We willen toch ook klagen? In dit geval over een bepaald TV programma, waar een oneindige stroom aan klachten over isquote:Op woensdag 1 april 2009 00:11 schreef Adelante het volgende:
Ik zat al te wachten op zo een reactie
KLB is een subforum van het FOK! forum en heeft als intentie dat users er kunnen klagen. Er is ook een TV subforum waar users kunnen praten over series, programma's en films. Als wij naast een topic in TV ook een topic in KLB toelaten voor een serie, ondergraven we FOK!. Dus kom eens buiten je box en post lekker mee in dat topic in TV.
Kijk, ik snap de rigide opbouw qua subfora waar FOK haar succes deels aan ontleedt. Uiteraard snap ik dat een pleidooi voor een willekeurige serie natuurlijk kansloos zou zijn.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:11 schreef Adelante het volgende:
Ik zat al te wachten op zo een reactie
KLB is een subforum van het FOK! forum en heeft als intentie dat users er kunnen klagen. Er is ook een TV subforum waar users kunnen praten over series, programma's en films. Als wij naast een topic in TV ook een topic in KLB toelaten voor een serie, ondergraven we FOK!. Dus kom eens buiten je box en post lekker mee in dat topic in TV.
Om eerlijk te zijn, zie ik persoonlijk weinig verschil tussen het iedere week openen van een topic met een matige klacht over Beauty and the nerd of de herkenbaarheid van één vast topic.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:16 schreef Breathtaking het volgende:
We willen toch ook klagen? In dit geval over een bepaald TV programma, waar een oneindige stroom aan klachten over is!
Mee eens. Tevens vraag ik me dan ook af waarom er van Take Me Out wel een reeks geopend is/was.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, zie ik persoonlijk weinig verschil tussen het iedere week openen van een topic met een matige klacht over Beauty and the nerd of de herkenbaarheid van één vast topic.
Hmhm, eensquote:Op woensdag 1 april 2009 00:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, zie ik persoonlijk weinig verschil tussen het iedere week openen van een topic met een matige klacht over Beauty and the nerd of de herkenbaarheid van één vast topic.
Geen idee, daarom pleit ik ook voor een reeks (lees: SC over de serie). Volgens mij valt het onderscheid ook eigenlijk niet te maken.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:27 schreef Adelante het volgende:
Oke, wedervraag dan: waar trek je de grens tussen SC en klagen bij zo'n topic over een serie
Ja, daar zal TV blij mee zijn toch?quote:Op woensdag 1 april 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
Liefhebbers van Beauty & the Nerd (tevens klagers dus):
Silaz
Chuck_Norris
SuperRogier
T-mo-T
n8n
Emimich
Breathtaking
rene90
Trechtplus1
Rosbief
freiss
Ered
Adelante![]()
Remzz
Ritmo
KirkLazarus
Nosh
Xu
Mr.Cooper
Meddo
icecreamfarmer_NL
Lastpost
Spougle
etc etc
die is ook naar tv gegaanquote:Op woensdag 1 april 2009 00:22 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Mee eens. Tevens vraag ik me dan ook af waarom er van Take Me Out wel een reeks geopend is/was.
Tevens tvp.
die kan prima in tvquote:Op woensdag 1 april 2009 00:33 schreef Emimich het volgende:
[..]
Geen idee, daarom pleit ik ook voor een reeks (lees: SC over de serie). Volgens mij valt het onderscheid ook eigenlijk niet te maken.
Klopt dat onderscheid valt niet te maken. Maar waarom dan wel het onderscheid voor seriesquote:Op woensdag 1 april 2009 00:33 schreef Emimich het volgende:
[..]
Geen idee, daarom pleit ik ook voor een reeks (lees: SC over de serie). Volgens mij valt het onderscheid ook eigenlijk niet te maken.
We willen niet naar TV want dan kunnen we niet non-stop klagen zonder dat het raar isquote:Op woensdag 1 april 2009 00:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, daar zal TV blij mee zijn toch?
Daar heb je misschien een valide argument: die groep KLB users die je opnoemt kunnen het plezier voor anderen vergallen in TV, waar in KLB simpelweg soepeler met de policy wordt omgesprongen.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We willen niet naar TV want dan kunnen we niet non-stop klagen zonder dat het raar is
Gelet op het animo lijken zowel Wegmisbruikers als Beauty & the Nerd echte KLB-onderwerpen.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:33 schreef swarmahoer het volgende:
wegmisbruikers is van begins af aan ook een klb onderwerp, mede dankzij al de videobandlemmings enzo,
dit topic loopt ook alleen op zondag van 8 tot 12 ofzo, als de programmas klaar zijn is het topic ook klaar
Eigenlijk ben ik ook geen voorstander van zo'n verzuilde ontwikkeling maar in deze zie ik toch graag een uitzondering. Ook omdat het spontaan ontstaan is, niet dat men bewust zoiets gehad heeft van: ''laten we met zijn allen eens een reeks in KLB starten over programma X of iets dergelijks".quote:Op woensdag 1 april 2009 00:35 schreef Adelante het volgende:
Klopt dat onderscheid valt niet te maken. Maar waarom dan wel het onderscheid voor seriesWant straks komt er een afslanktopic voor KLB-ers, centrale VBL club topics met klachten over AJA, FEY, PSV noe maar op, een B&H jailbait topic....enz enz enz.
KLB moet geen subforum an sich worden, lijkt me.
Hmhm, ik denk niet dat het schattige TV subforum opgewassen is tegen het oneindige gezeik van de KLB'ersquote:Op woensdag 1 april 2009 00:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar heb je misschien een valide argument: die groep KLB users die je opnoemt kunnen het plezier voor anderen vergallen in TV, waar in KLB simpelweg soepeler met de policy wordt omgesprongen.
hoevaak komt B&TN op tv eigelijkquote:Op woensdag 1 april 2009 00:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gelet op het animo lijken zowel Wegmisbruikers als Beauty & the Nerd echte KLB-onderwerpen.
En we eten je arm opquote:Op woensdag 1 april 2009 00:42 schreef Adelante het volgende:
Ik zal het er morgen wel met wat FA's over hebben, maar dan maken we misschien uitzonderingen voor enkele "series", waar GEEN rechten aan ontleend kunnen worden voor andere series. Want ik zie dan de bui al wel weer hangen, je geeft ze een vinger....
Alvast bedankt voor je moeite.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:42 schreef Adelante het volgende:
Ik zal het er morgen wel met wat FA's over hebben, maar dan maken we misschien uitzonderingen voor enkele "series", waar GEEN rechten aan ontleend kunnen worden voor andere series. Want ik zie dan de bui al wel weer hangen, je geeft ze een vinger....
Eenmaal per week, maar aansluitend wordt de aflevering op internet gezet door RTL waar de overgrote meerderheid hem in de dagen na uitzending alsnog bekijkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |