Speed is zoek?quote:Op zondag 29 maart 2009 22:53 schreef Suijk het volgende:
Ik ken hem nog wel, was altijd wel gezellig in de Ajax topics. Met speed1971 erbij. Toen ging het nog ergens over.
Nee speed komt nu en dan eens in het topic waaien.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Speed is zoek?![]()
Ik zal zoals vanouds het niveau weer omhoog krikken
Ohja die gek.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:53 schreef Suijk het volgende:
Ik ken hem nog wel, was altijd wel gezellig in de Ajax topics. Met speed1971 erbij. Toen ging het nog ergens over.
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:56 schreef toma het volgende:
[..]
Nee speed komt nu en dan eens in het topic waaien.
quote:Op zondag 29 maart 2009 23:24 schreef Houniet het volgende:
Zag ik nou een Nike reclame met Zlatan?
Die kneus die goed kan zwaaien met een aluminium frame met een paar kunststof draadjes ertussen.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:51 schreef Houniet het volgende:
Wie??
Ik hoop voor je dat je nu net zo sarcastisch bent als je de hele dag al bent.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:56 schreef Houniet het volgende:
Hmm ken ik niet.
quote:Op maandag 30 maart 2009 00:01 schreef toma het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je nu net zo sarcastisch bent als je de hele dag al bent.
quote:
Anti-fey mods op VBLquote:Op maandag 30 maart 2009 09:33 schreef toma het volgende:
[..]![]()
Is er iets mis met je? Of is dat omdat er weer users aan het zeiken waren dat er te veel Ajax-mods zijn?
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Anti-fey mods op VBL
yvonne heeft mij dit icoontje gegeven
Wij kunnen niemand wegflikkerenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:53 schreef denthemen het volgende:
Jullie moeten Rots gewoon wegflikkeren, wat een kut user
jammer. Ik heb nog wel een lijstje met users.quote:
Gewoon blijven notenquote:
Anders wij wel, we dienen die lijst elke week in bij de FA's, maar die weigeren steeds resoluut. Maar we zetten door!quote:Op maandag 30 maart 2009 09:55 schreef toma het volgende:
[..]
jammer. Ik heb nog wel een lijstje met users.
Die is net terug van een week vakantie met zijn pappa en mammaquote:Op maandag 30 maart 2009 09:55 schreef toma het volgende:
[..]
Over users gesproken die weggeflikkert moeten worden. Waar is Jorien eigenlijk?
Die denthemen en toma blijven ze ook maar wekelijks weigeren hequote:Op maandag 30 maart 2009 09:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Anders wij wel, we dienen die lijst elke week in bij de FA's, maar die weigeren steeds resoluut. Maar we zetten door!
hihihiquote:Op maandag 30 maart 2009 10:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die denthemen en toma blijven ze ook maar wekelijks weigeren he.
Ik heb jou ook ooit voorgedragen, maar dat begrepen ze verkeerd en toen werd je mod.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die denthemen en toma blijven ze ook maar wekelijks weigeren he.
Je hebt me niet eens genote, amateurquote:Op maandag 30 maart 2009 10:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb jou ook ooit voorgedragen, maar dat begrepen ze verkeerd en toen werd je mod.
Die hebben ze allemaal weer verwijderd, anders kon je geen mod worden.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt me niet eens genote, amateur.
Kijk maar eens goed!quote:Op maandag 30 maart 2009 10:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt me niet eens genote, amateur.
Hahaquote:
Ja, het kan nog sappigerquote:Op maandag 30 maart 2009 12:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vind em een beetje flauw
ik neem aan dat je op de ui doelde
Ik heb hem daar niet neergezet hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 12:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vind em een beetje flauw
ik neem aan dat je op de ui doelde
Mag niet, Sjimz heeft niet zelf die UI gezet.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:48 schreef Breach het volgende:
SJIMZ WAT DOE JE?!?!?!?!111?!1
Kunnen de andere Ajax-mods daar geen note voor uitdelen? Of twee?
Deze is beter:quote:
quote:
Het is natuurlijk zo van die kutuser, maar tochquote:Op maandag 30 maart 2009 12:23 schreef Rots het volgende:
Grulez je bent zelf een kutuser met je inhoudloze posts, ik post tenminste nog serieus in VBL, jij probeert alleen reacties te ontlokken aan Ajacieden/Feyenoorders e.d.
Maargoed, jij zal wel de enige zijn die dat niet doorheeft.
Dat die baggertopics getolereerd wordenquote:Op maandag 30 maart 2009 13:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het is natuurlijk zo van die kutuser, maar toch![]()
Tong80 had allang een ban gehad...quote:Op maandag 30 maart 2009 13:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat die baggertopics getolereerd worden
Op zijn minst een slotje.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tong80 had allang een ban gehad...
(Nog) Niet, ben niet zo thuis in BBC-seriesquote:Op maandag 30 maart 2009 13:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Breach, kijk je The New Robin Hood of Sherwood, van de BBC?
Nieuw seizoen weer begonnen.
De verfiliming van het dagboek van een meisje dat op de maan moet leven, maar een keer per week naar Aarde mag om in Sherwood mee te doen aan de koeienpoeprace en daar 100.000 pond op moet vergokken. Maar dan in jaar 5 na Christus.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:18 schreef Breach het volgende:
[..]
(Nog) Niet, ben niet zo thuis in BBC-series![]()
Wat voor iets is het?
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De verfiliming van het dagboek van een meisje dat op de maan moet leven, maar een keer per week naar Aarde mag om in Sherwood mee te doen aan de koeienpoeprace en daar 100.000 pond op moet vergokken. Maar dan in jaar 5 na Christus.
ROBIN HOOD, WAT DENK JE ZELLUF JOH ?
[..]
De verfiliming van het dagboek van een meisje dat op de maan moet leven, maar een keer per week naar Aarde mag om in Sherwood mee te doen aan de koeienpoeprace en daar 100.000 pond op moet vergokken. Maar dan in jaar 5 na Christus.
[..]
En die andere was al zo gefaaldquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Vuile pikkedief is het die Robin Hood.
Ik nog een seizoen of 4 en dan nog aan 7 beginnenquote:Op maandag 30 maart 2009 15:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat ik mijn persoontje zo maar eens op de bank nestel en de rest van de dag ga vullen metJack Bauer
.
Moet een aflevering of 7 inhalen volgens mij.
Zelluf rotterdamse pauperquote:Op maandag 30 maart 2009 13:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik loop helemaal bij jwzquote:Op maandag 30 maart 2009 15:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik nog een seizoen of 4 en dan nog aan 7 beginnen
Gaat nietquote:Op maandag 30 maart 2009 16:51 schreef Houniet het volgende:
sjimz doe je UI eens aanpassen, godverdomme.
Wat gaat niet? WTF.quote:
Moment.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Yvonne heeft hem daar neergezet en ik kan hem niet wijzigen
Alle agenten zijn joooodeee!!quote:Op maandag 30 maart 2009 17:44 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Die sjaal ook. Paupervolk.
Met die sjaal is niets mis.quote:
Lekker hé. Al heb ik het tentamen verneukt.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:54 schreef Rucebo het volgende:
Tentamen gemaakt en nu twee weekjes vrij, relaxed.
welk programma is dat? probleemwijken?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:44 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Die sjaal ook. Paupervolk.
Volgens mij wel ja.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
welk programma is dat? probleemwijken?
Ah die heb ik nog op de PC staan, kwam ze laatst tegen op torrentsquote:
Zeker, tentamen wel redelijk gemaakt ook nogquote:Op maandag 30 maart 2009 17:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lekker hé. Al heb ik het tentamen verneukt.
In de klas deden we "wie het eerste buiten was".quote:Op maandag 30 maart 2009 18:01 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Zeker, tentamen wel redelijk gemaakt ook nog.
hier ook een keer gehad, moest je een kwartier wachten totdat we weg mochtenquote:Op maandag 30 maart 2009 18:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
In de klas deden we "wie het eerste buiten was".
Ik zit niet meer op de middelbare school, maar hier mag je vanaf een kwartier (van de drie uur) wegquote:Op maandag 30 maart 2009 18:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
In de klas deden we "wie het eerste buiten was".
Dat was ook een tokkie eerste klas.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:23 schreef Prosac het volgende:
en zij valt nog mee vergeleken met die obsessieve ajaxfan uit Jouw Vrouw, Mijn Vrouw.
Hmm, ze lijkt iig op Gina Carano (MMA-vechtster)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |