Zieke vent.quote:
Flikker jij lekker zelf op joh, vreemde vent.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:53 schreef denthemen het volgende:
Jullie moeten Rots gewoon wegflikkeren, wat een kut user
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:51 schreef Rots het volgende:
[..]
Flikker jij lekker zelf op joh, vreemde vent.
Wat een geroddel hier zeg, sjonge jonge jonge. Wen er maar aan, aanstaande ass-mod als het aan yvonne ligt.
- Miss, do you swallow after a blowjob?quote:
We richten ons eigen VBL-forum op met alleen maar invite-members.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:55 schreef RayMania het volgende:
VBL wordt is echt één grote, smerige baggerbende met dito users. Was het maar 2007.
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
- Miss, do you swallow after a blowjob?
- ...
- ... uh-huh.
- ... yep.
Jezus mina wat doe ik nou weer fout, ik post zelfs een topic vol omdat Prosac het zegt. Verder alleen maar kwali posts laatste tijd, geen bagger.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:55 schreef RayMania het volgende:
VBL wordt is echt één grote, smerige baggerbende met dito users. Was het maar 2007.
Je bent voor de kakkiesquote:Op maandag 30 maart 2009 20:02 schreef Rots het volgende:
[..]
Jezus mina wat doe ik nou weer fout, ik post zelfs een topic vol omdat Prosac het zegt. Verder alleen maar kwali posts laatste tijd, geen bagger.
Prachtigquote:Op maandag 30 maart 2009 19:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
- Miss, do you swallow after a blowjob?
- ...
- ... uh-huh.
- ... yep.
Er zit een klodder op je plaatje...quote:
Aj, het is over met de vrouwonvriendelijke geintrapperij jongens.quote:
Daar ben ik wel aan gewend hoor.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:49 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Aj, het is over met de vrouwonvriendelijke geintrapperij jongens.
Wat een kutwijf zeg.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:51 schreef Prosac het volgende:
Oh ja.. die vriend van mij?
Vriendin is op een nacht niet thuis gekomen, was bij een andere jongen in slaap gevallen en heeft toegegeven met hem vreemd te zijn gegaan.
DOEI!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |