abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67508506
als dit niet als duidelijk bewijs wordt beschouwd weet ik het ook niet meer..

Dit gebouw staat in hartje Jeruzalem

kijk naar de groene kegel linksboven op de onderstaande foto

the Illuminati symbols in the holy city of Jerusalem, which is supposed to be a very tangible prove that all this giant - and ancient - issue is the preparation for the arrival of the Antichrist who would have to seat in the throne in this city.

Golden begins explaining how the Rothschilds financed and conducted the construction of the Supreme Court of Israel, in Jerusalem, and they filled it with plenty of Illuminati symbols, starting with the "All Seeing Eye", that you can appreciate on top of the building picture above.

Below, an inverted cross formed with the stairs and an typical egyptian obelisc.

It seems that the Rothschilds provided various orders for the constructions of the Israeli Supreme Court, among them, that it has to be built by architects under their guidance and in the land they chose. (Below, you can see the meeting where they conceived this building)

Definitively, Israel is a branch of the Rothschild House.

[ Bericht 3% gewijzigd door Detecheda op 28-03-2009 23:38:09 ]
pi_67508669
die vieze flikkers daar wachten gewoon serieus op de komst van de Antichrist De wereld wordt gewoon geregeerd door fuckin ouwe machtsgeile pedo's die satan aanbidden
pi_67508735
Dit heb ik eerder ergens op Fok! gezien, dacht ik..
pi_67508753
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 23:42 schreef Kabolter het volgende:
Dit heb ik eerder ergens op Fok! gezien, dacht ik..
waar?> linkkkkkkkkkkkkkkkkk k wil meer details over dit gebouw en welk doel het dient op dit moment!
pi_67508759
Wikipedia zegt:

The 1782 resolution adopting the seal blazons the image on the reverse as "A pyramid unfinished. In the zenith an eye in a triangle, surrounded by a glory, proper." The pyramid is conventionally shown as consisting of 13 layers of blocks to refer to the 13 original states. The adopting resolution provides that it is inscribed on its base with the date MDCCLXXVI (1776) in Roman numerals. Where the top of the pyramid should be, the Eye of Providence watches over it. Two mottos appear: Annuit C½ptis signifies that Providence has "approved of (our) undertakings."[2] Novus Ordo Seclorum, freely taken from Virgil, means "a new order of the ages." It is incorrectly rendered as "New World Order" by some theorists, and "a new secular order" by others. The word seclorum does not mean "secular," as one might assume, but is the genitive (possessive) plural form of the word saeculum, meaning (in this context) generation, century, or age. Saeculum did come to mean "age, world" in late, Christian, Latin, and "secular" is derived from it, through secularis. However, the adjective "secularis," meaning "worldly," is not equivalent to the genitive plural seclorum, meaning "of the ages."[3] The reverse has never been cut (as a seal) but appears, for example, on the back of the one-dollar bill.
  zondag 29 maart 2009 @ 00:36:50 #6
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_67509803
IK ben de anti-christ, dus geen idee wat er nog te wachten valt voor die idioten.
pi_67510826
Iedereen zit te kankeren op extremistische moslims en christenen maar dit is nog erger dan dat. Dit stelletje flikkers met hun lugubere clubje hebben de grootste geld machine ( de FED) in handen. Fuckin geflipte satan aanbidders man. Hoe kunnen mensen dit tolereren?

[ Bericht 0% gewijzigd door Detecheda op 29-03-2009 01:49:12 ]
pi_67511061
Fchin clowns! walgelijk

maandag 30 maart 2009 @ 08:49:15 #9
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67537694
quote:
Op zondag 29 maart 2009 01:56 schreef Detecheda het volgende:
Fchin clowns! walgelijk

[ afbeelding ]

Van alle afbeelding spreekt deze toch wel het meest aan.
2 mensen die 'per ongeluk' hetzelfde (lees: absurde) handgebaar maken.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_67553028
quote:
Op maandag 30 maart 2009 08:49 schreef Ticker het volgende:

[..]

Van alle afbeelding spreekt deze toch wel het meest aan.
2 mensen die 'per ongeluk' hetzelfde (lees: absurde) handgebaar maken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Shaka_sign
barry signaled zijn hawaiiaanse illuminatie vrienden

de illuminatie hebben zelfs een eigen footballteam, het moet niet gekker worden
http://en.wikipedia.org/wiki/Hook_%27em_Horns
  maandag 30 maart 2009 @ 18:44:42 #11
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67554130
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:58 schreef Yorrit het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Shaka_sign
barry signaled zijn hawaiiaanse illuminatie vrienden

de illuminatie hebben zelfs een eigen footballteam, het moet niet gekker worden
http://en.wikipedia.org/wiki/Hook_%27em_Horns
Die eerste kan nog wel kloppen, Obama en Hawaii gaat nog samen.. maar misschien moet je jezelf over die 2e toch eens beter laten informeren en afvragen waarom alle mannen boven de 60 die dat gebaar maken in de politiek zitten.

Hier nog meer voetbal fans:

"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_67554201
quote:
Op maandag 30 maart 2009 18:44 schreef Ticker het volgende:

[..]

Die eerste kan nog wel kloppen, Obama en Hawaii gaat nog samen.. maar misschien moet je jezelf over die 2e toch eens beter laten informeren en afvragen waarom alle mannen boven de 60 die dat gebaar maken in de politiek zitten.
het zijn allemaal dikke texanen?
  maandag 30 maart 2009 @ 18:49:17 #13
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67554239
quote:
Op maandag 30 maart 2009 18:47 schreef Yorrit het volgende:

[..]

het zijn allemaal dikke texanen?
Helaas... je bent de zwakste schakel.

Tot ziens!

maandag 30 maart 2009 @ 18:51:26 #14
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_67554293
quote:
Op zondag 29 maart 2009 01:56 schreef Detecheda het volgende:
Fchin clowns! walgelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
''He ik word gefotografeerd door tienduizenden mensen, laat ik snel maar het gebaar van mijn geheime clubje maken om indruk te maken, er is verder toch niemand die het zal zien!''
  maandag 30 maart 2009 @ 18:53:27 #15
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67554334
quote:
Op maandag 30 maart 2009 18:51 schreef Erasmo het volgende:

[..]

''He ik word gefotografeerd door tienduizenden mensen, laat ik snel maar het gebaar van mijn geheime clubje maken om indruk te maken, er is verder toch niemand die het zal zien!''
Jij zoekt er niets achter, dus het werkt toch.
pi_67554542
Goh, dus een gebouw in pyramidevorm staat voor satan?

Zou Satan dan niet liever naar Egypte komen? Of naar de pyramide bij het Louvre? Of naar het pyramidevormige hotel in Pyongyang? Of naar één van dei honderden andere pyramidevormige gebouwen, verspreid over de hele wereld?

Kortom:
  maandag 30 maart 2009 @ 19:06:48 #17
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67554631
quote:
Op maandag 30 maart 2009 19:03 schreef k_man het volgende:
Goh, dus een gebouw in pyramidevorm staat voor satan?

Zou Satan dan niet liever naar Egypte komen? Of naar de pyramide bij het Louvre? Of naar het pyramidevormige hotel in Pyongyang? Of naar één van dei honderden andere pyramidevormige gebouwen, verspreid over de hele wereld?

Kortom:
De anti-christ is niet satan pik.
pi_67554831
Same difference.

Lees m'n post dan maar met Antichrist ipv Satan.
pi_67555767
vroegah, toen de query Prince Charles Antichrist 666 googlehits opleverde ...
  maandag 30 maart 2009 @ 19:49:20 #20
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67555875
quote:
Op maandag 30 maart 2009 19:45 schreef Salvad0R het volgende:
vroegah, toen de query Prince Charles Antichrist 666 googlehits opleverde ...
Let maar op William..

Zoon van Charles.
quote:
Ich Dien..
pi_67562087
En toen stopte de argumentatie over dat gebouw....
  maandag 30 maart 2009 @ 22:43:50 #22
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_67562351
OMG ILLUMINATIE!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')