Ja dat krijg je als er telkens weer hetzelfde type filmpjes op YouTube worden gesmeten en mensen zoals jij zeggen dat ik die filmpjes MOET kijken.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:56 schreef Ticker het volgende:
[..]
Mind power!
Bzzzzzzzwat een figuur.
Je staat op repeat.
Leg eens uit, wat is de realiteit dan wat betreft het opblazen van WTC7.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het probleem is. De officiele theorie is met 4 zinnen compleet alles uitgelegd. Maar zo is de realiteit niet.
Jij ging ook altijd de klas in zonder de stof door te hebben genomen?quote:Op donderdag 9 april 2009 16:10 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als er telkens weer hetzelfde type filmpjes op YouTube worden gesmeten en mensen zoals jij zeggen dat ik die filmpjes MOET kijken.
Nee. In dit geval heb ik de stof al diverse malen en uitgebreid doorgenomen.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:23 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jij ging ook altijd de klas in zonder de stof door te hebben genomen?
Daarvoor zijn dan precies die VideoGoogle filmpjes van dik 2 uur die het haar fijn uitleggen...quote:Op donderdag 9 april 2009 16:27 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Nee. In dit geval heb ik de stof al diverse malen en uitgebreid doorgenomen.
Plus dat jij mij probeert wijs te maken dat 2 maal 2 zes is. Prima dat je mij dat wijs wilt maken, maar daar ga ik niet in geloven als ik geen duidelijke uitleg krijg.
Je hebt helemaal geen 2 uur durende filmpjes nodig. Het ding was beschadigd door de vallende torens en het ding stond in de brand. De commandant ter plaatse vond het te link om er zijn mannen in te houden (hij was een paar minuten ervoor al tientallen van zijn brandweermannen verloren en er was toch niet veel meer aan te redden) dus hij besloot zijn mannen het order te geven om het gebouw te verlaten. Allemaal netjes gedocumenteerd en zijn order staat zelfs op tape, live op TV.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Daarvoor zijn dan precies die VideoGoogle filmpjes van dik 2 uur die het haar fijn uitleggen...
I.d.d. in 5 min kom je al 'n aardig eind.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:18 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen 2 uur durende filmpjes nodig.
Hoe willekeurig welk nadenkend mens hier bewijs in kan zien is beyond me... Eerst zie je een Nederlandse DemolitionJosti die vindt dat het vallende gebouw lijkt op een controlled demolition. In mijn optiek lijkt het op een in elkaar stortend hoog gebouw, in de optiek van serieuze onderzoekers met meer dan LTS staalbouw ook. Dan zie je wat filmpjes die de val van het WTC vergelijken met controlled demolitions van hoge gebouwen. Van erg ver gefilmd lijkt het er wel wat op niet? Als een groot gbouw in elkaar stort zie je grote stofwolken... goh... interessant... Wat verwacht je anders eigenlijk? Dat bij een natuurlijke instorting het anders gaat? Dat er geen stofwolken zijn? Wat?quote:Op donderdag 9 april 2009 20:39 schreef Resonancer het volgende:
[..]
I.d.d. in 5 min kom je al 'n aardig eind.
5 minuten onzin was wel weer genoeg voor me...quote:
Welk toeval?quote:Op donderdag 9 april 2009 21:19 schreef Ticker het volgende:
Heerlijk die sceptici die niets geloven.... behalve dat alles op 1 dag samen te vatten is met, gigantisch veel toeval.
2 torens die simpelweg door gesmolten metaal (wat??) compleet in elkaar storten.
1 gebpuw wat ontzettend veel belangrijke informatie bevatte en binnen no-time ook ineens in elkaar stortte.
En dit alles op zo'n toevallig perfecte manier dat andere gebouwen buiten spel bleven.
Heerlijk, zoveel toevalligheid. Mensen die zoiets dan weer wel geloven, maar een regering die, net als met Pearl Harbor, via deze weg een kans zagen 'the war on terror' te beginnen.. onmogelijk?
Toeval! Heerlijk woord.
Er waren gebouwen die dichterbij wtc 1 en 2 stonden dan wtc7quote:Op donderdag 9 april 2009 21:35 schreef Hanoying het volgende:
Ik had het bijzonder gevonden als hij niet viel.
Andere gebouwen bleven buiten spel? Onzin, in de omgeving was van alles beschadigd.
Ik vind dit wel erg vrij vertaald.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:35 schreef Hanoying het volgende:
Dan zie je een police officer die zegt "wegwezen mensen, het gebouw gaat klappen". Goed werk, er is hem verteld dat het waarschijnlijk gaat instorten. Niets vreemds aan dus..
En eigenlijk hebben we daar al je uitgangspunt.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:35 schreef Hanoying het volgende:
Zelfs als je gelooft in de schuld van de US is het niet eens logisch om het zo te doen als het ook met een handvol kapers of met even de andere kant op kijken kan.
Die gebouwen waren lang niet zo hoog al wtc7quote:Op donderdag 9 april 2009 22:17 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Er waren gebouwen die dichterbij wtc 1 en 2 stonden dan wtc7
[ afbeelding ]
Maar die stortten dan weer niet volledig in, dat vind je dus wel bijzonder ?
wtc5
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTC6
[ afbeelding ]
Die ene luide knal kan prima veroorzaakt zijn door 'n busje vol exlosieven in wtc7, zoals in 93 al geprobeerd is. Zelfs dan nog kan 'n gebouw als wtc7 in elkaar storten op 'n manier die lijkt op n CD toch ? (Althans dat beweert NIST ) .
[..]
Ik vind dit wel erg vrij vertaald.
Seven is exploding... vs....... dat moet je toch beter kunnen lijkt me.
Were going to have to bring it down... vs..... idem.
etc..
Al die informatie uit die baggerfilmpjes is gekleurd, gebaseerd op foutieve aannames, uit hun context geplaatste uitspraken, gemanipuleerd beeldmateriaal, etc. en al honderd keer debunked. de populaire filpjes zijn letterlijk minuut voor minuut ontkracht maar men houdt er nog altijd aan vast als ware het een Moslim aan zijn Koran.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:27 schreef Ticker het volgende:
[..]
En eigenlijk hebben we daar al je uitgangspunt.
Om mezelf veel tijd te besparen met het herkauwen en googlen van genoeg informatie die op honderden 9/11 en conspiracy sites zijn te vinden, Om niet met echte argumenten aan te hoeven komen gebruik ik even je laatste zin.
Loose change is nou juist een van de films die sceptici dolgraag willen horen omdat die vol zit met fouten.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:43 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Al die informatie uit die baggerfilmpjes is gekleurd, gebaseerd op foutieve aannames, uit hun context geplaatste uitspraken, gemanipuleerd beeldmateriaal, etc. en al honderd keer debunked. de populaire filpjes zijn letterlijk minuut voor minuut ontkracht maar men houdt er nog altijd aan vast als ware het een Moslim aan zijn Koran.
loose change vind je bv vast een goede documentaire is het niet? Kijk hem dan aub nog eens met deze site er naast:
http://www.loosechangeguide.com/LooseChangeGuide.html
"We zullen het neer moeten gaan halen" = "ging klappen"quote:
Films als Loose change zijn de reden dat het geneuzel ooit begon. Ze zijn het fundament. Aaron Russo was een Wacko en hoewel hij wat populariteit genoot onder de Joe the Plumbers nam de politieke elite in de VS hem nooit serieus. Rockefeller zou net zo min tegen hem zijn snode plannen uit de doeken doen als tegen Ron Paul. Hij wist niets en was een enorme fantast. Dank voor het filmpje, ik had eerder van hem gehoord en vond hem toen al een clown maar nu heb ik weer twee dingen geleerdquote:Op donderdag 9 april 2009 22:48 schreef Ticker het volgende:
[..]
Loose change is nou juist een van de films die sceptici dolgraag willen horen omdat die vol zit met fouten.
Hoewel dit soort docu's het grote publiek een eye-opener geven, gooien ze net zo hard zout in de wonden.
Kijk eens Ring Of Power, of ga eens in op het filmpje erboven.
Want het slaat nergens op om te zeggen dat het uit zijn verband is gerukt.
Wat begrijp je niet aan de woorden van Aaron Russo dat hij geronseld werd om bij de 'club' te komen?
Building 7 collapsed out of sympathie for the other buildings!quote:
Whatever.... Ook al zei de agent dat ze het gebouw gingen opblazen met een kernbom dan zou het nog niets zeggen. De agent zou uberhaupt geen kennis hebben van de oordoorgrondelijke wegen van de grote boze bazen en deed gewoon zijn werk. Hem was verteld dat de mensen weg moesten omdat het gebouw in zou storten dus zegt hij (en vele collega's met hem neem ik aan) 'Move along people we're gonna take the building down, we're gonna blow it up, it's gonna explode, etc. etc." Wat maakt het uit wat hij zei? Hij deed zijn werk, in het heetst van de chaos en doet zijn werk goed. Dat er later door geflipte CTers een enorme lading aan zijn woorden wordt gegeven kon hij niet weten.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:53 schreef Resonancer het volgende:
[..]
"We zullen het neer moeten gaan halen" = "ging klappen"![]()
Ik blijf gewoon vragen stellen, met wat voor imo wel vreemde vertalingen je mijn linkjes ook probeert neer te schieten.
Vind het goeie filmpjes ... btjequote:Op donderdag 9 april 2009 23:04 schreef Ticker het volgende:
[..]
Building 7 collapsed out of sympathie for the other buildings!![]()
Ben je nu echt zo naief?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:04 schreef Ticker het volgende:
Het mooiste is ook, en daar hoor je niemand over, hoe perfect building 7 neerging. Alsof het middelste stuk een fractie eerder doorbrak dan de buitenste stukken waardoor hij heeeeeeel mooi en netjes neer ging!
Proficiat nog daarvoor, gebouw 7!
Volgens mij heb je een conspiracy, open er een nieuwe topic over!quote:Op donderdag 9 april 2009 23:25 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo naief?
Als het gebouw niet was ingestort maar gewoon was uitgebrand dan waren daar juist weer hele complottheorieen over man... Dan was de insteek dat WTC7 helemaal niet zwaar beschadigd was en dat het prima zonder enig gevaar voor de brandweerlieden gered had kunnen worden maar dat de grote boze bazen besloten haden het uit te laten branden. Als het uberhaupt niet ingestort of uitgebrand was dan was het verdacht dat er geen reddingswerkers in de buurt mochten komen en was het wel het oofdkwartier van de demolition crew die de twin towers naar beneden haalde geweest.
Nu is het ingestort dus nu is de theorie dat ze het hebben laten ontploffen.
Wat er ook gebeurd was, er was altijd wel een complottheorie en jij had er in alle gevallen achteraan gelopen. Het is werkelijk lachwekkend om te zien dat mensen die beweren dat zij nu juist niet klakkeloos dingen voor waar aannemen feitelijk juist de mensen zijn die achter alles aan lopen.
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Daarvoor zijn dan precies die VideoGoogle filmpjes van dik 2 uur die het haar fijn uitleggen...
Hier Resonancer, nog iemand die zegt dat WTC7 perfect neerstorte!quote:Op donderdag 9 april 2009 23:04 schreef Ticker het volgende:
[..]
Building 7 collapsed out of sympathie for the other buildings!![]()
Het mooiste is ook, en daar hoor je niemand over, hoe perfect building 7 neerging. Alsof het middelste stuk een fractie eerder doorbrak dan de buitenste stukken waardoor hij heeeeeeel mooi en netjes neer ging!
Proficiat nog daarvoor, gebouw 7!
Een vmbo soldaat eerste klas in een opleiding die de helft van een meeting die ze niet begrijpt heeft bijgewoond en terloops ook nog even het volgende meldt om te bewijzen dat ze echt niet goed bij haar hoofd is:quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:23 schreef UncleScorp het volgende:
Dit heeft niet direct iets met WTC7 te maken, maar toont aan hoe betrouwbaar de officiele uitleg was ...
Military Whistleblower Claims She Witnessed Flight 93 Shootdown Order
http://projectcamelot.org/elizabeth_nelson_flight_93.html
Ik weet wat ik zelf zie, domme geflipte amateuristische debunker.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:09 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Hier Resonancer, nog iemand die zegt dat WTC7 perfect neerstorte!
Dat geloofde je ook al niet dat mensen dat dachten.
Helemaal niet. Ze verteld het voorval in haar eigen woorden om aan te geven dat zij en dat andere meisje niet eens durfden te zeggen dat ze het leven van een burger probeerden te redden omdat de commandant hun gevraagd had "niets te zeggen over wat er in de meeting werd besproken" en ze hier zo van onder de indruk waren dat ze zelfs hun eigen heldendaad niet rapporteerden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:33 schreef Boswachtertje het volgende:
Ze vertelt dat verhaaltje om aan te geven dat sommige dingen niet verteld kunnen worden, omdat ze je dan toch voor gek verklaren.. waarvan acte
Niveau? In dit soort discussies?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:12 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik weet wat ik zelf zie, domme geflipte amateuristische debunker.Dat niveau
mmz ja oke.. dat eerste klopt wel. Maar dat maakt haar stuk m.i. niet minder interessant. Verifiëerbaar is het niet en dat is het grote probleem rondom 9/11. Ofwel classified ofwel een eenling die iets zegt..quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:44 schreef Hanoying het volgende:
Helemaal niet. Ze verteld het voorval in haar eigen woorden om aan te geven dat zij en dat andere meisje niet eens durfden te zeggen dat ze het leven van een burger probeerden te redden omdat de commandant hun gevraagd had "niets te zeggen over wat er in de meeting werd besproken" en ze hier zo van onder de indruk waren dat ze zelfs hun eigen heldendaad niet rapporteerden.
dan heb je niet goed doorgezocht.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:06 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Niveau? In dit soort discussies?
Maar goed, er zijn dus mensen die denken dat het een gecontroleerde sloop is omdat het perfect instorte. Dat krijg je dus niet voor elkaar met een paar binnengesmokkelde dozen explosieven. Dan moet je toch echt de structuur van het gebouw gaan ondermijnen.
En dat dat is gebeurd, daar is geen enkele aanwijzing voor.
Als je slim was, zou je me nu meteen DE link geven naar DE aanwijzing waarin duidelijk uitgelegd staat hoe WTC7 is voorbereid op een gecontroleerde sloop.quote:
Het is even makkelijk voor jou als voor ons toch ?...quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:34 schreef snowgoon het volgende:
Als je slim was, zou je me nu meteen DE link geven naar DE aanwijzing waarin duidelijk uitgelegd staat hoe WTC7 is voorbereid op een gecontroleerde sloop.
Maar in plaats daarvan blijf je weer zeuren dat iemand niet goed zoekt.
Ook al zo'n leuk uitvlucht. De scepticus moet bewijzen dat de complotgelover zijn bewering niet waar is. Als die dat niet doet heeft de complotgelover gelijk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het is even makkelijk voor jou als voor ons toch ?...
Geef jij dan DE link met DE aanwijzing die alle complotgelovers de mond snoert ... maar dat kan je evenmin als wij.
Als het door 2 partijen verschillend word geinterpreteerd dan is het redelijk waardeloos bewijs he.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:56 schreef Boswachtertje het volgende:
Dat bewijs is er m.i. wel, maar wordt door de 2 'partijen' verschillend geinterpreteerd: de beelden van het instorten van het gebouw
Mwoah, denk dat in veel wetenschappelijke artikels en reviews niet veel anders gebeurt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:00 schreef snowgoon het volgende:
Als het door 2 partijen verschillend word geinterpreteerd dan is het redelijk waardeloos bewijs he.
Ik ben bang dat discussiëren zinloos is. De complotters komen keer op keer met wazige YouTube filmpjes en links als "bewijs" en als je vervolgens als normale reageerder al de moeite steekt in het kijken en becommentariëren van een dergelijk filmpje/dergelijke sites (en ze zijn stuk voor stuk te debunken, ik heb er nog nooit één gezien waarvan mijn gezicht nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:00 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Als het door 2 partijen verschillend word geinterpreteerd dan is het redelijk waardeloos bewijs he.
Wetenschappers gaan niet oordelen aan de hand van 1 filmpje. In ieder geval geen definitieve conclusies uit halen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:41 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Mwoah, denk dat in veel wetenschappelijke artikels en reviews niet veel anders gebeurt.
Ik heb het dan ook niet over 1 (al dan niet youtube) filmpje, maar over al het beeldmateriaal mbt wtc7.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:13 schreef snowgoon het volgende:
Wetenschappers gaan niet oordelen aan de hand van 1 filmpje. In ieder geval geen definitieve conclusies uit halen.
Zoveel verschillende video's van het instorten van WTC7 zijn er niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:27 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over 1 (al dan niet youtube) filmpje, maar over al het beeldmateriaal mbt wtc7.
Je vergeet voor het gemak dat Pearl Harbor werd verwoest door een agressieve, genocidale mogendheid.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:19 schreef Ticker het volgende:
Mensen die zoiets dan weer wel geloven, maar een regering die, net als met Pearl Harbor, via deze weg een kans zagen 'the war on terror' te beginnen.. onmogelijk?
Dat beeldmateriaal van WTC 7 bevat ook beelden waarop te zien is hoe groot het inferno is en dat een van de hoeken van het gebouw helemaal is weg geslagen. Die foto's zijn er. Toch blijven alle conspiracy sites alleen de foto's tonen waarop een ogenschijnlijk klein brandje te zien is, en roepen dan heel hard dat zo'n prullenbakbrandje nooit de instorting van WTC 7 kan hebben veroorzaakt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:27 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over 1 (al dan niet youtube) filmpje, maar over al het beeldmateriaal mbt wtc7.
En jij dat de US het gewoonweg toe liet, zodat ze een mooi excuus hadden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:42 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak dat Pearl Harbor werd verwoest door een agressieve, genocidale mogendheid.
Bij mijn weten niet, hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:50 schreef Ticker het volgende:
[..]
En jij dat de US het gewoonweg toe liet, zodat ze een mooi excuus hadden.
Hoe bedoel je?quote:Maar nu zijn ze wel lief geworden.
Zoals je merkt om het gehele 9/11 debat is er geen twijfel meer dat nu alles oké is.
Laten we zeggen dat, waar rook is.. vuur is.quote:
Ik doelde meer op de bewering dat men Pearl Harbor liet verwoesten. Maar waar staat die computer? Met enig geluk kan ik hem bedienen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:12 schreef Ticker het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat, waar rook is.. vuur is.
Als je alleen al kijkt hoe groot de topics, aantijgingen en het onderwerp 9/11 is, zou een computer berekening vast stellen dat er 'iets' niet helemaal klopt.
Niet nu zeggen, ja maar het is verzonnen, en dan zijn groene mannetje ook waar, want dat is onzin.
Kijk naar de topics die hot zijn, 911, illuminati en de ufo's.
Er is geen topic ooit zo hot geweest als deze. Zelfs als je het Loch Ness verhaal door diezelfde computer laten kansberekenen is de kans dat er 'iets' in het meer zwemt nog veeeeele malen kleiner. Zelfde met reptilians.. lang niet zo breed in het scala.
Heb je ooit wel eens de publieke televisie in zo'n korte tijd openbaar zijn twijfels zien uiten over zoiets groots? Deze week was zelfs op de nederlandse omroepen een programma met advocaat Spong die voor advocaat van de duivel ging spelen, en is tot de conclusie gekomen dat Osama niet vast gesteld kan worden als dader.
De kampen zijn niet verdeeld alsof in kamp 'believe' alleen maar idioten en ivbo scholieren zitten, en in het andere kamp geniale wetenschappers die niet aan nemen dat 9/11 een inside job was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |