op de manier waarop jij opende wel, het gaat nergens over en is gedoemd te mislukken, en dat weet je zelf ook bestquote:Op maandag 6 april 2009 16:31 schreef koningdavid het volgende:
Aha, dus het openen van topics over muziek in KLB is nu officieel verboden? Het zijn altijd potentiële bashtopics immers.
Gevoel voor wie? Zijn moeder die meeleest? Dit topic voorziet blijkbaar in een behoefte.quote:Op maandag 6 april 2009 23:08 schreef SCH het volgende:
Heisa om een omgekomen militair.
Niet echt gelukkige timing nu. Maar ik zie een mod meedansen op het graf van de omgekomen militair dus het zal wel open blijven. Met een beetje gevoel, doe je het nu even dicht. Kan overmorgen ook nog wel.
Tuurlijk, er zijn altijd obscure en ongepaste behoefte. Die hoef je niet altijd te vervullen hoor.quote:Op maandag 6 april 2009 23:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Gevoel voor wie? Zijn moeder die meeleest? Dit topic voorziet blijkbaar in een behoefte.
Ik heb nog steeds geen tegenargument gehoord.quote:Op maandag 6 april 2009 23:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk, er zijn altijd obscure en ongepaste behoefte. Die hoef je niet altijd te vervullen hoor.
Dat het nu even ongepast is. Wat snap je daar niet aan???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op maandag 6 april 2009 23:11 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen tegenargument gehoord.
Nou, dat vinden veel mensen niet, opgelost.quote:Op maandag 6 april 2009 23:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat het nu even ongepast is. Wat snap je daar niet aan(?*100)
Het is ongepast, is niet relevant wat mensen vinden.quote:Op maandag 6 april 2009 23:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Nou, dat vinden veel mensen niet, opgelost.
Ja, dat bepaal jij natuurlijk.quote:Op maandag 6 april 2009 23:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is ongepast, is niet relevant wat mensen vinden.
Vrijheid van meningsuiting kan niet worden ingeperkt, omdat mensen zich gekrenkt zouden kunnen voelen.quote:Op maandag 6 april 2009 23:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Bepaal jij dat anders evenquote:Op maandag 6 april 2009 23:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Jouw UI doet me denken aan mijn opa die gisteren is overleden. Hij droeg ook altijd een outfit met die kleur. Tevens heb je als ondertitel "Con carne" hetgeen me doet denken aan Chili con carne, het gerecht dat hij altijd voor mij maakte. Gelieve deze te verwijderen, aangezien het mij zeer veel verdriet doet deze associaties met mijn opa steeds onder ogen te moeten zien. Zéér ongepast, zo vlak na zijn dood.quote:Op maandag 6 april 2009 23:19 schreef SCH het volgende:
[..]
HBO-MBO discussies hebben we genoeg gezien op KLB, alleen vandaag al 4 topics.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:07 schreef Diederik_Duck het volgende:
Waarom is mijn topic dicht? Ik weet heus wel wat er in de Gw staat, maar die is niet onveranderlijk, en ik wil een discussie hieromtrent entameren. Als dat in KLB niet kan, mag het ook wel richting POL geschopt worden oid.
Het is een Wildersstemmers zijn lageropgeleid topic. Maar goed, ik open 'm wel in POL, hoort daar ook meer.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
HBO-MBO discussies hebben we genoeg gezien op KLB, alleen vandaag al 4 topics.
Ach ja, vrijheid van meningsuiting, toe maar joh, jij durftquote:Op maandag 6 april 2009 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting kan niet worden ingeperkt, omdat mensen zich gekrenkt zouden kunnen voelen.
Sorry. Zal ik doen. Sterkte.quote:Op maandag 6 april 2009 23:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jouw UI doet me denken aan mijn opa die gisteren is overleden. Hij droeg ook altijd een outfit met die kleur. Tevens heb je als ondertitel "Con carne" hetgeen me doet denken aan Chili con carne, het gerecht dat hij altijd voor mij maakte. Gelieve deze te verwijderen, aangezien het mij zeer veel verdriet doet deze associaties met mijn opa steeds onder ogen te moeten zien. Zéér ongepast, zo vlak na zijn dood.
Droeftoeter, denk je nou echt dat je geklaag in de FB ook maar iets gaat opleveren als je enige argument is dat het 'ongepast' is?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:07 schreef SCH het volgende:
Ach ja, vrijheid van meningsuiting, toe maar joh, jij durft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |