uurs ook niet?quote:Op zondag 29 maart 2009 16:53 schreef Rumille het volgende:
[..]
uurs topicHet preciese aantal minuten paste niet meer
Nee, maar van die crappy users als jij wel.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
ik dacht dat alle verjaardagstopics in ONZ hoorden?
Dat was ik vergetenquote:Op zondag 29 maart 2009 16:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
uurs ook niet?
Maar Cyberia is dus serieus 21 vanaf vandaag?
Waarom moest dit nou uitgerekend vandaag naar buiten komen.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:13 schreef gitaarsnaar het volgende:
feli ondans de inkzwarte dag
Ten Napel stopt als commentator
Ja, hij is 2 jaar ouder dan jij toch?quote:Op zondag 29 maart 2009 17:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Is hij 7 geworden?
Je mag niet dronken fokken Houniet. En maak me is als de donder mod bij WOS.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:01 schreef Rots het volgende:
[..]
Je mag niet dronken fokken Houniet. En maak me is als de donder mod bij WOS.
Gefeliciteerd jood, dacht wel dat je stukkie jonger was gezien je posts.
Heb vanaf vanmiddag al visite gekregen van familie en vrienden. Het huis loopt nu beetje bij beetje alweer leeg.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:21 schreef denthemen het volgende:
Wat doe je op je verjaardag om bijna half 11 op Fok! ??
quote:Op zondag 29 maart 2009 16:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Een Feyenoord logo...dat maakt dit al meteen een kuttopic.
Ook jij gefeliciteerd met je opa.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:30 schreef toma het volgende:
Mijn opa is vandaag 67 jaar ouder geworden
Gefeliciteerd Cyberia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:57 schreef toma het volgende:
ZO! Dat ze daar nog foto's van hebben. Juichende Feijenoord supporters! En dat in kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het cadeautje van de mods is dat we een officiële aanvraag tot het veranderen van je naam in "Cyberia21" hebben ingediend bij Danny.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:57 schreef toma het volgende:
ZO! Dat ze daar nog foto's van hebben. Juichende Feijenoord supporters! En dat in kleurgevonden in dezelfde fotovergaarbak als "kampioenschappen Ajax"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je nagaan, ik moest die dingen eerst inscannen voor ik ze hier kon plaatsen.![]()
Kijk eens aan.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het cadeautje van de mods is dat we een officiële aanvraag tot het veranderen van je naam in "Cyberia21" hebben ingediend bij Danny.
Niet grappigquote:Op zondag 29 maart 2009 23:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
gevonden in dezelfde fotovergaarbak als "kampioenschappen Ajax"
Kun je nagaan, ik moest die dingen eerst inscannen voor ik ze hier kon plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |