Ik ben oprecht geinteresseerd hoe zulke scenario's aflopen. Merk je dat als je met elkaar gaat rotzooien, vertel je het op een gegeven moment a la 'ik moet je iets vertellen............quote:Gisteren heeft ze voor het eerst met een meisje afgesproken die denkt dat zij een jongen is. Ze waren de hele dag samen en dat meisje heeft niks gemerkt
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Na zo'n leugen is zo'n weg terug niet makkelijk.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:44 schreef Armoed het volgende:
[..]
Ik ben oprecht geinteresseerd hoe zulke scenario's aflopen. Merk je dat als je met elkaar gaat rotzooien, vertel je het op een gegeven moment a la 'ik moet je iets vertellen............' of wat?
I don't know. Maar ze zou nu toch niet zover gaan. Na haar operatie wel.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:44 schreef Armoed het volgende:
[..]
Ik ben oprecht geinteresseerd hoe zulke scenario's aflopen. Merk je dat als je met elkaar gaat rotzooien, vertel je het op een gegeven moment a la 'ik moet je iets vertellen............' of wat?
Het zijn beide 2 goede vrienden van me. Nouja, waren. Die 'bf' van haar wat ooit mijn bestie was heeft me na 5 jaar laten vallen. Deels omdat ik de kant van m'n andere vriendin koos.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:06 schreef Stali het volgende:
[..]Vind het verder een beetje overtrokken van de "bf" om haar definitief te laten vallen. Ze kan wel steeds duidelijk blijven maken dat ze het liegen afkeurt maar om hierom nu de hele vriendschap weg te gooien? Maar ja goed, dan is het nog haar keus he.
Ik zou hier trouwens helemaal niet tussenin gaan hangen. Gewoon neutraal blijven en zien wat er over blijft. Niets is eeuwig.
Echt je verdient een pluimpje omdat je de toch de moeite hebt genomen. Echt fantastisch van je! Zouden er maar meer mensen zo goed en nobel zijn als Syb-rund.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:13 schreef Syb-rund. het volgende:
Verder raad ik het je aan om de volgende keer wat makkelijker te schrijven, ik moest sommige stukjes verdomd vaak vaak overlezen.
Mh, ja. Ik vond het ook al dubbel klinken - maar goed. Je snapt me.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:13 schreef Syb-rund. het volgende:
De 'beste vriendin' van die vriendin van mij -> De beste vriendin van mijn desbetreffende vriendin (dat leest wat makkelijker)
Nee, dat doe ik niet? Ik vind het juist goed dat ze het durft. Ik zie haar ook niet meer als een meisje, maar meer als een jongen.quote:Ik snap overigens wel waarom zij ''liegt'' ; jij denkt serieus dat zij eerst de moeite gaat nemen om zich helemaal als een vent te kleden en gedragen, om vervolgens droog te beweren dat zij eigenlijk een vrouw is?
Mensen zijn behoorlijk hard bij een eerste ontmoeting, en je hebt een grotere kans dat iemand je accepteert als je dit soort belangrijke afreken-details onthuld als hij/zij je eenmaal beter heeft leren kennen. zo werkt dat nou eenmaal.
True.quote:Ze zegt dat ze het pas helemaal gaat accepteren als m'n vriendin ECHT een jongen is - dus als ze een operatie is ondergaan.voor een ''beste vriendin'', klinkt dit behoorlijk zwakzinnig; laat haar maar contact verbreken, het laatste wat je ''mannelijke'' vriendin nodig heeft is zo'n kansarme doos
quote:Verder raad ik het je aan om de volgende keer wat makkelijker te schrijven, ik moest sommige stukjes verdomd vaak overlezen.
Stuur geen gesprekken meer door.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Het zijn beide 2 goede vrienden van me. Nouja, waren. Die 'bf' van haar wat ooit mijn bestie was heeft me na 5 jaar laten vallen. Deels omdat ik de kant van m'n andere vriendin koos.
En die bf heeft haar niet op msn als jongen, en ze is bijna alleen maar online op dat account - dus ik stuur steeds die gesprekken door. En als ik dan lees wat zij allemaal tegen haar zegt.. mijn god, als ze nu hier voor me zou staan zou ik 't wel weten.
Doe ik ook niet meer. Ze wonen 2 minuten van elkaar af - laat haar maar irl vertellen dat ze hun vriendschap wilt verbreken.quote:
dan is het goedquote:Op zondag 29 maart 2009 19:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Nee, dat doe ik niet? Ik vind het juist goed dat ze het durft. Ik zie haar ook niet meer als een meisje, maar meer als een jongen.
Nouja, ik ben niet zo goed in die ''ja die vriend van een vriendin van mijn oom zijn vader'' dingenquote:
Sorry.Ik vind het trouwens niet moeilijk lezen.
Het was geen date - gewoon een vriendin. Natuurlijk komt de tijd dat ze het iedereen moet vertellen maar daar is ze nog niet klaar voor. Nog niet iig.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:33 schreef Karammel het volgende:
Wat die date betreft is het ook vrij logisch dat ze niet direct open kaart speelt. Toch iets dat afschrikt en daarmee dus een behoorlijke afknapper. Aan de andere kant zal ze het toch ooit moeten vertellen in het geval dat ze meer wil. Dat kan zeer waarschijnlijk een grote vertrouwensbreuk opleveren dat het alsnog niet gaat werken. Beide opties die ze heeft kennen grote negatieve aspecten. Niet makkelijk hoor.
Oh..quote:Op zondag 29 maart 2009 20:33 schreef Susi het volgende:
Er is hier een topicreeks over, even zoeken
Edit : Genderdysforie Deel: 16
Hm, daar zijn wij ook bang voor. Alhoewel ze zegt dat ze het niet gaat doen .. ik ken haar ..quote:Op zondag 29 maart 2009 21:09 schreef wonderer het volgende:
Ik hoop niet dat die 'bf' zich nu geroepen voelt om iedereen die "het" nog niet weet te gaan inlichten... Dat zou echt een naaistreek zijn.
Daar wilt ze niks van weten. Echt niet. Ze gaat Tom pas als Tom zien nadat hij een lul heeft om 't zo maar te zeggen.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:34 schreef wonderer het volgende:
Dan zul je echt moeten proberen duidelijk te maken dat hij ondanks zijn lichaam toch een jongen is (aannemende dat hij zich zo voelt, maar dat zal wel denk ik). Je zou haar het boek "Jongensdroom" van Lorna Minkman kunnen laten lezen, misschien dat dat helpt inzichtelijk te maken hoe hij zich voelt/kan voelen.
Degradatiezone bereikt van vriendin tot vage kennis !!quote:Op zondag 29 maart 2009 21:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Daar wilt ze niks van weten. Echt niet. Ze gaat Tom pas als Tom zien nadat hij een lul heeft om 't zo maar te zeggen.
En dat boek zou ze ook niet lezen omdat "ze toch niet van mening veranderd en niet anders gaat denken".
Dan ben je d'r liever kwijt dan rijk, zou ik zo zeggen.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Daar wilt ze niks van weten. Echt niet. Ze gaat Tom pas als Tom zien nadat hij een lul heeft om 't zo maar te zeggen.
En dat boek zou ze ook niet lezen omdat "ze toch niet van mening veranderd en niet anders gaat denken".
Mijn idee? Laat het gaan. Jij kunt andermans vriendschappen niet sturen.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hm, daar zijn wij ook bang voor. Alhoewel ze zegt dat ze het niet gaat doen .. ik ken haar ..
(16:08) - dessss: En als ik & liza naar tom toe zouden gaan?Zou je 't liza komen vertellen?!
(16:09) Kels NomNom: ik ga t liza niet vertellen. ik zou t heel graag willen maar ik doe t niet. denk ik
Tom is die vriend(/in) van me en Liza is z'n grote liefde..
Zoals je al aan de tijd kon zien vonden de gesprekken eerder plaats - ik had al gezegd dat ik niks meer door zou sturen.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Ps. kijk een beetje uit met andermans ID's op internet rondstooien. Waarom kap je niet eens met conversaties pasten, al dan niet in je privesfeer?
Je kunt het goed bedoelen maar zou het op deze manier zoveel erger kunnen maken voor die T.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |