Nee helpt helaas niet, ik kan nml al wat opdrachtjes doen als ik morgen mijn papiertje haal en dat hijgt in mn nek! en ik heb er ook al weer 4 bij die ik ook wel zonder papiertje zou kunnen doenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:15 schreef freecell het volgende:
Waah MoussyVeel succes dan!
Iets afleidends doen nu, helpt dat bij jou?
Die jetlag is mij totaal onbekendIk was er gisterochtend al aan gewend
Ik mocht kiezen, een kat maken met schmink en wolcrepe (haarrotzooi) of een monster met latexstukken, alleen moet ik de latexstukken nog makenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:22 schreef Stout het volgende:
Moussy wat voor opdracht heb je ?
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
omg, ik zit net die topics over de te kleine petjes weer eens door te lezen en de tranen lopen weer over mijn gezicht![]()
Waarom?! --> te kleine petjes
Ik weet het niet. Ogen waren wel open maar of hij echt wakker was vroegen we ons inderdaad afquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 10:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Haha wonderteam. Als echte Enschedese boy zingt Brent standaard: 'Wat maakt ons sterk? Vuuuuuurwerk'...
Beterschap!quote:Op maandag 30 maart 2009 10:05 schreef Fuente het volgende:
Haha, die Dean
En WonderteamIk ben blij dat die fase hier voorbij is wat maakt ons sterk, teeeeeeeeaaaaaaammmmmmmwwwwwerk
Pfff, eergisteren was ik ziek, nou afgelopen nacht was B. ziek. We vielen uiteindelijk pas tegen 4 uur in slaap
Weet je dat de meeste nummers van Falco ingezongen zijn door Bolland & Bolland? Dit omdat Falco te ver heen was om nog fatsoenlijke platen te maken (drugs)...quote:Op maandag 30 maart 2009 10:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Falco auf die radio. Ik krijg altijd kippenvel van dat nummer. Als ie duits praat.![]()
![]()
Maar dat refrein is vreselijk.
Ik denk het zomaar.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:42 schreef freecell het volgende:
Whehe
Hier L. eindelijk wakkerEn vet vrolijk, hoezee
Ik ken dat hele wonderteam niet, komt nog wel zeker?
paar weken terug deed merijn het zelfde....die werd na een kwartier in de kamer gezeten te hebben wakker en vroeg zich verbaasd af wat ie daar deed...stond op, liep naar boven en weet zich er vervolgens niets meer van te herinnerenquote:Op maandag 30 maart 2009 10:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ogen waren wel open maar of hij echt wakker was vroegen we ons inderdaad af
OOOO!quote:Op maandag 30 maart 2009 10:50 schreef E.T. het volgende:
voor vrijdag zelfs voorzichtig 19 (!!) graden...
Eindelijk!
Opetenquote:Op maandag 30 maart 2009 11:02 schreef Stout het volgende:
zo, de vriesdieper staat uit, warm water erin en ontdooien met die handel...
moet het niet te warm in de kamer worden, anders ontdooit mijn ijs zo hard (waterijs, bosvruchten)
Ik moest mn auto krabben vanmorgen!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Het had hier echt nog erg hard gevroren vannacht. Het warmt nu wel op, maar het is lekker fris nog.
Dat wist ik niet. Maar het verbaast me ook weer niet. Ik heb het alleen met die stukjes gesproken tekst in het nummer Jeanny hoor, dat ik kippenvel krijg. Zeg me dat dat niét door Bolland (of Bolland) is ingesproken maar wel echt door Falco!quote:Op maandag 30 maart 2009 10:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Weet je dat de meeste nummers van Falco ingezongen zijn door Bolland & Bolland? Dit omdat Falco te ver heen was om nog fatsoenlijke platen te maken (drugs)...
Dat zou ik aan qltel moeten vragen, die weet dat welquote:Op maandag 30 maart 2009 11:43 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat wist ik niet. Maar het verbaast me ook weer niet. Ik heb het alleen met die stukjes gesproken tekst in het nummer Jeanny hoor, dat ik kippenvel krijg. Zeg me dat dat niét door Bolland (of Bolland) is ingesproken maar wel echt door Falco!
Kippenvel nummer is het en dan erg leuke uitvoering iddquote:Op zondag 29 maart 2009 22:46 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Faja, dit lijkt me wel wat voor jou: een bijzondere clip van "Stand by Me".
Ja dat heb ik ook, kippenvel, echt!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:43 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Maar het verbaast me ook weer niet. Ik heb het alleen met die stukjes gesproken tekst in het nummer Jeanny hoor, dat ik kippenvel krijg. Zeg me dat dat niét door Bolland (of Bolland) is ingesproken maar wel echt door Falco!
Ook ik kan er alleen maar naar gissen.. Ik denk dat er maar 2 zijn die het precies weten.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat zou ik aan qltel moeten vragen, die weet dat wel
Kinderen met schepjes kunnen dat ook heel goed!!quote:Op maandag 30 maart 2009 13:02 schreef ymme het volgende:
Nu ik toch wel in OUD thuiszorg. Mijn eerste berichtje hier
Alleen meteen boze...
Mijn leuke boxer, heeft zojuist de hele tuin verklo*t.
Wat ben ik boos zeg. Alles, maar dan ook alles zit onder de modder. Mijn tulpen die net aan het uitkomen waren, hanger en zielig en vertrapt bij.
Ik heb het een beetje bij elkaar proberen te vegen, maar ben zo moe vandaag (en pas 5 weken zwanger) dat ik niet alles redt.
Nou gaat vriendief vanavond proberen, de schade tot 0 te herstellen.
Maar wat ben ik boos zeg..... Tot huilens toe...
Ja, of in de auto!quote:Op maandag 30 maart 2009 13:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Ymme, dat is balen zeg! En dat je nu bent hoeft niet te zeggen dat je het de hele zwangerschap zal zijn hoor. Maar kan me voorstellen dat je dit er niet ff bij kan handelen.![]()
Enne Tex, ff wandelen? Dat hielp bij mij de weeen goed op gang hoor.
Toen stopten ze bij mij weer.quote:
Hier was het ritje van 10 minuten naar het ziekenhuis toch al snel goed voor 2cm extra ontsluitingquote:Op maandag 30 maart 2009 13:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Lekker klotsen over een bultig plattelandsweggetje?
Ja dat bedoel ik uiteraardquote:Op maandag 30 maart 2009 13:23 schreef texelonia het volgende:
Als ik nou heeeeel erg opschiet kan ik het zelf ook kijkenMaar ik zal er maar niet op rekenen
hoe laat begint dat?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:23 schreef texelonia het volgende:
Als ik nou heeeeel erg opschiet kan ik het zelf ook kijkenMaar ik zal er maar niet op rekenen
Ja, maar mag niet meer hč, met gebroken vliezen en alles.quote:
Klinkt goed, maar in welk opzicht heb je niet naar de gyn geluisterd dan? Over hoe lang het zou duren?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:27 schreef moussy het volgende:
[..]
hoe laat begint dat?
Doe gewoon net als mij, 's middags vliezen breken, wat fok!ken, niet naar de gyn luisteren en 's avonds rond 20 uur bevallen
Heel Grey's Anatomy kan me straks gestolen worden wrsquote:Op maandag 30 maart 2009 13:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
wat jij straks in je armen hebt is veel leuker dan Grey`s joh
Al zou ik het toch wel opnemen, voor de zekerheid
Ik moest meteen naar het ziekenhuis komen, maar ben niet gegaanquote:Op maandag 30 maart 2009 13:50 schreef texelonia het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar in welk opzicht heb je niet naar de gyn geluisterd dan? Over hoe lang het zou duren?
Maar het schiet nog niet echt op. Misschien ga ik straks wel mee Noah ophalen
Niet typen! Draaien aan die knoppen, vrouw!quote:Op maandag 30 maart 2009 14:00 schreef texelonia het volgende:
Ja echt geil en opwindend man, gebroken vliezen
auquote:Op maandag 30 maart 2009 14:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Niet typen! Draaien aan die knoppen, vrouw!
Ja en nog eisen stellen ook!quote:Op maandag 30 maart 2009 14:00 schreef texelonia het volgende:
Ja echt geil en opwindend man, gebroken vliezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle kinderkleertjes zijn door mn lief uitgezochtzo schattig hoe hij er een kwartier over deed om te beslissen welk paar schoentjes hij het leukst vond voor zijn meisje
Ohja en de totale schade was weer schokkend... 45 euro![]()
ik ook..en ik kan plotseling woedend worden en met dingen gooienquote:Op zondag 29 maart 2009 20:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
NIet uit de 40/50 of 60er jaren, daar ken ik niet veel van geloof ik.
Wel mooi:
Miracle van Queen (van die WNF reclame)
En in de kraamweek vond ik On top of the world van de Carpenters, zo mooi en toepasselijk en moest ik steeds huilen als ik het hoorde, kwam ook door de mobile boven de box met dat liedje.
Miracle van Ilse de Lange ook zo mooi.
Ik ben wel erg emo geworden sinds de zwangerschap en geboorte geloof ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |