Leuke maaltijd ava Peterquote:Op maandag 30 maart 2009 20:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel wordt toegelaten.
Goed nummerquote:
Denk iets rond de 15 Euroquote:Op maandag 30 maart 2009 20:28 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat mag het kosten?
Ow en gefeli natuurlijk, hoe heet ze?
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:05 schreef Manu82 het volgende:
Iemand btw een goed idee voor een cadeau voor een meisje?
Als mijn broer toch ooit nog vader zou worden ...quote:Op maandag 30 maart 2009 20:35 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Of heb je die al een keer gegeven? Ze hebben ook spenen en rompertjes.
Dit is wel een hit tegenwoordig.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk iets rond de 15 Euro
Ze heet Ilana geloof ik, noemde haar net al Ilona dus weet het niet zeker
Thanks, zou ik wel voor mijn eigen kind kopen/krijgen, maar mijn broer is nogal Feyenoord fan dus die geef ik altijd iets van Feyenoordquote:Op maandag 30 maart 2009 20:35 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of heb je die al een keer gegeven? Ze hebben ook spenen en rompertjes.
http://www.f-megastore.nl/article.asp?articleid=15960&groupid=1327quote:Op maandag 30 maart 2009 20:38 schreef Manu82 het volgende:
Thanks, zou ik wel voor mijn eigen kind kopen/krijgen, maar mijn broer is nogal Feyenoord fan dus die geef ik altijd iets van Feyenoord
ik luister.. en ik zal me inhouden om die vergelijking niet nog wat door te trekken.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:49 schreef beequeen het volgende:
Luistert niemand naar Bart op FOK! radio? Hij vergeleek Jade Goody net met ZDNGMW. En terecht.
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:49 schreef beequeen het volgende:
Luistert niemand naar Bart op FOK! radio? Hij vergeleek Jade Goody net met ZDNGMW. En terecht.
Men kan alleen maar blijven hopen.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:51 schreef Gert het volgende:
ik luister.. en ik zal me inhouden om die vergelijking niet nog wat door te trekken.
Stem-credits.quote:
Ook niet écht hoor. Zelfs dat walgelijke wijf niet. Ze zou toch een boek gaan schrijven, trouwens? Hoe zou het daar mee staan.quote:
Oh, ik dacht dat het een prive-project van Yvonne was.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:03 schreef beequeen het volgende:
Nu de dame aan het woord waar yvonne over schreef "Pappie's kleine meid slaapt op straat"
Tsja, dat zou Ilona ook schrijven, mocht niet. Dat kookboek van de zwarte heks hoef ik ook niet te lezen. Sotosoep en roti kun je overal op het net vinden.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:02 schreef Gert het volgende:
Ook niet écht hoor. Zelfs dat walgelijke wijf niet. Ze zou toch een boek gaan schrijven, trouwens? Hoe zou het daar mee staan.
Nope, yvonne heeft het boek gelezen en noemde dat in combi met de uitzending van vanavond.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, ik dacht dat het een prive-project van Yvonne was.
Dat Yvonne over dat boek zou komen babbelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |