abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67595832
Ik heb geen idee waar je het over hebt nee, en bij jou in de buurt posten moet ik zeker ieder topic gaan control F en op jouw aanwezigheid, doe normaal. Voor t eerst in máánden kom ik toevallig in een topic terecht waar jij ook gepost hebt en meteen ga je katten, en dan moet ik jou negeren?

Ik zal het voortaan doen hoor, want ik vind het ultieme waanzin dit. Maar ben blij om te weten dat het daadwerkelijk nergens om gaat. Als ik nou per ongeluk je beledigt had had ik sorry kunnen zeggen, maar als je gewoon een sneu wijf bent is negeren het enige wat je verdient. Ik begrijp alleen niet als dat is wat je wil waarom je dan moet gaan katten, want ik merk jou niet eens op totdat je weer begint met je gedipshit. Eigenlijk ben je nogal een aandachtshoer.

Maar goed weten we dat dus ook weer, het gaat nergens over.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 22:49:46 #227
158452 IQM
I am the one
pi_67596061
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:08 schreef linkziz25 het volgende:

[..]

Dit is helaas een mooi staaltje fotoshop want ik heb de originele versie weleens gezien. Zal kijken of ik die nog kan vinden.
Klopt, hij's eigenlijk nog langer:

Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_67596093
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:44 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb geen idee waar je het over hebt nee, en bij jou in de buurt posten moet ik zeker ieder topic gaan control F en op jouw aanwezigheid, doe normaal. Voor t eerst in máánden kom ik toevallig in een topic terecht waar jij ook gepost hebt en meteen ga je katten, en dan moet ik jou negeren?

Ik zal het voortaan doen hoor, want ik vind het ultieme waanzin dit. Maar ben blij om te weten dat het daadwerkelijk nergens om gaat. Als ik nou per ongeluk je beledigt had had ik sorry kunnen zeggen, maar als je gewoon een sneu wijf bent is negeren het enige wat je verdient. Ik begrijp alleen niet als dat is wat je wil waarom je dan moet gaan katten, want ik merk jou niet eens op totdat je weer begint met je gedipshit. Eigenlijk ben je nogal een aandachtshoer.

Maar goed weten we dat dus ook weer, het gaat nergens over.
Ja ga maar gauw. Je kunt je beschuldiging niet hardmaken he?
Dag Deepshit. .
pi_67596739
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:49 schreef IQM het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
.

Ik keek al benauwd naar de eerste foto, maar dit slaat alles.
Wat is het origineel dan? Zoek hier o.i.d.?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 23:10:37 #230
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67596904
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:49 schreef IQM het volgende:

[ afbeelding ]
Is er ook nog eentje in erecte staat ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_67596950
* MarMar heeft er net best lang over gedaan om te kijken waar het misging tussen dipkip en stali in dit topic.

Viel me een beetje tegen eigenlijk, ik had het dramatischer verwacht.
pi_67597347
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:10 schreef elcastel het volgende:

[..]

Is er ook nog eentje in erecte staat ?
Dat kan toch eigenlijk niet? Zoiets omhoog krijgen.
Terwijl je aan het werk bent moet je je lul ook nog eens 8 uur per dag naar de sportschool sturen, denk ik.
Ben wel benieuwd hoe zo'n gigant er in erectie uitziet. Beetje horrortoerisme. .
  dinsdag 31 maart 2009 @ 23:23:26 #233
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67597438
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:21 schreef Stali het volgende:
Dat kan toch eigenlijk niet? Zoiets omhoog krijgen.
Terwijl je aan het werk bent moet je je lul ook nog eens 8 uur per dag naar de sportschool sturen, denk ik.
Ben wel benieuwd hoe zo'n gigant er in erectie uitziet. Beetje horrortoerisme. .
Spalken ?
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_67597494
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:23 schreef elcastel het volgende:

[..]

Spalken ?
Jij hebt daar beter kijk op, merk ik.
Hoe neukt dat? .
pi_67597915
zoals link al zegt die is gefotosoeped . De 2e nog duidelijker (but nice job xD))
  dinsdag 31 maart 2009 @ 23:37:10 #236
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67597955
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:24 schreef Stali het volgende:
Jij hebt daar beter kijk op, merk ik.
Hoe neukt dat? .
Ik zit het hele topic al te verkondigen dat die van mij goed werkt, krijgen we dit ...
pi_67598179
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:37 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ik zit het hele topic al te verkondigen dat die van mij goed werkt, krijgen we dit ...
*Grijns*

Pics or it...

Nee, neem me niet kwalijk, mijn niveau is in slappe staat nu. .

Slaap lekker all. .
pi_67907839
Andries Knevel is denk ik wel langer dan 185 cm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')