Dat blijft inderdaad elke keer weer genieten. Daar doe ik het stiekem ook eigenlijk een beetje voor...quote:Op zondag 29 maart 2009 11:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wilders heeft gewoon de fokking X-factor!![]()
Ook leuk om die gefrustreerde reacties van linkse rakkers te lezen, ik noem een Klopkoek...
ZOU jij het aangedurft hebben te wedden op een coalitie tussen PvdA-CDA-CU??? en toch is het gebeurd,en ze maakten en maken er een puinhoop van ,om hun eigen EGO te bevredigen...quote:Op zondag 29 maart 2009 11:12 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
kun jij een een coalitie bedenken die met Wilders een regering durven te vormen? Ik kan maar een partij bedenken die het zou "aandurven"en dat is de flexibele barbapappapartij CDA (die kameleons doen alles om het centrum van de macht te blijven). Maar zelfs dan zal het niet lukken, WIlders is niet meer gewoon om compormissen te sluiten (Zie ook de "partij"structuur). Dus Wilders zal eeuwig tot de oppositie blijven behoren en vooral door zich zelf. Eigenlijk houdt hij hiermee vooral zijn kiezers hiermee voor de gek wat op een bepaalde manier tragisch is.
PvdA - CDA - CU is echt niet zo vreemd te bedenken. CU zit redelijk tussen het CDA en PvdA in op een hele hoop standpunten. De enige partijen waar Wilders mee zou kunnen regeren zijn CDA en VVD. Dat zou kunnen, maar ik durf nu al te voorspellen dat het CDA de boel binnen 2 maanden laat klappen en alle schuld bij Wilders legt. CDA is de meest gehaaide partij die we hebben.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:20 schreef elisamad het volgende:
[..]
ZOU jij het aangedurft hebben te wedden op een coalitie tussen PvdA-CDA-CU??? en toch is het gebeurd,en ze maakten en maken er een puinhoop van ,om hun eigen EGO te bevredigen...
Kom op man, je lult uit je nek. Wat denk je dat er gaat gebeuren? Dat grote woedende menigten de tweede kamer gaan bestormen?quote:Op zondag 29 maart 2009 10:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik moet dat nog zien, aangezien het Kabient bedreigd wordt door externe factoren. Die kredietcrisis hebben ze steeds minder in de hand. Als er nog een bank valt, of er nog een enorme bailout moet komen, uit de zakken van de belastingbetaler uiteraard, dan is het gauw over met de pret. Of men moet de noodtoestand afkondigen, maar dan gaan we helemaal lachen.
Goh, een puinhoop? Das jammer zeg. Volgende keer krijgen we vast een kabinet dat iedereen in NL blij kan maken terwijl we immuun zijn voor invloeden van buitenaf.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:20 schreef elisamad het volgende:
[..]
ZOU jij het aangedurft hebben te wedden op een coalitie tussen PvdA-CDA-CU??? en toch is het gebeurd,en ze maakten en maken er een puinhoop van ,om hun eigen EGO te bevredigen...
Ik ookquote:Op zondag 29 maart 2009 11:18 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat blijft inderdaad elke keer weer genieten. Daar doe ik het stiekem ook eigenlijk een beetje voor...
We hebben dat al eerder zien gebeuren, en toen ging het om veel minder.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:25 schreef waht het volgende:
[..]
Kom op man, je lult uit je nek. Wat denk je dat er gaat gebeuren? Dat grote woedende menigten de tweede kamer gaan bestormen?
Ik zou toch maar iets voorzichtiger zijn met dit soort stellige uitspraken. Dit kabinet is minder stabiel dan het lijkt. Met name de PvdA, die gewoon keihard aan het verliezen is, zou er weleens de stekker uit kunnen trekken. Ook de bailouts van Bos zijn eigenlijk niet te verdedigen richting hun traditionele achterban.quote:Dit kabinet zet de hele rit uit, PUNT. Daar kan geen inhoudsloze dwaas (en daarmee bedoel ik jou niet) iets aan veranderen.
Dank daarvoor!quote:Op zondag 29 maart 2009 11:30 schreef Klopkoek het volgende:
Haha, ik krijg weer de wind van voren terwijl ik tenminste nog een poging tot onderbouwing doe.
Ik postte niet voor niets dat plaatje van Nekschot.
Vertel? Wanneer is de Tweede Kamer bestormd door een woedende menigte en veroorzaakte dat een staatsgreep / val van een kabinet / machtsomwenteling?quote:Op zondag 29 maart 2009 11:30 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
We hebben dat al eerder zien gebeuren, en toen ging het om veel minder.
De praktijk is wel anders zoals je gisteren kon zien in het dagboek van Slob (CU).quote:Op zondag 29 maart 2009 11:22 schreef ethiraseth het volgende:
PvdA - CDA - CU is echt niet zo vreemd te bedenken. CU zit redelijk tussen het CDA en PvdA in op een hele hoop standpunten.
Dat laatste heb ik nooit gezegd, dat zit je er zelf bij te verzinnen. Dus hier ga ik ook geen antwoord op geven.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vertel? Wanneer is de Tweede Kamer bestormd door een woedende menigte en veroorzaakte dat een staatsgreep / val van een kabinet / machtsomwenteling?
Nou, 1672 is toch echt niet zo heel lang geleden hoor, gemeten naar geologische tijdschalen.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vertel? Wanneer is de Tweede Kamer bestormd door een woedende menigte en veroorzaakte dat een staatsgreep / val van een kabinet / machtsomwenteling?
Maar alle coalitiepartijen zouden stevig verliezen indien er *nu* verkiezingen komen. Beter om het nog uit te zitten om eventueel nog wat positievere maatregelen te nemen, nietwaar?quote:Op zondag 29 maart 2009 11:30 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
We hebben dat al eerder zien gebeuren, en toen ging het om veel minder.
[..]
Ik zou toch maar iets voorzichtiger zijn met dit soort stellige uitspraken. Dit kabinet is minder stabiel dan het lijkt. Met name de PvdA, die gewoon keihard aan het verliezen is, zou er weleens de stekker uit kunnen trekken. Ook de bailouts van Bos zijn eigenlijk niet te verdedigen richting hun traditionele achterban.
In 1672 werd de Staten Generaal niet bestormd, hoor.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:34 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nou, 1672 is toch echt niet zo heel lang geleden hoor, gemeten naar geologische tijdschalen.
Ik hoop in ieder geval op een eerlijke en duidelijke inzage op zaken als criminaliteit en de bestrijding daarvan.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:24 schreef PierreTT het volgende:
Toch is er een ding wat me intrigeert: wat zien Wilders-fans nu eigenlijk veranderen als de PVV daadwerkelijk de verkiezingen wint? Wat is de belangrijkste factor voor jullie om op deze partij te stemmen? Ik krijg het niet helemaal duidelijk namelijk. Is het echt puur en alleen het feit: "Het is andere politiek dan nu bedreven wordt?". (Dit is gewoon uit interesse, niet bedoeld om te flamen)
Stompzinnig, weer lekker op de man he, heel sterkquote:Op zondag 29 maart 2009 11:16 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dit heeft niks met links/rechts te maken, maar met puur populisme dat ik verafschuw. Dat jij te stompzinnig bent om iets verder te denken dan "die linksen zijn weer tegen me boehoehoe WIlders bescherm me" toont m.i. wel aan waarom je vatbaar bent voor Wilders zijn holle retoriek.
Wel staatsmannen gelynched door het volk. Volgens mij is dat iets wat Lemmeb wel graag ziet.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In 1672 werd de Staten Generaal niet bestormd, hoor.
quote:Op zondag 29 maart 2009 11:38 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Wel staatsmannen gelynched door het volk. Volgens mij is dat iets wat Lemmeb wel graag ziet.
Dat is niet echt links wensdenken. Ik verwacht dat er een terugloop komt naar de VVD – zeker als die het accent tactisch verleggen, deels naar het CDA, deels naar de PvdA, en een enkele ontevredene terug naar de SP.quote:Op zondag 29 maart 2009 10:37 schreef Lemmeb het volgende:
Ja, links wensdenken is van alle tijden. Maar wordt gelukkig steeds minder dominant.
Maar dat had niet rechtstreeks met politiek te maken, hoogstens indirect. Neem dan de onthoofding van Oldebarnevelt. Dat was puur politiek.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:38 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Wel staatsmannen gelynched door het volk. Volgens mij is dat iets wat Lemmeb wel graag ziet.
Waarom schuiven ze dat dan naar 2011?quote:Op zondag 29 maart 2009 11:35 schreef waht het volgende:
Maar alle coalitiepartijen zouden stevig verliezen indien er *nu* verkiezingen komen. Beter om het nog uit te zitten om eventueel nog wat positievere maatregelen te nemen, nietwaar?
Iets nuanceren, Lemmeb hoopt alleen dat "linksen" geweld wordt aangedaan, iest wat hij zelf toegeeft in een ander topic.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:38 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |