Zijn we het toch eens een keer eensquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
In dit soort gevallen vind ik tattoos ook stom DD
Ach veel meer uitlubberen dan al gebeurt is met het uitpersen van kindjes zal vast niet gebeurenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:38 schreef Stali het volgende:
[..]
Iemand heeft mij hier recent uitgelegd wat een tosti betekent en wat niet is kan nog komen..
Dat is gewoon een kwestie van na de bevalling weer strak laten dichtnaaien.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ach veel meer uitlubberen dan al gebeurt is met het uitpersen van kindjes zal vast niet gebeuren
Hoewel ik wel gehoord heb dat zwaartekracht een bitch is als je oud wordt!
Dat doet een spijkerbroek wel met kontjesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van na de bevalling weer strak laten dichtnaaien..
Ik vind het vreemd trouwens, je hoorde toch vroeger nooit iets over dat je schaamlippen op den duur gaan hangen?
Het kan aan mij liggen maar ik wist echt niet wat ik hoorde, jij wel? En werkt zoiets als een spijkerbroek dan niet als een soort BH, vraag ik me eigenlijk af.
Niet opgeven he, uiteindelijk merkt een mannelijke fokker wel op hoe vreselijk stoer jij anoniem andere vrouwen durft af te kraken en wordt je bloempje toch nog eens gepluktquote:Op maandag 30 maart 2009 23:46 schreef Stali het volgende:
Jij bent een goed mens, dipshit.
[..]
Niet opgeven he, ooit vind je er vast wel een die niet bij je hoeft rond te zwemmen..
Jij moet wel ontstellend lelijk zijn, anders deed je niet zo onaardig tegen vrouwen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:11 schreef Dipkip het volgende:
"?
[..]
Niet opgeven he, uiteindelijk merkt een mannelijke fokker wel op hoe vreselijk stoer jij anoniem andere vrouwen durft af te kraken en wordt je bloempje toch nog eens geplukt![]()
Echt he, ik kom máánden niet in dit subforum, één fakking post en wie moet er meteen weer bovenop springen?Jij moet wel ontstellend lelijk zijn, anders deed je niet zo onaardig tegen vrouwen.
He dipshit.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:11 schreef Dipkip het volgende:
"?
[..]
Niet opgeven he, uiteindelijk merkt een mannelijke fokker wel op hoe vreselijk stoer jij anoniem andere vrouwen durft af te kraken en wordt je bloempje toch nog eens geplukt![]()
Echt he, ik kom máánden niet in dit subforum, één fakking post en wie moet er meteen weer bovenop springen?Jij moet wel ontstellend lelijk zijn, anders deed je niet zo onaardig tegen vrouwen.
Ik ben er echt he-le-maal kapot van.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:14 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
Jij moet wel ontstellend lelijk zijn, anders deed je niet zo onaardig tegen vrouwen.
mooi gezegd![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
De maximale grootte van een lul is trouwens zo rond de 2,1 meter
Dit is helaas een mooi staaltje fotoshop want ik heb de originele versie weleens gezien. Zal kijken of ik die nog kan vinden.quote:
Ik dacht dat het echt wasquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:08 schreef linkziz25 het volgende:
[..]
Dit is helaas een mooi staaltje fotoshop want ik heb de originele versie weleens gezien. Zal kijken of ik die nog kan vinden.
Ik heb je nooit een reden gegeven om mij te gaan stalken en iedere post die ik plaats te voorzien van dit geklier op brugklasniveau, dus zeg gewoon wat je zo dwars zit als een volwassene of hou je infantiele smoel verder. Het slaat helemaal nergens op en er op kicken dat je zo onaardig kan doen dat iemand er wat van zegt getuigt ook niet van enige rudimentaire vorm van intelligentie, dus je zult wel geen reden hebben - maar mocht je toch wat kunnen verzinnen zeg het dan gewoon en doe niet zo verwijfd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:14 schreef Stali het volgende:
Maar even voor de duidelijkheid, ik ben eigenlijk altijd vriendelijk tegen andere users, ook tegen andere vrouwen en dat ik dat tegen jou niet ben mag je dan ook eindelijk wel eens persoonlijk gaan opvatten.
Rustig aan stresskip, want Stali vind ik wel een van de vrouwelijke users hier die het minst verwijfd is. En dat zegt ook wel wat, tis prima user.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb je nooit een reden gegeven om mij te gaan stalken en iedere post die ik plaats te voorzien van dit geklier op brugklasniveau, dus zeg gewoon wat je zo dwars zit als een volwassene of hou je infantiele smoel verder. Het slaat helemaal nergens op en er op kicken dat je zo onaardig kan doen dat iemand er wat van zegt getuigt ook niet van enige rudimentaire vorm van intelligentie, dus je zult wel geen reden hebben - maar mocht je toch wat kunnen verzinnen zeg het dan gewoon en doe niet zo verwijfd.
Stalken? Iedere post? Kind, waar zit je?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb je nooit een reden gegeven om mij te gaan stalken en iedere post die ik plaats te voorzien van dit geklier op brugklasniveau, dus zeg gewoon wat je zo dwars zit als een volwassene of hou je infantiele smoel verder. Het slaat helemaal nergens op en er op kicken dat je zo onaardig kan doen dat iemand er wat van zegt getuigt ook niet van enige rudimentaire vorm van intelligentie, dus je zult wel geen reden hebben - maar mocht je toch wat kunnen verzinnen zeg het dan gewoon en doe niet zo verwijfd.
Ik heb geen flauw idee wie jij bent en de rest van Stali's posts heb ik geen moeite mee, ik vind het alleen nogal kinderachtig iemand duidelijk te willen maken dat je persoonlijk iets tegen ze hebt (persoonlijk.... op het anonieme internetquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:22 schreef TradingStock het volgende:
Rustig aan stresskip, want Stali vind ik wel een van de vrouwelijke users hier die het minst verwijfd is. En dat zegt ook wel wat, tis prima user.
Alsof ik de moeite ga nemen dat allemaal op te zoekenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:28 schreef Stali het volgende:
Stalken? Iedere post? Kind, waar zit je?.
Deepshit, ik zoek je nergens op. Je post alleen heel zelden in topics waar ik al veel eerder in post, zoals deze. Dat heet tegenkomen.
Toon trouwens maar eens even aan waar ik jou stalk met die op hol geslagen paranoia van je. Maf mens.
Dus: zeg het maar. Wat heb ik gedaan. Heeft je vriendje naar me gedigiflirt, heb ik je lievelingsbroek lelijk genoemd, gooi het er uit meid.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:14 schreef Stali het volgende:
He dipshit..
Een regeltje van mij en dan ga je weer helemaal los. Echt zo gaaf, vind ik dat.
Maar even voor de duidelijkheid, ik ben eigenlijk altijd vriendelijk tegen andere users, ook tegen andere vrouwen en dat ik dat tegen jou niet ben mag je dan ook eindelijk wel eens persoonlijk gaan opvatten.
Ik heb geen issue met jou, ik vind je gewoon een idioot zoals je post.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie jij bent en de rest van Stali's posts heb ik geen moeite mee, ik vind het alleen nogal kinderachtig iemand duidelijk te willen maken dat je persoonlijk iets tegen ze hebt (persoonlijk.... op het anonieme internet) door iedere post van diegene aan te grijpen om te gaan zitten katten.
Zeg dan gewoon wat je issue is, dan kan ik er op reageren en is het klaar. Dat achterbakse kattige gedoe vind ik uitermate wijverig, als je een beetje ballen hebt zeg je het gewoon als iets je zo vreselijk dwars zit al maanden langkom op zeg, wat kan ik nou helemaal gedaan hebben. Ik post voornamelijk over zeep en H&M broeken. Check mn postgeschiedenis maar, ik ben niet echt het type wat loopt te trollen en dit soort sneu gedrag verdient. Ik heb het ook met niemand anders ooit meegemaakt, alleen deze Stalio trol vind het nodig zo te doen en ik wil nou wel eens weten waarom eigenlijk
Ga je weer.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:34 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Alsof ik de moeite ga nemen dat allemaal op te zoekenje zegt zelf al dat het langere tijd aan de gang is en dat je er wat mee bedoelt:
[..]
Dus: zeg het maar. Wat heb ik gedaan. Heeft je vriendje naar me gedigiflirt, heb ik je lievelingsbroek lelijk genoemd, gooi het er uit meid.
Klopt, hij's eigenlijk nog langer:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:08 schreef linkziz25 het volgende:
[..]
Dit is helaas een mooi staaltje fotoshop want ik heb de originele versie weleens gezien. Zal kijken of ik die nog kan vinden.
Ja ga maar gauw. Je kunt je beschuldiging niet hardmaken he?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:44 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb geen idee waar je het over hebt nee, en bij jou in de buurt postenmoet ik zeker ieder topic gaan control F en op jouw aanwezigheid, doe normaal. Voor t eerst in máánden kom ik toevallig in een topic terecht waar jij ook gepost hebt en meteen ga je katten, en dan moet ik jou negeren?
Ik zal het voortaan doen hoor, want ik vind het ultieme waanzin dit. Maar ben blij om te weten dat het daadwerkelijk nergens om gaat. Als ik nou per ongeluk je beledigt had had ik sorry kunnen zeggen, maar als je gewoon een sneu wijf bent is negeren het enige wat je verdient. Ik begrijp alleen niet als dat is wat je wil waarom je dan moet gaan katten, want ik merk jou niet eens op totdat je weer begint met je gedipshit. Eigenlijk ben je nogal een aandachtshoer.
Maar goedweten we dat dus ook weer, het gaat nergens over.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Klopt, hij's eigenlijk nog langer:
[ afbeelding ]
Is er ook nog eentje in erecte staat ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:49 schreef IQM het volgende:
Klopt, hij's eigenlijk nog langer:
[ afbeelding ]
Dat kan toch eigenlijk niet? Zoiets omhoog krijgen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:10 schreef elcastel het volgende:
[..]
Is er ook nog eentje in erecte staat ?
Spalken ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:21 schreef Stali het volgende:
Dat kan toch eigenlijk niet? Zoiets omhoog krijgen.
Terwijl je aan het werk bent moet je je lul ook nog eens 8 uur per dag naar de sportschool sturen, denk ik.
Ben wel benieuwd hoe zo'n gigant er in erectie uitziet. Beetje horrortoerisme..
Ik zit het hele topic al te verkondigen dat die van mij goed werkt, krijgen we dit ...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:24 schreef Stali het volgende:
Jij hebt daar beter kijk op, merk ik.
Hoe neukt dat?.
*Grijns*quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:37 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik zit het hele topic al te verkondigen dat die van mij goed werkt, krijgen we dit ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |