kei en keihard zekerssss!!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:25 schreef raymonnetje het volgende:
en keihard PAMPAMPAMMEN cker...
btw.. * raymonnetje gaat nu @ bed.. mag er morgen weer om half 7 uit..
dat gaat nou wel weer iets te verquote:Op woensdag 1 april 2009 22:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zekers! meteen zo maken dat ze niets anders meer wil! of kan
mod wannabee!!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:38 schreef Bravebart het volgende:
Mensen mensen, mag het iets rustiger/minder slowchatNiemand volgt er zo meer wat van
Terwijl het topic zo het volgen waard is
Nee, gewoon om te voorkomen dat ik morgen 2 pagina's onzin moet teruglezenquote:
mijn nederige excusesquote:Op woensdag 1 april 2009 22:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, gewoon om te voorkomen dat ik morgen 2 pagina's onzin moet teruglezen
Geniaal..quote:Op maandag 30 maart 2009 16:44 schreef Skylark. het volgende:
Schaamteloos gejat van Chriz2k, vraag haar het volgende:
"Als ik jou zou vragen of je verkering met me wil, zou je antwoord daarop dan het zelfde antwoord zijn op deze vraag?"
Succes gegarandeerd.
'In de buurt zitten' is geen kwalificatie voor een relatie he?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:27 schreef raymonnetje het volgende:
jha was op school.. wel het kwt uur samengehad.. maar ze was de hele tijd met huiswerk bezig enzo.. morgen heb ik een kwt uur met haar.. en dan naja.. zijn we daar met 10 man uit onze klas ofzo.. dan is zij en nog een meisje de enige 2 meisjes in de studieruimte
(kwt = keuzewerktijd)
en heb morgen ook 2 lessen dat ze bij me in de buurt zit
gvd jij was eerderquote:Op donderdag 2 april 2009 16:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
'In de buurt zitten' is geen kwalificatie voor een relatie he?
Het is niet zo dat ze tegen de andere jongens, die met haar willen spelen, zal zeggen dat ze dat niet mag, wat 'ik zit al bij iemand in de buurt'.
gewoon babbelen ouwenelen praten ouwehoeren snappiee???quote:Op donderdag 2 april 2009 16:37 schreef raymonnetje het volgende:
wat versta je onder ouwehoeren?? naja.. in de buurt.. ene uur zit ze naast me.. met een ruimte ertussen, en andere uur, tafel achter mij.. meestal pest ik haar dan een beetje.. ze heeft meestal van die schoentjes aan met hakjes, waar zegmaar de bovenkant van je schoen open is, en die duwt ze tegen mijn rug aan of tegen mijn stoel aan, en dan raak ik dat blote huid ongeveer maar net aan met mn vinger, en dan zegt ze: "hihi, dat kriebelt"
en btw, met dat kwt uur, zal ik s kijken of ik naast haar kom te zitten, en wat versta je precies onder ouwehoeren?
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:35 schreef Eisoep het volgende:
okee dan maar alleen in de beurt zitten heeft weinig nutals je nou eens met haar ging ouwehoeren kom je al weer iets verder
en jij hebt het meteen weer over een beurtquote:
Dus jij zit een beetje aan haar te friemelen ( ;') ), maar doet zij ook wel eens wat bij jou, qua aanraken? Zo lijkt het wel heel erg van 1 kant te komenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:37 schreef raymonnetje het volgende:
wat versta je onder ouwehoeren?? naja.. in de buurt.. ene uur zit ze naast me.. met een ruimte ertussen, en andere uur, tafel achter mij.. meestal pest ik haar dan een beetje.. ze heeft meestal van die schoentjes aan met hakjes, waar zegmaar de bovenkant van je schoen open is, en die duwt ze tegen mijn rug aan of tegen mijn stoel aan, en dan raak ik dat blote huid ongeveer maar net aan met mn vinger, en dan zegt ze: "hihi, dat kriebelt"
en btw, met dat kwt uur, zal ik s kijken of ik naast haar kom te zitten, en wat versta je precies onder ouwehoeren?
hetzelfde als ouwehoeren babbelen praten snappiee???quote:Op donderdag 2 april 2009 16:41 schreef Eisoep het volgende:
[..]
gewoon babbelen ouwenelen praten ouwehoeren snappiee???
Fysiek contact, gaat de goede kant opquote:Op donderdag 2 april 2009 16:37 schreef raymonnetje het volgende:
Oops..quote:Op donderdag 2 april 2009 16:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
en jij hebt het meteen weer over een beurt
wauw dat is lief! lekker als het wel wat word liggen jullie te kogelen heb je opeens een voet in je rugquote:Op donderdag 2 april 2009 16:44 schreef raymonnetje het volgende:
ja.. ze duwt altijd met haar schoen tegen mn rug.. als ik voor haar zit..
Ja ok, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat het alleen maar bij duwen met dr schoen van haar kant blijftquote:Op donderdag 2 april 2009 16:44 schreef raymonnetje het volgende:
ja.. ze duwt altijd met haar schoen tegen mn rug.. als ik voor haar zit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |