quote:Op maandag 30 maart 2009 09:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Anti-fey mods op VBL
yvonne heeft mij dit icoontje gegeven
Wij kunnen niemand wegflikkerenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:53 schreef denthemen het volgende:
Jullie moeten Rots gewoon wegflikkeren, wat een kut user
jammer. Ik heb nog wel een lijstje met users.quote:
Gewoon blijven notenquote:
Anders wij wel, we dienen die lijst elke week in bij de FA's, maar die weigeren steeds resoluut. Maar we zetten door!quote:Op maandag 30 maart 2009 09:55 schreef toma het volgende:
[..]
jammer. Ik heb nog wel een lijstje met users.
Die is net terug van een week vakantie met zijn pappa en mammaquote:Op maandag 30 maart 2009 09:55 schreef toma het volgende:
[..]
Over users gesproken die weggeflikkert moeten worden. Waar is Jorien eigenlijk?
Die denthemen en toma blijven ze ook maar wekelijks weigeren hequote:Op maandag 30 maart 2009 09:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Anders wij wel, we dienen die lijst elke week in bij de FA's, maar die weigeren steeds resoluut. Maar we zetten door!
hihihiquote:Op maandag 30 maart 2009 10:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die denthemen en toma blijven ze ook maar wekelijks weigeren he.
Ik heb jou ook ooit voorgedragen, maar dat begrepen ze verkeerd en toen werd je mod.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die denthemen en toma blijven ze ook maar wekelijks weigeren he.
Je hebt me niet eens genote, amateurquote:Op maandag 30 maart 2009 10:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb jou ook ooit voorgedragen, maar dat begrepen ze verkeerd en toen werd je mod.
Die hebben ze allemaal weer verwijderd, anders kon je geen mod worden.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt me niet eens genote, amateur.
Kijk maar eens goed!quote:Op maandag 30 maart 2009 10:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt me niet eens genote, amateur.
Hahaquote:
Ja, het kan nog sappigerquote:Op maandag 30 maart 2009 12:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vind em een beetje flauw
ik neem aan dat je op de ui doelde
Ik heb hem daar niet neergezet hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 12:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vind em een beetje flauw
ik neem aan dat je op de ui doelde
Mag niet, Sjimz heeft niet zelf die UI gezet.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:48 schreef Breach het volgende:
SJIMZ WAT DOE JE?!?!?!?!111?!1
Kunnen de andere Ajax-mods daar geen note voor uitdelen? Of twee?
Deze is beter:quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |