Je probeert het vooral op een lachwekkende wijze te mystificeren als zijnde 'verdacht'. Load of crap idd.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:02 schreef Orwell het volgende:
[..]
die familie-relatie is door pop.mechanics op een lachwekkende wijze quasi-ontkent..
"Nee we zijn geen familie van elkaar en zo ja dan toch echt van heel ver terug.."
gevolgd door deze uitsmijter:
"Moreover, Michael Chertoff was not secretary of Homeland Security at the time PM researched the original story. He was sworn in on Feb. 15, 2005, more than a month after the piece went to the printers."
http://www.popularmechani(...)/4220721.html?page=9
what a load of crap!
scepsis enzo
De links naar een forum kun je als onbetrouwbaar zien, daar kan ik me op zich wel in vinden. Maar het gaat uiteindelijk niet om de vorm maar om de argumenten en die zijn wmb behoorlijk solide. Ze worden deels ook onderbouwd met links naar studies.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:40 schreef Resonancer het volgende:
[..]
1. Ja prima hoor..
2. Ik vind het vnl opm. dat JIJ als peer reviewed fan linkt naar 'n forum.
3. Ik had de link zoals gezegd nog niet bekenen en zag Nist in de link staan vandaar, ik krijg het documentje overigens niet geopend , adobe reader crasht zodra ik het open.
Zucht..ik ga er verder maar niet op in.
Bizar!!!quote:Op donderdag 9 april 2009 00:00 schreef Schenkstroop het volgende:
nice ga ik even kijken.
O en uhhh..
min of bewijs dat er complotten bestaan en de regering je voorliegt, bedriegt, naeit, etcetera. Of het nou in Amerika is of hier. Zo gaan ze met de media, jou en de verkiezingen om. En vertel mij dat er geen complotten zijn.
Ik wil wel weten HOE ze dat gedaan hebben. Is dat ook in dat filmpje te zien?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:52 schreef Goelie het volgende:
Wil je weten wie building 7 hebben gesloopt?
Check dit filmpje over de Rothschild bankiers familie van ongeveer 25 minuten!
Doe eens wild, klik het aan, misschien leer je nog wat leuke nieuwe dingen.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:18 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ik wil wel weten HOE ze dat gedaan hebben. Is dat ook in dat filmpje te zien?
Ik heb al genoeg tijd verspild aan vage opruiende YouTube filmpjes. Dus ik ga niet weer 25 minuten verspillen daar aan.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:42 schreef Ticker het volgende:
[..]
Doe eens wild, klik het aan, misschien leer je nog wat leuke nieuwe dingen.
Mind power!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:47 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg tijd verspild aan vage opruiende YouTube filmpjes. Dus ik ga niet weer 25 minuten verspillen daar aan.
Leg jij het eens uit hoe ze WTC7 hebben opgeblazen.
het probleem is. De officiele theorie is met 4 zinnen compleet alles uitgelegd. Maar zo is de realiteit niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:47 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg tijd verspild aan vage opruiende YouTube filmpjes. Dus ik ga niet weer 25 minuten verspillen daar aan.
Leg jij het eens uit hoe ze WTC7 hebben opgeblazen.
Ja dat krijg je als er telkens weer hetzelfde type filmpjes op YouTube worden gesmeten en mensen zoals jij zeggen dat ik die filmpjes MOET kijken.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:56 schreef Ticker het volgende:
[..]
Mind power!
Bzzzzzzzwat een figuur.
Je staat op repeat.
Leg eens uit, wat is de realiteit dan wat betreft het opblazen van WTC7.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het probleem is. De officiele theorie is met 4 zinnen compleet alles uitgelegd. Maar zo is de realiteit niet.
Jij ging ook altijd de klas in zonder de stof door te hebben genomen?quote:Op donderdag 9 april 2009 16:10 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als er telkens weer hetzelfde type filmpjes op YouTube worden gesmeten en mensen zoals jij zeggen dat ik die filmpjes MOET kijken.
Nee. In dit geval heb ik de stof al diverse malen en uitgebreid doorgenomen.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:23 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jij ging ook altijd de klas in zonder de stof door te hebben genomen?
Daarvoor zijn dan precies die VideoGoogle filmpjes van dik 2 uur die het haar fijn uitleggen...quote:Op donderdag 9 april 2009 16:27 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Nee. In dit geval heb ik de stof al diverse malen en uitgebreid doorgenomen.
Plus dat jij mij probeert wijs te maken dat 2 maal 2 zes is. Prima dat je mij dat wijs wilt maken, maar daar ga ik niet in geloven als ik geen duidelijke uitleg krijg.
Je hebt helemaal geen 2 uur durende filmpjes nodig. Het ding was beschadigd door de vallende torens en het ding stond in de brand. De commandant ter plaatse vond het te link om er zijn mannen in te houden (hij was een paar minuten ervoor al tientallen van zijn brandweermannen verloren en er was toch niet veel meer aan te redden) dus hij besloot zijn mannen het order te geven om het gebouw te verlaten. Allemaal netjes gedocumenteerd en zijn order staat zelfs op tape, live op TV.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Daarvoor zijn dan precies die VideoGoogle filmpjes van dik 2 uur die het haar fijn uitleggen...
I.d.d. in 5 min kom je al 'n aardig eind.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:18 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen 2 uur durende filmpjes nodig.
Hoe willekeurig welk nadenkend mens hier bewijs in kan zien is beyond me... Eerst zie je een Nederlandse DemolitionJosti die vindt dat het vallende gebouw lijkt op een controlled demolition. In mijn optiek lijkt het op een in elkaar stortend hoog gebouw, in de optiek van serieuze onderzoekers met meer dan LTS staalbouw ook. Dan zie je wat filmpjes die de val van het WTC vergelijken met controlled demolitions van hoge gebouwen. Van erg ver gefilmd lijkt het er wel wat op niet? Als een groot gbouw in elkaar stort zie je grote stofwolken... goh... interessant... Wat verwacht je anders eigenlijk? Dat bij een natuurlijke instorting het anders gaat? Dat er geen stofwolken zijn? Wat?quote:Op donderdag 9 april 2009 20:39 schreef Resonancer het volgende:
[..]
I.d.d. in 5 min kom je al 'n aardig eind.
5 minuten onzin was wel weer genoeg voor me...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |