Ja, dat komt de productiviteit ten goedequote:Op zondag 29 maart 2009 14:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een werkeloze is goedkoper dan een ambtenaar.
Als Wilders aan de touwtjes trekt, wordt dat allemaal beter.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En de tweede kamer wordt afgefikt zeker, want volgens wilders is dat toch maar een praathuis.
Wat gaat er dan gebeuren?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als Wilders aan de touwtjes trekt, wordt dat allemaal beter.
Wilders doet alles wel zelf, geen probleem. Even een wet in elkaar zetten, dat deed hij op de HAVO ook al.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die ambtenaren zal het lachen heel snel vergaan, als ze 1 voor 1 op straat worden gezet
Dan gaat de Burger heel veel geld besparen, de pensioen leeftijd wordt weer teruggedraaid naar 65, criminelen met een dubbel paspoort gaan dan het land uit, etc etc.quote:
Je bent eng, en dan gaat pietverdriet zeggen dat ik dezelfde fouten maak als Melkert.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als Wilders aan de touwtjes trekt, wordt dat allemaal beter.
Productiviteit van een ambtenaar????quote:Op zondag 29 maart 2009 14:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, dat komt de productiviteit ten goedeDe werkloosheid massaal laten oplopen, altijd een goed plan
Nergens goed voor, dat praten. Het is vast een Feyenoorder: "Geen woorden maar daden!"quote:Op zondag 29 maart 2009 14:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En de tweede kamer wordt afgefikt zeker, want volgens wilders is dat toch maar een praathuis.
De mensen die die land de afgelopen decennia naar de verdommenis hebben geholpen zijn pas eng.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je bent eng, en dan gaat pietverdriet zeggen dat ik dezelfde fouten maak als Melkert.
John Dope is Wilders niet.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je bent eng, en dan gaat pietverdriet zeggen dat ik dezelfde fouten maak als Melkert.
Ik zou dat percentage inderdaad minimaal verdubbelen.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
tenminste, 30% van de bevolking kan onmogelijk dom zijn.
Klopt. Maar ipv daar lering uit te trekken wordt vooral ostrakisme beoefend richting de groep die onvrede voelt. Dat is een erg primitieve en goedkope reactie, en toont een gebrek aan zelfreflectie.quote:
Die meerderheid schijn je nu in de peilingen te hebben? Genoeg dus?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik vind het genoeg als we een meerderheid hebben.
Dat is gewoon het arrogantste wat ik ooit gehoord heb van politici, want daarmee geven ze alleen maar aan dat ze helemaal niks om onze natie en volk geven en alleen maar politicus zijn geworden, omdat ze te lui waren voor een echte baan.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:35 schreef Frutsel het volgende:
Verder wil d'r niemand met ze regeren denk ik.
Ik bedoel van nature domquote:Op zondag 29 maart 2009 14:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou dat percentage inderdaad minimaal verdubbelen.
Je bedoeld Ostracisme? Ik snap niet helemaal wat een schervengericht te doen heeft met de ontevredenheids bestrijding door de traditionele partijen.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Klopt. Maar ipv daar lering uit te trekken wordt vooral ostrakisme beoefend richting de groep die onvrede voelt. Dat is een erg primitieve en goedkope reactie, en toont een gebrek aan zelfreflectie.
Ik ken trouwens heel veel hoogopgeleiden die PVV stemmen.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:37 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik bedoel van nature dom![]()
Feit is dat de bevolking nu aanzienlijk hoger opgeleid en dat kennis gelijkmatiger is verdeeld dan pakweg 100 jaar geleden. Feit is ook dat sinds de jaren '70 helaas geen grote sprongen meer zijn gemaakt op dat gebied. Er is zelfs sprake van terugval.
Maar Wilders heeft een hoop enge teksten op zijn rekening. Zoals uitspraken dat de Gaza oorlog slechts één front is in de oorlog tegen de Islam (en we daarom Israel altijd moeten steunen). Israel haalt de hete kastanjes voor het westen uit het vuur en dus wil Wilders dat Israel nog meer gesteund wordt en er meerdere fronten worden geopend.quote:
Ik heb Wilders nog nooit op 1 enge uitspraak kunnen betrappen. Alles dat Wilders tot op heden gezegd heeft is gewoon op feiten gebaseerd.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:40 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar Wilders heeft een hoop enge teksten op zijn rekening. Zoals uitspraken dat de Gaza oorlog slechts één front is in de oorlog tegen de Islam (en we daarom Israel altijd moeten steunen). Israel haalt de hete kastanjes voor het westen uit het vuur en dus wil Wilders dat Israel nog meer gesteund wordt en er meerdere fronten worden geopend.
Let wel: hij zegt geen oorlog of front tegen het terrorisme, maar 'de islam'.
Dat is eng, heel eng.
De SP wilde toch ook niemand mee in zee? Al verschillen daar de meningen toch ook behoorlijk over?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is gewoon het arrogantste wat ik ooit gehoord heb van politici, want daarmee geven ze alleen maar aan dat ze helemaal niks om onze natie en volk geven en alleen maar politicus zijn geworden, omdat ze te lui waren voor een echte baan.
Waarom geloof ik je niet?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ken trouwens heel veel hoogopgeleiden
Gast, ik ben zelf hoogopgeleid waardoor ik dus heel veel hoogopgeleiden ken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |