abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67599225
Hahaha Adelante sinds wanneer heb je de zweedse kok als UI

Ooh en ontopic
quote:
Op woensdag 1 april 2009 00:11 schreef Adelante het volgende:
Ik zat al te wachten op zo een reactie

KLB is een subforum van het FOK! forum en heeft als intentie dat users er kunnen klagen. Er is ook een TV subforum waar users kunnen praten over series, programma's en films. Als wij naast een topic in TV ook een topic in KLB toelaten voor een serie, ondergraven we FOK!. Dus kom eens buiten je box en post lekker mee in dat topic in TV.
We willen toch ook klagen? In dit geval over een bepaald TV programma, waar een oneindige stroom aan klachten over is !
pi_67599269
quote:
Op woensdag 1 april 2009 00:11 schreef Adelante het volgende:
Ik zat al te wachten op zo een reactie

KLB is een subforum van het FOK! forum en heeft als intentie dat users er kunnen klagen. Er is ook een TV subforum waar users kunnen praten over series, programma's en films. Als wij naast een topic in TV ook een topic in KLB toelaten voor een serie, ondergraven we FOK!. Dus kom eens buiten je box en post lekker mee in dat topic in TV.
Kijk, ik snap de rigide opbouw qua subfora waar FOK haar succes deels aan ontleedt. Uiteraard snap ik dat een pleidooi voor een willekeurige serie natuurlijk kansloos zou zijn.

Echter is het dan wel opmerkelijk dat er iedere week een topic over Wegmisbruikers en nog zo'n ander bijzonder interessant auto-programma de revue mag passeren. Persoonlijk vind ik daar niets mis mee en juich ik zo'n initiatief ook toe zolang er een specifieke groep users in KLB die de serie anders dan in bijv. TV beleeft en in groepsverband.
pi_67599316
quote:
Op woensdag 1 april 2009 00:16 schreef Breathtaking het volgende:
We willen toch ook klagen? In dit geval over een bepaald TV programma, waar een oneindige stroom aan klachten over is !
Om eerlijk te zijn, zie ik persoonlijk weinig verschil tussen het iedere week openen van een topic met een matige klacht over Beauty and the nerd of de herkenbaarheid van één vast topic.
pi_67599393
quote:
Op woensdag 1 april 2009 00:19 schreef Emimich het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn, zie ik persoonlijk weinig verschil tussen het iedere week openen van een topic met een matige klacht over Beauty and the nerd of de herkenbaarheid van één vast topic.
Mee eens. Tevens vraag ik me dan ook af waarom er van Take Me Out wel een reeks geopend is/was.
Tevens tvp.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_67599433
quote:
Op woensdag 1 april 2009 00:19 schreef Emimich het volgende:

[..]

Hmhm, eens !
  woensdag 1 april 2009 @ 00:27:48 #56
3185 Adelante
To let it go now
pi_67599528
Oke, wedervraag dan: waar trek je de grens tussen SC en klagen bij zo'n topic over een serie
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_67599603
Liefhebbers van Beauty & the Nerd (tevens klagers dus):

Silaz
Chuck_Norris
SuperRogier
T-mo-T
n8n
Emimich
Breathtaking
rene90
Trechtplus1
Rosbief
freiss
Ered
Adelante
Remzz
Ritmo
KirkLazarus
Nosh
Xu
Mr.Cooper
Meddo
icecreamfarmer_NL
Lastpost
Spougle

etc etc
pi_67599643
quote:
Op woensdag 1 april 2009 00:27 schreef Adelante het volgende:
Oke, wedervraag dan: waar trek je de grens tussen SC en klagen bij zo'n topic over een serie
Geen idee, daarom pleit ik ook voor een reeks (lees: SC over de serie). Volgens mij valt het onderscheid ook eigenlijk niet te maken.
  woensdag 1 april 2009 @ 00:33:38 #59
3185 Adelante
To let it go now
pi_67599659
quote:
Op woensdag 1 april 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
Liefhebbers van Beauty & the Nerd (tevens klagers dus):

Silaz
Chuck_Norris
SuperRogier
T-mo-T
n8n
Emimich
Breathtaking
rene90
Trechtplus1
Rosbief
freiss
Ered
Adelante
Remzz
Ritmo
KirkLazarus
Nosh
Xu
Mr.Cooper
Meddo
icecreamfarmer_NL
Lastpost
Spougle

etc etc
Ja, daar zal TV blij mee zijn toch?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_67599664
quote:
Op woensdag 1 april 2009 00:22 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

Mee eens. Tevens vraag ik me dan ook af waarom er van Take Me Out wel een reeks geopend is/was.
Tevens tvp.
die is ook naar tv gegaan

wegmisbruikers is van begins af aan ook een klb onderwerp, mede dankzij al de videobandlemmings enzo,
dit topic loopt ook alleen op zondag van 8 tot 12 ofzo, als de programmas klaar zijn is het topic ook klaar
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_67599672
quote:
Op woensdag 1 april 2009 00:33 schreef Emimich het volgende:

[..]

Geen idee, daarom pleit ik ook voor een reeks (lees: SC over de serie). Volgens mij valt het onderscheid ook eigenlijk niet te maken.
die kan prima in tv
swarma spam hoer
  woensdag 1 april 2009 @ 00:35:35 #62
3185 Adelante
To let it go now
pi_67599696
quote:
Op woensdag 1 april 2009 00:33 schreef Emimich het volgende:

[..]

Klopt dat onderscheid valt niet te maken. Maar waarom dan wel het onderscheid voor series Want straks komt er een afslanktopic voor KLB-ers, centrale VBL club topics met klachten over AJA, FEY, PSV noe maar op, een B&H jailbait topic....enz enz enz.

KLB moet geen subforum an sich worden, lijkt me.
pi_67599708
quote:
Op woensdag 1 april 2009 00:33 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ja, daar zal TV blij mee zijn toch?
We willen niet naar TV want dan kunnen we niet non-stop klagen zonder dat het raar is
pi_67599749
We moeten KLB gewoon afsplitsen van FOK!
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  woensdag 1 april 2009 @ 00:38:21 #65
3185 Adelante
To let it go now
pi_67599753
quote:
Op woensdag 1 april 2009 00:36 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

We willen niet naar TV want dan kunnen we niet non-stop klagen zonder dat het raar is
Daar heb je misschien een valide argument: die groep KLB users die je opnoemt kunnen het plezier voor anderen vergallen in TV, waar in KLB simpelweg soepeler met de policy wordt omgesprongen.
pi_67599785
quote:
Op woensdag 1 april 2009 00:33 schreef swarmahoer het volgende:
wegmisbruikers is van begins af aan ook een klb onderwerp, mede dankzij al de videobandlemmings enzo,
dit topic loopt ook alleen op zondag van 8 tot 12 ofzo, als de programmas klaar zijn is het topic ook klaar
Gelet op het animo lijken zowel Wegmisbruikers als Beauty & the Nerd echte KLB-onderwerpen.
pi_67599817
quote:
Op woensdag 1 april 2009 00:35 schreef Adelante het volgende:
Klopt dat onderscheid valt niet te maken. Maar waarom dan wel het onderscheid voor series Want straks komt er een afslanktopic voor KLB-ers, centrale VBL club topics met klachten over AJA, FEY, PSV noe maar op, een B&H jailbait topic....enz enz enz.

KLB moet geen subforum an sich worden, lijkt me.
Eigenlijk ben ik ook geen voorstander van zo'n verzuilde ontwikkeling maar in deze zie ik toch graag een uitzondering. Ook omdat het spontaan ontstaan is, niet dat men bewust zoiets gehad heeft van: ''laten we met zijn allen eens een reeks in KLB starten over programma X of iets dergelijks".
pi_67599826
ik heb t topic globaal doorgelezen, dit kan prima in de tv slowchat vind ik
swarma spam hoer
pi_67599831
quote:
Op woensdag 1 april 2009 00:38 schreef Adelante het volgende:

[..]

Daar heb je misschien een valide argument: die groep KLB users die je opnoemt kunnen het plezier voor anderen vergallen in TV, waar in KLB simpelweg soepeler met de policy wordt omgesprongen.
Hmhm, ik denk niet dat het schattige TV subforum opgewassen is tegen het oneindige gezeik van de KLB'ers !
  woensdag 1 april 2009 @ 00:42:37 #70
3185 Adelante
To let it go now
pi_67599840
Ik zal het er morgen wel met wat FA's over hebben, maar dan maken we misschien uitzonderingen voor enkele "series", waar GEEN rechten aan ontleend kunnen worden voor andere series. Want ik zie dan de bui al wel weer hangen, je geeft ze een vinger....
pi_67599853
quote:
Op woensdag 1 april 2009 00:39 schreef Emimich het volgende:

[..]

Gelet op het animo lijken zowel Wegmisbruikers als Beauty & the Nerd echte KLB-onderwerpen.
hoevaak komt B&TN op tv eigelijk
swarma spam hoer
pi_67599871
quote:
Op woensdag 1 april 2009 00:42 schreef Adelante het volgende:
Ik zal het er morgen wel met wat FA's over hebben, maar dan maken we misschien uitzonderingen voor enkele "series", waar GEEN rechten aan ontleend kunnen worden voor andere series. Want ik zie dan de bui al wel weer hangen, je geeft ze een vinger....
En we eten je arm op

Bij deze in ieder geval alvast bedankt voor de moeite !
pi_67599977
quote:
Op woensdag 1 april 2009 00:42 schreef Adelante het volgende:
Alvast bedankt voor je moeite.
quote:
Op woensdag 1 april 2009 00:43 schreef swarmahoer het volgende:
hoevaak komt B&TN op tv eigelijk
Eenmaal per week, maar aansluitend wordt de aflevering op internet gezet door RTL waar de overgrote meerderheid hem in de dagen na uitzending alsnog bekijkt.
  woensdag 1 april 2009 @ 01:11:55 #74
3185 Adelante
To let it go now
pi_67600234
Overleg was vruchtbaar, nieuw topic voor al jullie klachten over nieuw seizoen B&TN: Gebrek aan beauty in Beauty & The Nerd

Gemod zal worden op te veel SC en ruzies e.d.
  woensdag 1 april 2009 @ 01:13:53 #75
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67600259
Wat is die Adé een schatje huh
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')