volgens mij is dit gewoon deel 2 of 3 van de melbourne race nogquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:43 schreef Atreidez het volgende:![]()
Wat is dit nou weer voor F1 reeks? Is dit anders dan de F1 nieuwtjes reeks
ik heb ze allebei gezien dus dat is makkelijk scoren voor RTLquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:20 schreef wimderon het volgende:
360.000 kijkers trouwens voor RTL, nog eens 396.000 in de herhaling. Lijken me prima cijfers voor zo'n ochtendrace.
ik heb de middag alleen gezien wel wekker gezte voor de ochtend maar die is helaas nie door gekome als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik heb ze allebei gezien dus dat is makkelijk scoren voor RTL
lol ja ik begrijp het welquote:Op woensdag 1 april 2009 09:51 schreef McTasty het volgende:
[..]
ik heb de middag alleen gezien wel wekker gezte voor de ochtend maar die is helaas nie door gekome als je begrijpt wat ik bedoel
quote:“This is really a wonderful gesture,” said a smiling Hamilton. “This is the best way for me to help my regular team move forward. With the spotlight on me at Brawn while I win all these races, McLaren don't have to worry about having a World Champion aboard and all that pressure.”
Tof!quote:Op woensdag 1 april 2009 16:06 schreef kepler het volgende:
Vandaag liep ik toevallig tegen een signeersessie aan van het BMW-teamNu dus in het bezit van de handtekeningen van Kubica, Heidfeld en Klien. Zo bijzonder is het echter niet want zodra ze plaats namen op de stoelen begonnen ze met het zetten van handtekeningen op die kaartjes, en ze hebben er echt honderden gezet
Geen regen trouwens vandaag in Kuala Lumpur (de stad, misschien het circuit wel). Blijft heet

Awesomequote:Op woensdag 1 april 2009 16:06 schreef kepler het volgende:
Vandaag liep ik toevallig tegen een signeersessie aan van het BMW-teamNu dus in het bezit van de handtekeningen van Kubica, Heidfeld en Klien. Zo bijzonder is het echter niet want zodra ze plaats namen op de stoelen begonnen ze met het zetten van handtekeningen op die kaartjes, en ze hebben er echt honderden gezet
Geen regen trouwens vandaag in Kuala Lumpur (de stad, misschien het circuit wel). Blijft heet
http://www.grandprix.com/ns/ns21322.htmlquote:Hamilton under re-investigation!
Lewis Hamilton's third place in Melbourne has been called into question by what the FIA describes as a "new element" having emerged in the days since the Australian GP. This appears to be some kind of radio message that passed between Hamilton and McLaren which suggest that he may have given up the place to Jarno Trulli. Melbourne stewards Olafur Gudmundsson and Steve Chopping are in Malaysia and the FIA has designated Tanzanian Surinder Thatti is stand in for Radovan Novak to decide whether or not Trulli should be reinstated.
Vooral de laatste reden ja, hoe durft iequote:Op donderdag 2 april 2009 08:03 schreef skippious het volgende:
Hamilton moet gewoon straf krijgen, vanwegen hetgeen hij gedaan heeft en gewoon omdat hij hamilton is.
sureeequote:Op donderdag 2 april 2009 08:03 schreef skippious het volgende:
Hamilton moet gewoon straf krijgen, vanwegen hetgeen hij gedaan heeft en gewoon omdat hij hamilton is.
quote:HAMILTON UIT UITSLAG GESCHRAPT
SEPANG - Lewis Hamilton is uit de uitslag van de Grand Prix van Australië geschrapt. Volgens de FIA heeft de Brit tijdens de neutrale fase 'doelbewust stewards misleidt'. De Brit van McLaren werd donderdag ondervraagd door officials van de FIA in Sepang, waar zondag de Grote Prijs van Maleisië plaatsheeft.
Toyota-rijder Jarno Trulli passeerde tegen de regels in Hamilton tijdens een neutrale fase van de race in Melbourne. De safetycar was namelijk op het circuit. Na de race kreeg de Italiaan 25 seconden tijdstraf, waardoor hij zakte van plaats drie naar twaalf. Hamilton kreeg de derde plaats toegewezen.
(later meer)
© Telesport
Dat riep ik godverdomme afgelopen zondag ook al! En toen kreeg ik vrij weinig bijval hier op Fokquote:Als ik trouwens dat filmpje weer terug zie van Trulli die eventjes wijd over het gras gaat, is die straf tegen Hamilton en McLaren ook meer dan terecht. Het filmpje bevestigde voor mij m'n gevoelens dat Trulli er gewoon eventjes naast ging.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |