abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 maart 2009 @ 19:58:09 #251
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67526616
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Huh, zomertijd is toch juist heerlijk? Wat heb je nu aan licht om 4 uur 's morgens???
ja maar, wat heb ik nou aan licht om 23.30 u 's avonds in de zomer? door de weeks kan ik in de zomer niet in slaap komen, en als de klok net verzet is ben ik altijd echt een hele poos in de bonen met uit bed komen. het gaat vooral om die begin periode: dan is t echt kut als t s ochtends weer donkerder is... en gedurende de komende maanden wordt t toch steeds lichter dus dat uur verschuiven is echt nérgens voor nodig....

ik ben heel gevoelig voor ritme veranderingen, en ik vind t gewoon zo'n enorme onzin dat we allemaal onze inerlijek klokjes moeten verzetten om een geconstrueerd idee dan het beter is als het langer licht blijft, terwijl de dagen sowieso al aan het lengen zijn en het per saldo niks uit maakt bijna...alleen de eerste paar weken. serieus, als het weer wintertijd is in oktober (fokking oktober pas) dan slaap ik meestal voor t eerst weer écht goed.

sorry, de haat zit diep. zomertijd is volgens mij uitgevonden voor "avondmensen" ofwel mensen die s ochtend sniet hoeven te functioneren en n de zomer idd. lekker tot 24 uur buiten kunnen zitten.... ws. ook van die mensen die denken dat een ochtendhumeur echt bestaat, dat dat niet tussen je oren zit, en die boos op mij worden als ik waag vrolijk te zijn in hun buurt ;'s ochtends

Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_67526659
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Foei!

Een accountant van de Belastingdienst, niet van jezelf, heb je het nu toch over?
Nee wel van mezelf. Als je niet op tijd indient krijg je een boete. Als je op 0 indient en het wordt later gecorrigeerd door je accountant, dan moet je volgens mij alleen rente betalen. Hoop ik dan maar. En zoniet dan niet. Ik weet nu al dat ik het niet morgen kan doen, dus dan probeer ik het ook maar niet eens. Dat scheelt weer energie.
pi_67526759
Ja Kwak, maar ik heb hetzelfde als de wintertijd weer begint, daar zie ik dan weer het nut niet van in. En ik ben idd een avondmens. Maar ik maak me er wel minder druk om dan jij! Ik denk dat avondmensen wat meer laidback zijn.
pi_67526944
Ik ben ook wel een avondmens, maar ik word toch geacht te functioneren 's ochtends Ik ben vreselijk moe iedere ochtend als de zomertijd net is ingegaan. Avondmensen schijnen juist de grootste moeite te hebben met de zomertijd

Oh gelijk menu van vandaag maar (niet bepaald je van het)
O: cruesli met melk + optimel + vitaminepillen
T: glas limonade
L: 2 minipizza's (pita, pastasaus, pietsie kaas, salami in de toaster) + optimel
T: X aantal glazen water met pietsie limonade + 25 gram chocolade + chocoladecakeje
D: Kontje stokbrood + kipkerrie + bakje vla

Morgen hardlopen op mijn gisteren aangemeten hardloopschoenen
  zondag 29 maart 2009 @ 20:10:09 #255
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_67527010
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:02 schreef conleche het volgende:
Ja Kwak, maar ik heb hetzelfde als de wintertijd weer begint, daar zie ik dan weer het nut niet van in. En ik ben idd een avondmens. Maar ik maak me er wel minder druk om dan jij! Ik denk dat avondmensen wat meer laidback zijn.
Het grappige is dat Zomertijd als iets van de "avondmensen" wordt gezien, terwijl onze hele maatschappij, compleet met 9 tot 5 mentaliteit, op ochtendmensen is gebaseerd.

En dat terwijl 70% van de mensen geen overduidelijk ochtend- of avondmens is, en de overige 30% gelijk verdeeld is tussen ochtend- en avondmensen. En dan toch de ochtendmensen hun zin geven
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  zondag 29 maart 2009 @ 20:11:18 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67527046
quote:
.

Ik snap het ook niet zo, hoor. Als het maar wel om 6 uur licht is morgen en niet later .
Niet meer actief op Fok!
pi_67527082
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:50 schreef Abbadon het volgende:

[..]

als het goed is komt er weer een nieuw project, maar op dit moment zijn er niet heel veel nieuwe voorhanden, dus dat kan wel even duren...ben nl niet de enige die iets nieuws nodig heeft...sowieso ben ik uiteindelijk pas half mei weer terug van 3 weken India & Nepal, dus die paar weken tot ik ga kom ik wel door zonder nieuw project...
India en Nepal! Wat gaaf joh Ik wil wel een reisverslag achteraf hoor!!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 maart 2009 @ 20:13:47 #258
163650 Greys
pi_67527134
Als je door je werk er altijd vroeg uit moet, dan zijn die eerste paar dagen/weken echt flink naatje hoor. Ik denk morgenochtend ook *steun, kreun, zucht, eiiiiiigenlijk is het nu pas 6.00 uur en ik moet mijn nest uit *.
Zo gek is dat toch niet?
Misschien als je sowieso niet zo heel vroeg op hoeft dat het dan wel meevalt, maar bij mij hakt het uurtje er de eerste tijd 's ochtends ook hard in, hoe gek dat ook zal klinken. Aan de andere kant vind ik het 's avonds dan weer heerlijk dat het zo lang licht is, dus neem ik het maar voor lief.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 29 maart 2009 @ 20:14:44 #259
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67527165
quote:
technisch gezien "begint" de wintertijd niet, want wintertijd = DE tijd, en zomertijd is een tijdelijke nderbreking daarvan.

als je problemen hebt met wintertijd, dan heb je dus eigenlijk problemen met de tijd die de natuur zelf aanhoudt, en dat vind ik een probleem van jezelf ipv een probleem dat anderen veroorzaken (de zomertijd is verzonnen door stomme mensen )

ik ben idd. niet zo laidback maar dit is wel een "pet peeve" van me
over een week ben ik er weer overheen hoor.
pi_67527182
Ik hou van de zomertijd Lekker tot 's avond laat in de tuin zitten of leuke dingen ondernemen. In de winter kak ik echt in, dan zit ik saai binnen tv te kijken ofzo, in de zomer leef ik op! Dat het morgenochtend weer donker is vind ik wél een nadeel. Ik word veel beter wakker als het buiten al licht is.

Kwak, een verduisterend rolgordijn een ideetje voor je?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 29 maart 2009 @ 20:15:40 #261
148689 Muis006
pi_67527197
Allemaal klagen "he bah het is eigenlijk pas half 6 maar ik moet er nu al uit!"

En niemand die ooit denkt "wow eigenlijk is het pas 10 uur en ik lig al in bed. Wat goed dat ik een keer op tijd ga slapen!"
  zondag 29 maart 2009 @ 20:15:55 #262
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67527208
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:10 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Het grappige is dat Zomertijd als iets van de "avondmensen" wordt gezien, terwijl onze hele maatschappij, compleet met 9 tot 5 mentaliteit, op ochtendmensen is gebaseerd.

En dat terwijl 70% van de mensen geen overduidelijk ochtend- of avondmens is, en de overige 30% gelijk verdeeld is tussen ochtend- en avondmensen. En dan toch de ochtendmensen hun zin geven
nee, de wintertijd = de tijd, met zomertijd krijgen 7!!! maanden per jaar dus 15% van de mensen, de avondmensen, hun zin
  zondag 29 maart 2009 @ 20:16:29 #263
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_67527222
Ik haat het ook hoor..
Morgen gaat de wekker weer om 4.30
Ik ga naar boven

Fijne avond nog
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 maart 2009 @ 20:16:30 #264
163650 Greys
pi_67527223
Of mensen die dan in de zomer rustig tot 02.00 uur keihard in de tuin gaan zitten schetteren en gillen en lachen. Doordeweeks. Terwijl jij de volgende ochtend weer vroeg je nest uit moet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67527236
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Als je door je werk er altijd vroeg uit moet, dan zijn die eerste paar dagen/weken echt flink naatje hoor. Ik denk morgenochtend ook *steun, kreun, zucht, eiiiiiigenlijk is het nu pas 6.00 uur en ik moet mijn nest uit *.
Zo gek is dat toch niet?
Misschien als je sowieso niet zo heel vroeg op hoeft dat het dan wel meevalt, maar bij mij hakt het uurtje er de eerste tijd 's ochtends ook hard in, hoe gek dat ook zal klinken. Aan de andere kant vind ik het 's avonds dan weer heerlijk dat het zo lang licht is, dus neem ik het maar voor lief.
Mijn wekker gaat altijd om 6 uur.. Morgen dus eigenlijk om 5 uur
pi_67527238
Ik heb er trouwens nooit last van bij het verzetten van de tijd.
  zondag 29 maart 2009 @ 20:17:28 #267
148689 Muis006
pi_67527259
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:14 schreef kwakveense het volgende:

[..]

technisch gezien "begint" de wintertijd niet, want wintertijd = DE tijd, en zomertijd is een tijdelijke nderbreking daarvan.

als je problemen hebt met wintertijd, dan heb je dus eigenlijk problemen met de tijd die de natuur zelf aanhoudt, en dat vind ik een probleem van jezelf ipv een probleem dat anderen veroorzaken (de zomertijd is verzonnen door stomme mensen )

ik ben idd. niet zo laidback maar dit is wel een "pet peeve" van me
over een week ben ik er weer overheen hoor.
Probleem van jezelf en je de stand van de klok zo erg aantrekken is geen 'probleem van jezelf'?

Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 maart 2009 @ 20:17:38 #268
163650 Greys
pi_67527262
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:15 schreef Muis006 het volgende:
Allemaal klagen "he bah het is eigenlijk pas half 6 maar ik moet er nu al uit!"
Allemaal? Dat was vooral ik hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 29 maart 2009 @ 20:18:14 #269
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67527282
oh tijd terurgrekenen naar "het is eigenlijk..." doe ik dus niet he!!

ik heb puur last van de verschuiving, niet van het "idee"
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 maart 2009 @ 20:18:21 #270
163650 Greys
pi_67527285
Zullen we het trouwens wel gewoon gezellig houden?
Ik voel een venijnig sfeertje ontstaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 29 maart 2009 @ 20:18:34 #271
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_67527291
Ik heb er nooit zoveel last van, maar dat komt denk ik omdat ik het weekend van de verandering zorg dat ik de zaterdagnacht sowieso op een achterlijke tijd in bed lig en dus mezelf kan wijsmaken dat het daaraan ligt. Afgelopen nacht was het half 5 (oude tijd) erin en half tien (nieuwe) er weer uit. Maar ik heb een enorme grijns op mijn hoofd wegens een goed weekend, wat n**kt mij dat uurtje....
Prrrrr
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 maart 2009 @ 20:18:55 #272
163650 Greys
pi_67527298
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:18 schreef kwakveense het volgende:
oh tijd terurgrekenen naar "het is eigenlijk..." doe ik dus niet he!!

ik heb puur last van de verschuiving, niet van het "idee"
Nee dat doe ik!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 29 maart 2009 @ 20:18:56 #273
148689 Muis006
pi_67527303
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Allemaal? Dat was vooral ik hoor
jamaar Greysie, mede Adoreerster van me, jeweettog
  zondag 29 maart 2009 @ 20:20:04 #274
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67527341
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:17 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Probleem van jezelf en je de stand van de klok zo erg aantrekken is geen 'probleem van jezelf'?

zeg, ik zeg toch dat t een "pet peeve" is? laat mij ook eens lekker ranten over iets... het was niet de bedoeling datd eze discussie serieus werd ofzo...

(ik trek me de zomertijd overigens niet erger aan dan de mensen over wie ik zeg dat het hun eigen probleem is als ze de wintertijd kut vinden over die mensen had ik het)
pi_67527342
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Of mensen die dan in de zomer rustig tot 02.00 uur keihard in de tuin gaan zitten schetteren en gillen en lachen. Doordeweeks. Terwijl jij de volgende ochtend weer vroeg je nest uit moet.
Dat vind ik wel onbeschoft. Maar dat is gewoon het type mensen. Alleen in het weekend maak ik me er wel eens schuldig aan, maargoed, mijn buren ook dus die klagen niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')