Oh dus ik mag niet terug ranten?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:20 schreef kwakveense het volgende:
[..]
zeg, ik zeg toch dat t een "pet peeve" is? laat mij ook eens lekker ranten over iets...
(ik trek me de zomertijd overigens niet erger aan dan de mensen over wie ik zeg dat het hun eigen probleem is als ze de wintertijd kut vindenover die mensen had ik het)
quote:Op zondag 29 maart 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
Zullen we het trouwens wel gewoon gezellig houden?
Ik voel een venijnig sfeertje ontstaan.
Zal ik morgen speciaal voor jou miauwen en het dan opnemen?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:20 schreef motorbloempje het volgende:Yashaaaaa had 't aan mn beste vriend verklapt, zouden 't vanavond gaan zeggen onder het genot van een biertje
![]()
maar nu gaan we lekker even naar hun toe en vertellen hoe het zo gekomen is en blij zijn![]()
![]()
en het is wel stil hier, zo, zonder katten
jawel, maar ik vond je nogal persoonlijk onaardig tegen mij wordenquote:Op zondag 29 maart 2009 20:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh dus ik mag niet terug ranten?
Begrepencontinue.
dat zou lief zijnquote:Op zondag 29 maart 2009 20:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zal ik morgen speciaal voor jou miauwen en het dan opnemen?
Hoezo onaardig tegen jou? Als ik problemen heb met iemand zeg ik het. En ik heb geloof ik maar 1 of 2 posts van jou geciteerd. Daarnaast heb ik de rest van mijn argumenten globaal gegeven en dus niet met betrekking op een specifiek individu.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:21 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jawel, maar ik vond je nogal persoonlijk onaardig tegen mij wordenen dat ehhh vond ik niet echt iets voor jou
en ik bedoelde t ook allemaal niet persoonlijk ofzo...
Oh die wil best voor een paar uurtjes Blèrfilmpjes zorgen voor je hoor!quote:Op zondag 29 maart 2009 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zou lief zijn
en dan kijk ik ook regelmatig even naar Borie Blèr![]()
Ik zal kijken wat ik kan regelenquote:Op zondag 29 maart 2009 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zou lief zijn
en dan kijk ik ook regelmatig even naar Borie Blèr![]()
Haha...ik gooi wel een zooi foto's online als ik terug komquote:Op zondag 29 maart 2009 20:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
India en Nepal! Wat gaaf johIk wil wel een reisverslag achteraf hoor!!
Ook van jezelf he!quote:Op zondag 29 maart 2009 20:27 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Haha...ik gooi wel een zooi foto's online als ik terug kom
Van mezelf? ehmm....wie weet....ik heb meestal weinig tot geen foto's van mezelf...quote:Op zondag 29 maart 2009 20:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ook van jezelf he!![]()
Ga je de Taj Mahal bezoeken?
Ja, maar een foto van de Taj Mahal kan ik ook wel googlen. Met jou erop is ie dan gelijk een stuk leuker. Da's net als wanneer je thuiskomt en je vakantiefoto's doorneemt. Die met mensen er op zijn altijd leuker!quote:Op zondag 29 maart 2009 20:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Van mezelf? ehmm....wie weet....ik heb meestal weinig tot geen foto's van mezelf...
De Taj Mahal ga ik ook zien, ja! Kan natuurlijk niet naar India gaan zonder die gezien te hebben...
linkje naar de reis: http://www.shoestring.nl/www/index.php?m=brochure&reiscode=GRSSQQ
ik denk niet dat mijn tronie al te veel toevoegt aan de Taj Mahal hoorquote:Op zondag 29 maart 2009 20:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar een foto van de Taj Mahal kan ik ook wel googlen. Met jou erop is ie dan gelijk een stuk leuker. Da's net als wanneer je thuiskomt en je vakantiefoto's doorneemt. Die met mensen er op zijn altijd leuker!
Even je reis bekijken!
Nou ja, dan nietquote:Op zondag 29 maart 2009 20:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik denk niet dat mijn tronie al te veel toevoegt aan de Taj Mahal hoor![]()
en ik heb niet zoveel met vakantiefoto's met mensen erop
in Egypte had ik 1200 foto's gemaakt en ik stond er zelf op 3 of 4quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 20:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
in Egypte had ik 1200 foto's gemaakt en ik stond er zelf op 3 of 4
maar wel meer foto's van jezelf dan ik, no doubtquote:Op zondag 29 maart 2009 20:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik maak weinig foto's tijdens mijn vakantie. Een maand Thailand resulteerde hier in 54 foto's
Ja, ik ben dus nooit ergens met mensen die foto's van me maken. Mijn vriend zou de camera de hele vakantie in de tas kunnen latenquote:Op zondag 29 maart 2009 20:51 schreef conleche het volgende:
Ik zie heel graag mensen op foto's. Maar ik neem meestal de foto's dus sta ik er zelf ook niet zo vaak op. Vroeger ging ik met een vriendinnetje op reis altijd en zij maakte ook veel foto's en toen stond ik er wel vaak op. Leuke herinneringen hoor. Zo'n blauwe zee: toch net leuker met iemand er in die je kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |