Dat heeft een reden, respecteer dat.quote:
Whehehehe ROFLOL !!!!1111!!!1quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we nog steeds aan het grappen gewoon.
Althans dat hoop ik maar.
jawel.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:13 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand trouwens een samenvatting van twee zinnen geven?
Jie hebbe ook een fotoboekupdate gedaan... Lamon bij favoriete users verwijderd?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:15 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Dat heeft een reden, respecteer dat.
Ik was van plan partij te kiezen voor Lamon deze rel. Iedereen basht hem al.quote:
Dat zal hem leren.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:23 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Jie hebbe ook een fotoboekupdate gedaan... Lamon bij favoriete users verwijderd?
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:22 schreef Fragmonkey het volgende:
Ja Lamon heeft de handdoek in de ring gelegt!
Het is besloten en hierbij dus ook over!
@lamon het was echt maar een grapje hoor;) "Om het topic wat levendiger te maken" Vind je het niet "Humoristisch"?
Ze heeft dit topic gelezen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:24 schreef Lamon het volgende:
Jongens, ik krijg net een telefoontje van mijn moeder die me nooit meer wil zien, omdat ik niet voldoe aan wat ze van me verwacht, dus jullie zoeken het maar lekker uit met je topic en gebash....
Toch nog iemand die verwachtingen had..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:24 schreef Lamon het volgende:
Jongens, ik krijg net een telefoontje van mijn moeder die me nooit meer wil zien, omdat ik niet voldoe aan wat ze van me verwacht, dus jullie zoeken het maar lekker uit met je topic en gebash....
Sterkte, moeders die je nooit meer willen zien is nooit grappig.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:24 schreef Lamon het volgende:
Dat komt vanuit een andere bron vrind;)quote:
Als mensen uit hun nek lullen kan alles wat ze zeggen tegen ze gebruikt worden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:27 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Dat komt vanuit een andere bron vrind;)
Alleen ben ik niet zodanig hard flamend dat ik dat hier ga posten dat is tegen mijn mentaliteit in!
Ach gaat toch heen, gejankzak opeens.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:15 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Dat heeft een reden, respecteer dat.
Nee, ze heeft mijn pa verloren aan actieve euthanasie, en ik zat erbij toen ie als een vergeeld hoopje niets werd weggedragen en sindsdien is onze relatie naar de klote.quote:
Misschien kunnen we het beter op een hold gooien!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach gaat toch heen, gejankzak opeens.
Het grapje is in zoverre verkeerd dat:
RC een vrouwtje is dat door de ene helft van FOK gepaald wil worden en door de andere helft van FOK! verguisd wordt. Aandachtshoer is nog het mildste
De helft die haar verguist zag in deel1 al reden genoeg om haar af te zeiken.
Goed, wat gebeurt er, het is een grap, maaaaaaaaar
voor een meiske als RC díe al tot aandachtshoer bestempeld word, is dit funest.
FOK!kers lezen niet alle drie de topics, meer dan de helft ziet geharrewar OM RC, niet het hoe, niet het waarom, maar zien de teksten die over haar geschreven zijn en ook al is het een grap, die teksten waren best hard.
En dat blijft hangen en wordt gestopt bij het al hebbende beeld van RC.
Kortom, deze grap is voor het imago van RC pure moord.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach gaat toch heen, gejankzak opeens.
Het grapje is in zoverre verkeerd dat:
RC een vrouwtje is dat door de ene helft van FOK gepaald wil worden en door de andere helft van FOK! verguisd wordt. Aandachtshoer is nog het mildste
De helft die haar verguist zag in deel1 al reden genoeg om haar af te zeiken.
Goed, wat gebeurt er, het is een grap, maaaaaaaaar
voor een meiske als RC díe al tot aandachtshoer bestempeld word, is dit funest.
FOK!kers lezen niet alle drie de topics, meer dan de helft ziet geharrewar OM RC, niet het hoe, niet het waarom, maar zien de teksten die over haar geschreven zijn en ook al is het een grap, die teksten waren best hard.
En dat blijft hangen en wordt gestopt bij het al hebbende beeld van RC.
Kortom, deze grap is voor het imago van RC pure moord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |