Hihi.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:43 schreef Rosbief het volgende:
Zotheid, ik vind je supersexy, ik twijfel een beetje aan mijn geaardheid nu
Tussen je 20e en 30e gaan de hersenen al achteruit.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Slim van jemisschien kun je ook alvast beginnen met wat geheugentraining, je weet nooit wanneer de ouderdom in gaat zetten.
quote:Op zondag 29 maart 2009 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben overigens Fas dr schoothondje!
ik vergeet altijd of ik de auto nu wel of niet dichtgedaan hebquote:Op zondag 29 maart 2009 16:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi.
[..]
Tussen je 20e en 30e gaan de hersenen al achteruit.
In die tijd begin je al dingen te vergeten. "Waar lagen de sleutels nou, hoe heet die en die ook alweer?".
Eigenlijk best eng om te weten dat je nu aan de top zit en het alleen maar minder gaat worden.
Spieren, geheugen, smaak, zicht, alles gaat achteruit en je doet er vrij weinig aan. Al schijnt goed sporten bij te dragen aan een beter huishouden in het m. i.
Go on....quote:Op zondag 29 maart 2009 16:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ahhh oke! Ja ik wilde vragen of jij en Sjaak hier sliepen anders.
Wasda ?quote:
Aahhhhwwquote:
Ze ziet er eerder uit alsof ze haar bek opentrekt omdat er iets in moetquote:
Ik ga pas volgende maand beginnen met mijn rijbewijs, voorlopig heb ik daar dus nog geen last van.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik vergeet altijd of ik de auto nu wel of niet dichtgedaan heb
ben je zo al je spullen kwijtquote:Op zondag 29 maart 2009 16:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga pas volgende maand beginnen met mijn rijbewijs, voorlopig heb ik daar dus nog geen last van.
M'n pa wel overigens. Ik deed "voor de grap" de autodeur open terwijl ik zeker wist dat hij dicht moest zijn. Gaat hij toch open, was m'n pa hem vergeten dicht te doen.
Gelukkig was dat niet hier in Den Haag.
De letterlijke vertaling van: "Met jou?"quote:
Leeft jij ook nogquote:
Ja precies. Gelukkig gebeurd dat niet vaker.quote:
zoals dat ene 'Voulez vouz soufflé avec moi' ?quote:Op zondag 29 maart 2009 16:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De letterlijke vertaling van: "Met jou?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |