Dan ga dat maar eens snel kijken dan!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Misschien niet de beste in mijn ogen, maar ik heb het begin gemist.
ja tot hij redelijk safe zat toen ging die minder gewaagd rijden. Hield echt mn hart vast met die jonge boys van STR en Kobayashi.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:49 schreef sanger het volgende:
Het schijnt dat Button in de beginfase een aantal behoorlijke inhaalacties had
Dat wordt nogal makkelijk geroepen afgelopen maanden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:22 schreef CloseToTheEdge het volgende:
En hij wordt om de oren gereden door Hamilton
Dat laatste denk ik ook. Je leest ook genoeg dat Button door zijn rijstijl zuiniger omgaat met de banden dan Hamilton. Iets wat aankomend seizoen best belangrijk kan gaan zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat wordt nogal makkelijk geroepen afgelopen maanden.
Ik denk wel dat Hamilton aan het langste eind trekt, maar kansloos is Button niet.
Ook wil Hamilton nog weleens rare dingen doen onder druk. Maar nou ging Button ook niet geheel relaxt met de druk om afgelopen seizoen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:00 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook. Je leest ook genoeg dat Button door zijn rijstijl zuiniger omgaat met de banden dan Hamilton. Iets wat aankomend seizoen best belangrijk kan gaan zijn.
Tja... Button komt wel in een team dat helemaal afgestemd is op Hamilton, vergeet niet; Hamilton is dé kroonprins daar. Nu zelfs nog meer dan in 2007 het geval was.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:03 schreef Trystar het volgende:
Als het maar geen herhaling van 2007 gaat worden, waarin Hamilton duidelijk de voorkeur kreeg.
En juist dat is waar hij het tweede deel van vorig seizoen mee worstelde. Door zijn rijstijl had hij moeite de banden op temperatuur te krijgen en houden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:00 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook. Je leest ook genoeg dat Button door zijn rijstijl zuiniger omgaat met de banden dan Hamilton. Iets wat aankomend seizoen best belangrijk kan gaan zijn.
Vorig jaar kreeg Lewis dat ook overduidelijk. Altijd als eerste de nieuwe onderdelen tov Kovalainen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:03 schreef Trystar het volgende:
Als het maar geen herhaling van 2007 gaat worden, waarin Hamilton duidelijk de voorkeur kreeg.
Hij heeft echter niet echt gekke dingen gedaan, geen vreemde fouten. Het probleem was meer dat hij het vertrouwen in de auto niet meer had na enkele updtaes die voor zijn rijstijl niet goed uitpakten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Maar nou ging Button ook niet geheel relaxt met de druk om afgelopen seizoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |