Role Modelsquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:26 schreef boskameel het volgende:
Role Models. Daardoor heb ik een nog grotere hekel gekregen eraan.
Daar hoef je toch geen nerd voor te zijn?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:26 schreef Rosbief het volgende:
Jezus Smart_ass, ik wist niet dat je zo'n nerd was
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Dure woorden gebruiken voor 'buiten spelen'
Ja, maar dan niet in zo'n LOTR of starwars outfitquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen nerd voor te zijn?Het lijkt me gewoon hilarisch om een keer te doen.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Dure woorden gebruiken voor 'buiten spelen'
I second this.quote:
Das juist hilarisch.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:29 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet in zo'n LOTR of starwars outfit
kloptquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Die nerdjes krijgen zo tenminste wel wat beweging.
Dat maakt het juist zo leuk. Als je het in je spijkerbroek doet is de lol eraf.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:34 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dat is juist bepalend voor de nerdheidsfactor.
als Death Knight natuurlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:29 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet in zo'n LOTR of starwars outfit
KLOON ALERT KLOON ALERT KLOON ALERTquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:44 schreef BigKahuna het volgende:
Is er in dit topic al gelachen om het feit dat TS Pleun heet?
Van horen zeggenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:47 schreef B.E.D het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat TS er lekker en strak uitziet, dus ik wil wel![]()
Leuke film man. Gaan we vanavond weer kijken, gewoon, omdat het kan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:26 schreef boskameel het volgende:
Dan kan ik je bij deze dat ontkrachten. Ik moet eerlijk bekennen dat ik een x een foto van TS heb gezien in 1x of ander userfototopic en de dooddoener "ik zou mn hond er nog van aftrappen" is bij haar gewoon harde waarheidquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:47 schreef B.E.D het volgende:
Geen voetbal?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:51 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Leuke film man. Gaan we vanavond weer kijken, gewoon, omdat het kan.
Echt niet!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dan kan ik je bij deze dat ontkrachten. Ik moet eerlijk bekennen dat ik een x een foto van TS heb gezien in 1x of ander userfototopic en de dooddoener "ik zou mn hond er nog van aftrappen" is bij haar gewoon harde waarheid
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:54 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Echt niet!
Kijk maar naar de foto die Detecheda heeft geplaatst
Ben je jaloers dat ik vanavond een larp-date heb met Smar_ass.quote:
link?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dan kan ik je bij deze dat ontkrachten. Ik moet eerlijk bekennen dat ik een x een foto van TS heb gezien in 1x of ander userfototopic en de dooddoener "ik zou mn hond er nog van aftrappen" is bij haar gewoon harde waarheid
Dat is heul niet larp- waardig.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:59 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat ik vanavond een larp-date heb met Smar_ass.
Ik ben m'n lans al aan opwrijven tot ie glimt, , whehehe(als je begrijpt wat ik bedoel)
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:47 schreef B.E.D het volgende:
Ik weet het niet precies want volgensmij heb ik er niet in gepostquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
link?
al moet gezegd worden; toen ik hoorde dat TS Pleun heet, ging voor mij de kans op een mooi meisje met 75% omlaag
Van mij mag je vooral doen ik wens je veel plezierquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:59 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat ik vanavond een larp-date heb met Smar_ass.
Ik ben m'n lans al aan opwrijven tot ie glimt, , whehehe(als je begrijpt wat ik bedoel)
Wat is dit nou weer voor een lullig mannen antwoord?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik dacht zo, huh, die past daar niet tussen. Maar die jongen ook niet. En in de achtergrond zie je ook geen vieze en/of dikke nerds. Wat is het ?!quote:
Ik ben toch ook een manquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:05 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een lullig mannen antwoord?![]()
Ja dat is waar, dat moet ik eerlijk toegeven.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik ben toch ook een man![]()
Dat is het verschil tussen mannen en vrouwen, mannen zijn altijd eerlijk
HOAX !!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ga in een ander topic om aandacht vragen ofzo, kankermongool.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies want volgensmij heb ik er niet in gepostMaar et staat nog wel ergens bij haar AT ik weet nog precies waarom ik et onthouden heb.. Ik dacht altijd dat ze een vent was
_! Dat pleun gaat ook wel ver zeg
![]()
Wie noemt zn kind nou zo
![]()
[..]
Van mij mag je vooral doen ik wens je veel plezier
Welke, E-mineur ?quote:
TS zit niet op de CHE toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:39 schreef Queque het volgende:
waarom hang je geen poster bij de ingang van de che?
Heb je Herald de Spartaan? al gevraagd dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:23 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wil zo heul graag een keer gaan larpen (live action role playing), maar geen van m'n vrienden wil meedoen!!1
En het is nog wel zo leuk.
[ afbeelding ]
Klacht: vrienden willen niet mee larpen.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heb je Herald de Spartaan? al gevraagd dan?
Je kan ook gewoon een tafelkleed gebruiken als cape; die gedragen op je leger des heils kleren en je hebt een RPG/LOTR setting! Succes!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:54 schreef Fascination het volgende:
Ik wil wel mee.Kunnen we eerst nog gezellig samen sHopPeUh voor onze outfits.
Nee wat jij thuis met je broek op de knieen doet, heet anders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh hoe zou dat nou komen....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:23 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wil zo heul graag een keer gaan larpen (live action role playing), maar geen van m'n vrienden wil meedoen!!1
En het is nog wel zo leuk.
[ afbeelding ]
Klacht: vrienden willen niet mee larpen.
Boehoeeee huiliequote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ga in een ander topic om aandacht vragen ofzo, kankermongool.
quote:Op zondag 29 maart 2009 00:29 schreef Adidah het volgende:
[ afbeelding ]HAHA die nigga met z'n gunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
You go girlquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ga in een ander topic om aandacht vragen ofzo, kankermongool.
Maar hoe gaat het allemaal in z'n werk dan? Staan ze daar een beetje met hun robotmachinegeweerarm 'pieuw pieuw' te roepen?quote:Op zondag 29 maart 2009 15:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik ken twee mensen die LARPen, allebei vrouwen; beide leuke meisjes, zeker geen pukkelige nerdjes.
Lijkt me echt geweldig om een keer mee te maken, niet als echte hobbie, maar gewoon een keertje van de sfeer proeven. Volgens mij heb je dan echt een hilarische middag.
Ik heb 20 mana potions voor je.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:05 schreef DurumDoner het volgende:
Heeft hier iemand nog wat mana potions te leen? Ik ga straks naar een Larp-middag in de veluwe maar ik kamp met ernstige tekorten.
Komt voor elkaar, Wargoth!quote:Op zondag 29 maart 2009 16:10 schreef Zaith het volgende:
[..]
Ik heb 20 mana potions voor je.
Ik ruil ze met je voor 9 health potions en een Crimson Sword +2.
quote:Op zondag 29 maart 2009 00:29 schreef Adidah het volgende:
[ afbeelding ]Ik kan me niet herinneren dat Tifa van Final Fantasy 7 zo'n varken was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zij deden meer middeleeuws, een beetje zoals die renaissance-fairs die je ook wel op Amerikaanse TV ziet. Ik ben nooit mee geweest, maar wat ik er van hoorde is dat een beetje het idee.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het allemaal in z'n werk dan? Staan ze daar een beetje met hun robotmachinegeweerarm 'pieuw pieuw' te roepen?
Bwohh, dat meisje.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:26 schreef boskameel het volgende:
ja, maar mag je ze ook mee slepen achter een boom en je oorlogsbuit opeisen door ze ff snoeihard van achteren te nemen of vinden ze het dan niet meer leukquote:Op zondag 29 maart 2009 15:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik ken twee mensen die LARPen, allebei vrouwen; beide leuke meisjes, zeker geen pukkelige nerdjes.
Lijkt me echt geweldig om een keer mee te maken, niet als echte hobbie, maar gewoon een keertje van de sfeer proeven. Volgens mij heb je dan echt een hilarische middag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |