ik vond van wel. smaken verschillen. jammer dat jouw smaak niet de mijne is.quote:Op zondag 5 april 2009 12:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ongetwijfeld, maar niet om een leuk topic te worden
je had een best klb waardig topic, als er allemaal reacties komen die in de verwachtte reacties staan voegt dat niet echt iets toe aan je topic, mijn inziensquote:Op zondag 5 april 2009 14:12 schreef tomaad het volgende:
Mag je sinds de "nieuwe" KLB-regels ook geen "verwachte reacties" meer in je topic zetten? Aangezien die net weggehaald werden. Staat ook niet in de nieuwe regels namelijk, misschien is het handig als dat er dan toch in word opgenomen
Kon je beter de bagger weghalen en de verwachte reacties laten staanquote:Op zondag 5 april 2009 14:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je had een best klb waardig topic, als er allemaal reacties komen die in de verwachtte reacties staan voegt dat niet echt iets toe aan je topic, mijn inziens
heb ze daarom uit de op gehaald en ook de ''verwachtte reacties'' van users zelf weggehaald
dan had je alsnog een slotje gekregenquote:Op zondag 5 april 2009 14:20 schreef tomaad het volgende:
[..]
Kon je beter de bagger weghalen en de verwachte reacties laten staanMaar that's just my 10 cents
We sluiten topics niet zomaar, zakken vanzelf wegquote:
ik vind je in ieder geval wel geestig. dat ontbreekt nog bij tally. qua modschap bedoel ik. niet persoonlijk natuurlijk.quote:Op zondag 5 april 2009 15:04 schreef swarmahoer het volgende:
klacht was achterhaald dus ja
typisch ''opgelost, slotje'' geval
ach, laat ook maar.quote:
Kom ik net online. Zie ik een topic over LIl' Wayne, plaats ik een goeie reactie, gaat ie dichtquote:Op zondag 5 april 2009 20:04 schreef Arcturus het volgende:
Kunne die lil'wayne topics niet dicht?
Alleen maar dom getrol van dezelfde users en schelden met kanker dit en kanker dat.
je windows live messenger fipo was beterquote:Op zondag 5 april 2009 21:44 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom wordt mijn reactie hier verwijderd en krijg ik er een note voor
ingesloten door eigen fans, ben te populair (inc paint)
Zo'n hoogstaand topic?
Of blijft hij alleen open omdat het jullie knuffelautist is?
Ik weet niet wat RacerDKB schreef, maar wordt er niet vaak genoeg iets als "Jezus TS, wat een kuttopicquote:Op zondag 5 april 2009 21:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je windows live messenger fipo was beter
en nogmaals: als je t een kuttopic vindt post er dan niet
die probeer ik ook altijd weg te halen als deze niet relevant zijn of zelfs topicverneukendquote:Op zondag 5 april 2009 21:57 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik weet niet wat RacerDKB schreef, maar wordt er niet vaak genoeg iets als "Jezus TS, wat een kuttopic" gepost wat gewoon blijft staan?
Je doet mee aan een idiote hype wat enkel bagger geeft. Is niet schokkend idd.quote:Op zondag 5 april 2009 22:17 schreef Slappy het volgende:
Wat is er met mijn op gebeurd ?Er stond niks schokkends in ?
het is dat je pas 98 notes had, als het er 99 waren had ik er de 100e bijgezet, inc taartquote:
gefeliciteerd. ga nou maar slotjes zetten, KLB belde, of je slotjes kon komen zetten.quote:Op zondag 5 april 2009 22:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het is dat je pas 98 notes had, als het er 99 waren had ik er de 100e bijgezet, inc taart
haha, 1998 belde, ze willen hun grap terug.quote:Op zondag 5 april 2009 22:31 schreef swarmahoer het volgende:
de ns belde, of je hun treinvanger kon testen
en nou opzouten uit KLB
Hihi, nu weer lief doen bitte. Met over en weer bitchen bereik je niet zoveelquote:Op zondag 5 april 2009 22:32 schreef appelsjap het volgende:
[..]
haha, 1998 belde, ze willen hun grap terug.en zout jij op uit mijn topic ja
DUDE, koop humor ofzoquote:Op zondag 5 april 2009 22:29 schreef appelsjap het volgende:
ik ben appelsjap, ik denk dat ik baas ben en ik maak kuttopics, maar stiekem ben ik net zo triest als UTWOL en heb geen leven en vrienden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
swarma, dit is wel echt kinderachtigquote:Op zondag 5 april 2009 22:29 schreef appelsjap het volgende:
ik ben appelsjap, ik denk dat ik baas ben en ik maak kuttopics, maar stiekem ben ik net zo triest als UTWOL en heb geen leven en vrienden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gelukkig lok je zelf niks uitquote:Op zondag 5 april 2009 22:36 schreef appelsjap het volgende:
[..]
DUDE, koop humor ofzotriest ventje. Met je NSB gedrag, steeds maar posts van mij edit-en en slotjes op mijn topics zetten. Dat je me haat is overduidelijk, maar je modgedrag zou objectief moeten zijn.
Niks mis mee, mits ze een klacht bevatten en geen dagboekverhaal.quote:Op zondag 5 april 2009 23:42 schreef damsco het volgende:
Even een vraagje. Vroegah, toen KLB nog KLB was werden er veel paint topics geopend. Hoe is het beleid ten aanzien van deze topics hedendaags?
quote:Op zondag 5 april 2009 23:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niks mis mee, mits ze een klacht bevatten en geen dagboekverhaal.
Ging het over verwachte reacties?quote:Op zondag 5 april 2009 22:17 schreef Slappy het volgende:
Wat is er met mijn op gebeurd ?Er stond niks schokkends in ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Gast.quote:Op zondag 5 april 2009 22:29 schreef appelsjap het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |