Ligt eraan...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:34 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dus bij een fok-meet niet zo hendig
Hé, we moeten wel een pakkende TT hebben!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:33 schreef Red_Cat het volgende:
En yvonne ik heb nooit gezegd helemaal te verdwijnen of misschien is het zo overgekomen? Maargoed ik heb er nu gewoon ff geen behoefte meer aan... thats it
Zeg Yvonne, eigenlijk vind ik wel dat jij als de FOK!moeder even jouw licht over de situatie moet laten schijnen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé, we moeten wel een pakkende TT hebben!
..heb trouwens jou ook al gemaild van tevoren dat het een grap was, misschien kun jij helpen, want dit gaat inmiddels echt nergens meer over.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, grap, backfired, eerste gespeeld boos, nu echt boos.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zeg Yvonne, eigenlijk vind ik wel dat jij als de FOK!moeder even jouw licht over de situatie moet laten schijnen.
Heb je me gemaild?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
..heb trouwens jou ook al gemaild van tevoren dat het een grap was, misschien kun jij helpen, want dit gaat inmiddels echt nergens meer over.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben niet boos overigens, wie is dat wel dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, grap, backfired, eerste gespeeld boos, nu echt boos.
Hij bedoelt te zeggenquote:
PB was het, gevonden:quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
..heb trouwens jou ook al gemaild van tevoren dat het een grap was, misschien kun jij helpen, want dit gaat inmiddels echt nergens meer over.
"..is een grapje.:Dquote:
Jij wel hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |