Doe maar niet, is totaal niet relevant en bovendien mag het nietquote:Op zondag 29 maart 2009 16:09 schreef raymonnetje het volgende:
pics..
hmm.. weet niet of ze er blij mee is.. maar wil wel een kleine ff op mn host zetten.. en die plaatsen
geef me paar minuten
WELLES! Wel relevant!quote:Op zondag 29 maart 2009 16:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Doe maar niet, is totaal niet relevant en bovendien mag het niet
Dat lijkt me niet verstandigquote:Op zondag 29 maart 2009 16:09 schreef raymonnetje het volgende:
pics..
hmm.. weet niet of ze er blij mee is.. maar wil wel een kleine ff op mn host zetten.. en die plaatsen
geef me paar minuten
Homo van de dagquote:Op zondag 29 maart 2009 16:10 schreef Rekkie het volgende:
je bent 11quote:Op zondag 29 maart 2009 16:13 schreef raymonnetje het volgende:
dan geen pic.. maargoed.. msn heb ik wel.. die had ik al.. van werkweek vorig jaar ={D
kijk.. bij m'n ex.. was het geen probleem.. die krabbelde me ineens op hyves enzo.. en toen heb ik haar gewoon gevraagd.. van naja.. ... zei dat jij iets voor mij voelde, althans zo gedroeg jij je. en zij zo.. naja misschien.. ik zo... ik verneem het wel bij de kluisjes na de laatste les.. dus ik naar kluisje.. en toen gewoon op de bek gepaktD, en later heb ik 'R ge-sms-t of we wat hadden fwat..
Raymonnetje
quote:Op zondag 29 maart 2009 16:22 schreef Psychonikeo het volgende:
stop een briefje in haar jas of vraag een vriendje om te zeggen dat jij op haar bent hihihihihi![]()
Hoe weet wie wat?quote:Op zondag 29 maart 2009 @ 16:23 schreef raymonnetje het volgende:
al op hyves..
enne.. hoe weet jij dat?
Dat ze Marijke heet? Ik ken iemand die Marijke heet en een vriendje had die Raymon heette. Of iets in die richting.quote:
je bedoeld "pics?"quote:Op zondag 29 maart 2009 16:19 schreef Ivopedia het volgende:
Het juiste antwoord is al gegeven dus ga ik het niet nog eens zeggen.
quote:Op zondag 29 maart 2009 16:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ga gewoon eens naast haar zitten.
Komt de rest vanzelf wel!quote:
Dat dus.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ga gewoon een naast haar zitten.
Heb je nooit pauze dan?quote:Op zondag 29 maart 2009 16:34 schreef raymonnetje het volgende:
Telefoonnummer zal ik deze week vragen maargoed...
Ik ken dr al een 1.5 jaar.. na dit schooljaar, 2 jaar..
Naast zitten.. we hebben bijna overal vaste plekken
Tart de Spellingsgoden niet mijn zoon.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:17 schreef raymonnetje het volgende:
nee.. ik ben 15.. en deze zomer wordt ik 16
koop de film jwtzquote:Op zondag 29 maart 2009 21:53 schreef raymonnetje het volgende:
@ s0k vertel eens over die truuk uit de bronx tale
HAHAHAHHAquote:Op zondag 29 maart 2009 22:15 schreef Rnie het volgende:
~Gewoon je pik uit je broek halen en op haar tafeltje leggen...kijkt ze met glinsterende ogen naar je snikkel, dan weet je dat je goed zit
Ultrafaggot spotted.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je kan haar ook een liefdesbriefje schrijven....maar alleen is dat zo cliché.quote:@rnie.. daar moet je toch wel lef voor hebben.. zoveel lef heb ik nou ook weer niet..
c'mon we zijn 15...
later
dan vraag je het via internet, ze zegt nee en dan zie je haar de volgende dag op school.. Nee, dat zal geen ongemakkelijke momenten veroorzaken?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:01 schreef raymonnetje het volgende:
95% vraagt om zaad zeg je..
wat bedoel je er precies mee??
en naja.. via internet iemand vragen is wel iets anders dan in Real life zegmaar..
als ze je afwijst is via internet.. niet zo'n groot probleem.. maar in Real life ben ik er toch liever zeker van dat ze me ook leuk vindt..
je gaat wel naar school?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:21 schreef Eisoep het volgende:
allemaal leuk en aardig maar dat zou ik never nooit moeten me vriend op dezelfde school als mij
een sneue neus? mijn neus verandert niet hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 16:06 schreef raymonnetje het volgende:
jha ok.. dat wel.. maar dan heb je zelf geen sneue neus gelijk.. en als ze je keihard afwijst.. dan heb je wel een sneue neus lijkt me..
ten 1e de hele tijd iemand die 8er je kont anhobbelt.quote:
Dan is het antwoord dus niet hetzelfde, oftewel, ze zegt op het eerste antwoord "ja".quote:Op maandag 30 maart 2009 16:51 schreef raymonnetje het volgende:
@skylark..
Die is wel heel moeilijk..
"Als ik jou zou vragen of je verkering met me wil, zou je antwoord daarop dan hetzelfde antwoord zijn op deze vraag?"
wat als ze nee zegt?
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:58 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ten 1e de hele tijd iemand die 8er je kont anhobbelt.
2e als het uit gaat komen er mogelijk vage verhalen ter wereld
o van die meeloophoertjes clubkutten breezersletjes the same thingquote:Op maandag 30 maart 2009 17:08 schreef raymonnetje het volgende:
omg.. gumpoppen.. wat versta jij onder gumpoppen?
okeej dan is het goedquote:Op maandag 30 maart 2009 17:15 schreef raymonnetje het volgende:
weet zo goed als zeker dat dit meisje geen "gumpop" is
en dan ga je neuken.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:16 schreef Triforce_Courage het volgende:
Ik zeg:
Loop tussen de lessen door quasi nochalant langs haar (en der vriendinnen groepje) en zeg dan met zwoele blik "hoi". Waarschijnlijk kijkt ze eerst verbaasd en als ze je zwoele blik ziet begint ze te glimlachen en te blozen en zegt "hoi" terug. Jij loopt gewoon door en je hoort het groepje beginnen te giechelen.
1-0
Dit houdt je even een paar dagen vol en af en toe vraag je of ze wat leuks heeft gedaan afgelopen dag/dagen (interesse tonen). Altijd aandachtig luisteren, maar niet te wanhopig over komen. Beantwoord al haar verhalen ook met positieve dingen als, wow doe jij aan paardrijden? Vet! (complimentjes geven)
2-0
Na verloop van tijd zal een van haar vriendinnen bij je komen polsen of je haar leuk vind (zij ziet jou inmiddels wel staan). Als antwoord geef je aan dat je haar inderdaad erg aardig vind (zeg niet dat je smoor bent). Dan gaat ze giechelend het nieuws vertellen.
3-0
De volgende keer dat je haar ziet zal ze al beginnen te glimlachen als je langs loopt, dan vraag je haar gewoon even apart en vraag je of ze zin heeft om mee te gaan naar de film/om een film bij je thuis te kijken/of ze langs wil komen om je gitaar solo te horen/om je kikkerdril collectie te bekijken/etc.
4-0 einde wedstrijd
whahahhahahahhaquote:Op maandag 30 maart 2009 17:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
en dan ga je neuken.
5-0 einde wedstrijd
als ze niet wil dat je haar kust dan wel gelijk ophouden.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:28 schreef 107846baz het volgende:
Vraag haar mee uit en kus haar dan voorzichtig.
indeed, nooit doorgaan. dannee, voelen meisjes zich in het algemeen nogal gauw 'aangerand'.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:41 schreef 107846baz het volgende:
[..]
als ze niet wil dat je haar kust dan wel gelijk ophouden.
anders maak je bij geen enkel meisje meer kans.
ze lullen alles door.
Waar woon je?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:59 schreef raymonnetje het volgende:
ken je uitspraak sneue neus niet?
zo niet.. dan zal dat wel beetje noordoostelijk zijn ofzo
Ze is kwetsbaar.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:53 schreef raymonnetje het volgende:
nee.... ze is sinds een week weer single... dus.. naja..
Het hoeft ook niet gelijk..quote:Op maandag 30 maart 2009 17:58 schreef raymonnetje het volgende:
@houniet, Ja ik weet,, daarom doe ik rustig aan.. beetje beginnen met nummer vragen.. wou ik vandaag doen.. is ze ziek..
Jij bent er leraar?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:15 schreef 107846baz het volgende:
wel voorzichtig zijn.
als je bij mij op school een telefoonnummer van een meisje vraagt.doen ze al moeilijk.
ongetwijfeldquote:Op maandag 30 maart 2009 16:59 schreef raymonnetje het volgende:
ken je uitspraak sneue neus niet?
zo niet.. dan zal dat wel beetje noordoostelijk zijn ofzo
Op wat voor school zit je in hemelsnaam?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:15 schreef 107846baz het volgende:
wel voorzichtig zijn.
als je bij mij op school een telefoonnummer van een meisje vraagt.doen ze al moeilijk.
Een cristelijke.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Op wat voor school zit je in hemelsnaam?
kleuterschoolquote:Op maandag 30 maart 2009 18:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Op wat voor school zit je in hemelsnaam?
Gast. Via Hyves is voor de onzekere mensen.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:31 schreef ch0c0mel het volgende:
Probeer gewoon wat te regelen via Hyves, zo van Zit jij niet bij mij op school? bla bla.
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:28 schreef Remsjo het volgende:
Ik zou tijdens de les expres van je stoel vallen. Niet al te overdreven want dan is het niet meer geloofwaardig. Als ze je uitlacht dan is ze een biatch, als ze je uitlacht maar in de pauze naar je toe komt om te vragen of je geen pijn heb, is ze alsnog een biatch en als ze meteen naar je toe rent om je te helpen, kan je voor over 5 jaar alvast trouwringen kopen!
Successols![]()
Hij klinkt best onzeker.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast. Via Hyves is voor de onzekere mensen.
Beginnend of onzeker.quote:
OK, het klonk in de buurtquote:Op maandag 30 maart 2009 17:58 schreef raymonnetje het volgende:
nog net voor ik wegga
@drummerdude, Zuidelijk prov. Groninge.. echt een van de zuidelijkste puntjes.. 1 km en ik zit in duitsland.. 1 km en ik zit in drenthe.
Alleen behaarde pussy's waarschijnlijkquote:Op maandag 30 maart 2009 18:57 schreef Bravebart het volgende:
Gewoon je mat laten groeien, dat is een enorme pussy magnet
whahahahaquote:Op maandag 30 maart 2009 19:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Alleen behaarde pussy's waarschijnlijk
zegt niet zo veel... die relatie hoeft niet serieus te zijn..quote:Op maandag 30 maart 2009 17:53 schreef raymonnetje het volgende:
nee.... ze is sinds een week weer single... dus.. naja.. ik iets langer.. dus ik ga haar is proberen te versieren, ik vond( nu zonder T, xD) haar vorig jaar al leuk, en na vorig jaar(dit schooljaar) kwam ze bij mij in de klas.
maar haar 1e keer is het dus niet..
@all, ik ga nu naar muziekles,, tegen kwart over 7 ofzo er wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |