Pedofilie is toch bij <12 jaar?quote:Op zondag 29 maart 2009 17:32 schreef Regendruppeltje het volgende:
Je ziet het steeds vaker meisjes van een jaar of 14/15 met jongens van 18/19
Wat vinden jullie hier van?
Ik zelf vind het maar pedofilie omdat ze toch niet altijd weten wat ze doen.
Laat je mening horen!!
idd jaquote:Op zondag 29 maart 2009 17:42 schreef Krentenbol. het volgende:
Op bepaalde leeftijden zijn verschillen gewoon groter dan later, 3 jaar kan dan een hele kloof betekenen. 18 - 21 vind ik anders dan 13 - 16 bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 29 maart 2009 17:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Kan. 17 en 13.5 kon ook prima.
Hoe oud ben je zelf? Nog niet zo heel oud he? Het klinkt namelijk een beetje als jaloezie...quote:Op zondag 29 maart 2009 17:32 schreef Regendruppeltje het volgende:
Je ziet het steeds vaker meisjes van een jaar of 14/15 met jongens van 18/19
Wat vinden jullie hier van?
Ik zelf vind het maar pedofilie omdat ze toch niet altijd weten wat ze doen.
Laat je mening horen!!
Precies, als ze kunnen schommelen, dan kunnen ze wippen ook.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:45 schreef Rosbief het volgende:
Als er tieten op zitten kan er ook mee gevreeën worden is mijn motto.
Ik neem aan dat hij dat dat deed met toestemming van het meisje?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:39 schreef Jongeheer123 het volgende:
Het maakt opzich niks uit, zolang het meisje er zelf geen problemen mee heeft, en het dus volledig vrijwillig doet.
Ze moet dan achteraf niet gaan huilen als hij wilde neuken, en dat deed. Want ja, jongens van 18/19 willen seks, dat is duidelijker. Als meisje van die leeftijd moet je dat dan maar op de koop nemen, want als ze jongetjes van haar eigen leeftijd pakt, dan verkrijgt ze minder sociale status en heeft ze minder geld om te besteden.
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
mwah... ligt beetje aan de personen waar het betrekking op heeft.
Jammer wordt het pas als zo'n blank 14-jarig meisje het ene moment nog lief en onschuldig is, en ineens heel tof moet gaan doen en met 18-jarige ghetto-negers voost. Daar wordt ik nogal eens ontoepasselijk van.
meer dan 4 jaar vind ik iig not done voor iemand van 14/15, bij jonger nog veel minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |