quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:47 schreef Fragmonkey het volgende:
@Lamon
Alle shit van vandaag:
Grapje!
Ik heb je ge P O W N E D!![]()
![]()
![]()
![]()
Crack Payback Time Mo'FuckAaaaa![]()
AHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
Zie boven jequote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
"..is een grapje.:D
Verzonden: 28 March 2009 10u39
Aan: yvonne
Niet sluiten alsjeblieft, is een grapje die Kathy en ik vannacht bedacht hebben.
Beetje humor moet kunnen toch?
Ze ging om 6 uur naar bed, dus ze zal nog wel even slapen, maar daarna kan het best grappig worden. "
Mij pak je niet hoor.
Mij pak je er niet mee hoor, ik hou van humor.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:47 schreef Fragmonkey het volgende:
@Lamon
Alle shit van vandaag:
Grapje!
Ik heb je ge P O W N E D!![]()
![]()
![]()
![]()
Crack Payback Time Mo'FuckAaaaa![]()
AHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
Waarom heb je het zelf dan niet?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mij pak je er niet mee hoor, ik hou van humor.
Wie ben jij nou weerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Laat kathy met rust.![]()
Wat een ophef allemaal.
Ja ze is een leuke meid (in ieder geval om te zienik weet het voor de rest niet) maar kom op zeg genoeg is genoeg.
Dan heb jij een goed gevoel voor humor zegquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
\quote:
Goh gozerquote:
Ik zie onjuistheden:quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
"..is een grapje.:D
Verzonden: 28 March 2009 10u39
Aan: yvonne
Niet sluiten alsjeblieft, is een grapje die Kathy en ik vannacht bedacht hebben.
Beetje humor moet kunnen toch?
Ze ging om 6 uur naar bed, dus ze zal nog wel even slapen, maar daarna kan het best grappig worden. "
Mij pak je niet hoor.
Dat was gistermiddag al. Je meent het wel alleen zag in dat het niet handig was en besloot er maar een grap van te maken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb geen kaartje gestuurd, maar openlijk mijn verliefdheid aan Kathy verklaard, dus ik denk dat alles eng is als je af en toe aan je emoties toegeeft als man.
Zo verliezen wij altijd...
IK? ff teruglezen, vrind.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:50 schreef Olep het volgende:
[..]
Mwoah, op het laatst heb je de humor wel uit het topic weggezogen.
whahahahaha !!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja nu valt de kat uit de mand he!quote:
GS..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:52 schreef Olep het volgende:
[..]
Ja, jij reageerde net als Vogelaar tegen Rutger van Geenstijl.
Of als britney spears in southpark!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:52 schreef Olep het volgende:
[..]
Ja, jij reageerde net als Vogelaar tegen Rutger van Geenstijl.
* RealZeus bestelt alvast een pallet popcorn.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:52 schreef Espabilado het volgende:
* Espabilado twijfelt ondertussen of ie de popcorn moet wegzetten of alvast nieuwe moet maken
Doemijdieookma!:Pquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* RealZeus bestelt alvast een pallet popcorn.
Ze heeft me goddomme niet eens afgewezen en ik heb de halve nacht met r lopen cammen, en had r een uur of 2 terug nog aan de telefoon..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zie onjuistheden:
[..]
Dat was gistermiddag al. Je meent het wel alleen zag in dat het niet handig was en besloot er maar een grap van te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |