chell
Kluns
pi_67538530
Maneki, geitjes! Wat leuk
Goede reden om binnenkort weer eens op bezoek te komen '

Ik heb eigenlijk helemaal nooit last van die uurtjes. Ik verzet gewoon alle klokken en klaar Alleen nu ben ik wel gaar, maar dat kwam meer omdat de wekker verkeerd stond en ik dus direct uit bed en in de auto moest (ongeveer, ik heb me maar wel even aangekleed ) om niet enorm in de file te belanden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 30 maart 2009 @ 09:37:20 #109
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_67538542
Christan stond gisteravond om 22 uur bovenaan de trap met een onduidelijk verhaal. Toen ik hem vroeg wat er was, kwam er een halve zin uit waar we geen chocola van konden maken En toen ik daarna zei dat ie maar lekker moest gaan slapen omdat het pas 10 uur was, draaide hij zich om en verdween ie weer naar zijn bed. Wij keken elkaar eens aan van Niks meer gehoord verder
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 30 maart 2009 @ 09:43:46 #110
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67538685
Ik mocht vannacht pas om 3.30 slapen van mijn dochter. Manlief was al naar de bank verhuisd met de babyfoon uit maar ja..alles gelijkvloers en dunne wandjes..geen groot succes
Ze was vanmorgen om 7.45 wakker en ligt er nu alweer een half uur in. Helemaal gesloopt.
Ik heb me maar op de strijk gestort..achterstand van 2 weken ofzo
Saartje
  Hoofdredactie Fotografie maandag 30 maart 2009 @ 09:51:12 #111
95752 crew  Chell
Kluns
pi_67538837
Ik was er mooi zelf ook weer ingekropen denk ik Maneki Zou ik nu ook wel willen trouwens
pi_67538925
Haha Christan aan het slaapwandelen?
pi_67538940
Hier trouwens een oppas-uk die in enorm hoog tempo achter de kat aanzit. En de kat gaat steeds nèt buiten bereik!

Ik denk dat zowel de kat als de beeb vanmiddag lekker gaan slapen
  maandag 30 maart 2009 @ 10:01:49 #114
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_67539064
quote:
Op zondag 29 maart 2009 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
omg, ik zit net die topics over de te kleine petjes weer eens door te lezen en de tranen lopen weer over mijn gezicht
Waarom?! --> te kleine petjes

Over pizza's gesproken: Dean kwam eergisteren met de telefoon naar me toe.

"Mama. Pizza bestsjelle! Deantje wil pizza etuh ".

Hij is net 2 !!! Is dat normaal???!! (Ik heb natuurlijk meteen gehoorzaamd!).

En nu zit ie aan tafel te spelen en mee te zingen met "Wonderteam" .

Ik hou van heel veel verschillende soorten muziek maar wat me altijd vrolijk krijgt is Motown

Maar ik kan ook echt tranen krijgen van klassiek

(Zo mooi!)

Ik hou eigenlijk alleen niet van hardrock en techno en zulks.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 30-03-2009 10:14:04 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_67539162
Haha, die Dean
En Wonderteam Ik ben blij dat die fase hier voorbij is wat maakt ons sterk, teeeeeeeeaaaaaaammmmmmmwwwwwerk

Pfff, eergisteren was ik ziek, nou afgelopen nacht was B. ziek. We vielen uiteindelijk pas tegen 4 uur in slaap
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Jubileum moderator maandag 30 maart 2009 @ 10:08:31 #116
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_67539234
Dat is heftig zeg! Fuente

Wij hadden ons redelijk verslapen vanmorgen, schrokken om half 7 wakker. Gelukkig kan het nog erger, en kwamen hier collega's nog later binnen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 30 maart 2009 @ 10:11:43 #117
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_67539317
Ik vind het wel een leuk liedje .

Wij zingen het altijd op de fiets .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 30 maart 2009 @ 10:17:35 #118
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67539457
Haha wonderteam. Als echte Enschedese boy zingt Brent standaard: 'Wat maakt ons sterk? Vuuuuuurwerk' ...
I'm so glamourous I piss glitter!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 30 maart 2009 @ 10:18:10 #119
13151 crew  Rewimo
pi_67539472
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:55 schreef freecell het volgende:
Haha Christan aan het slaapwandelen?
Ik weet het niet. Ogen waren wel open maar of hij echt wakker was vroegen we ons inderdaad af
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_67539476
Whehehe, ik zie jullie al samen zingen
Nee, ik werd er echt knettergek van, Sara met haar 'wondersiem', bleugh! Niet dat The Simpsons veel beter zijn, daar is ze nu fan van, pedagogisch totaal niet verantwoord, maar het is papa z'n schuld

Lois, verslapen! Soms is dat ook wel es lekker, beetje extra slaap
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_67539492
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Haha wonderteam. Als echte Enschedese boy zingt Brent standaard: 'Wat maakt ons sterk? Vuuuuuurwerk' ...

Sara
Merel
Ukje
  maandag 30 maart 2009 @ 10:25:43 #122
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_67539651
Falco auf die radio. Ik krijg altijd kippenvel van dat nummer. Als ie duits praat. Maar dat refrein is vreselijk.
  maandag 30 maart 2009 @ 10:26:19 #123
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_67539663
Oh, Wonderteam. Bram is er nog steeds gek op. En nu helemaal. Hij neemt het er van.
We hebben vanwege de overstap naar digitale tv tijdelijk toegang tot alle kanalen en dus ook het Nick jr. kanaal. Dat komt nu van pas. En lekker onschuldig allemaal.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † maandag 30 maart 2009 @ 10:40:12 #124
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_67539978
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:05 schreef Fuente het volgende:
Haha, die Dean
En Wonderteam Ik ben blij dat die fase hier voorbij is wat maakt ons sterk, teeeeeeeeaaaaaaammmmmmmwwwwwerk

Pfff, eergisteren was ik ziek, nou afgelopen nacht was B. ziek. We vielen uiteindelijk pas tegen 4 uur in slaap
Beterschap!
De bijna tweejarige zoon van mijn vriendin zingt ook altijd mee met het Wonderteam: wat maakt ons sterk, tieeeeeeeeeeeeetttttttuuuuuuhh!
typisch borstvoedingskindje
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 30 maart 2009 @ 10:42:10 #125
13151 crew  Rewimo
pi_67540018
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Falco auf die radio. Ik krijg altijd kippenvel van dat nummer. Als ie duits praat. Maar dat refrein is vreselijk.
Weet je dat de meeste nummers van Falco ingezongen zijn door Bolland & Bolland? Dit omdat Falco te ver heen was om nog fatsoenlijke platen te maken (drugs)...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')