is 30 cm mogelijk?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
Kzag ooit een shock doc over een lul van een centimetertje of 30.
WTF?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:35 schreef mrkrul het volgende:
een grassprietje kriebelt harder dan een boomstam
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:35 schreef mrkrul het volgende:
Da's zo nep als wat.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:06 schreef Buschetta het volgende:
zoek gigantua eens op
das wel da max denk ik (hoop ik)
Fucking hell, dan ben je eerst 10 minuten bezig met rustig inbrengen voordat je kan gaan neukenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
Tyfus, ik verslikte mequote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:35 schreef mrkrul het volgende:
Nee Koert, toen stond breedbeeld nog in de kinderschoenen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:23 schreef Koert het volgende:
Ook ooit shockdoc gezien, kerel had zo'n grote dat-ie ging chicks in bed kreeg want die konden het niet aan - daarom ging die maar uit noodzaak homo's batsen. Was 30cm + ofz?
Grappig topic.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:58 schreef DeRuphelman het volgende:
Ja dit vraag ik mij dus af want:
- op het internet zie je er soms waar van je denkt: holy mother of god this isn't realsnel weg klikken
![]()
- ik vraag me wel eens af in hoeverre vrouwen er bij stil staan hoe groot ze hun partners lul nou verwachten
Ik hoop dat iemand me hier over kan informeren
Is ook zo. De verschillende studies naar de grootte van de gemiddelde penis verschillen wel wat maar de consensus is dat de gemiddelde penislengte ongeveer tussen de 13 en 15 cm ligt. Van alle mannen heeft 95% een lengte tussen de 11 en 19cm. Bron: wikipedia.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:47 schreef Cuegirllie het volgende:
ik dacht dat het gemiddelde nog onder de 17cm lag. Maar oke.
Daar heb ik een paar jaar terug wel eens foto van gehad in de mail. Het kwam in slappe toestand uit een van de pijpen van zijn bermuda om het hoekje kijken. Ranzig. Vroeg me toen af of zoiets stijf zou kunnen worden. Daar kan je toch helemaal niets meer mee?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:21 schreef verleiding het volgende:
Ik zag wel een documentaire over een kerel die zijn lul helemaal in zijn broekspijp moest stoppen en dat kreng kwam tot zijn knie, in slappe toestand (meen ik me te herinneren). Like wtf.
En langer dan 17 cm (het gemiddelde ongeveer) hoeft ie voor mij echt niet te zijn.
En vanaf waar gemeten is dat ? Want dat is de grote uitvlucht altijd hè !quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:59 schreef linkziz25 het volgende:
Is ook zo. De verschillende studies naar de grootte van de gemiddelde penis verschillen wel wat maar de consensus is dat de gemiddelde penislengte ongeveer tussen de 13 en 15 cm ligt. Van alle mannen heeft 95% een lengte tussen de 11 en 19cm. Bron: wikipedia.
Ja poeh sexay...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:35 schreef mrkrul het volgende:
Mijn tong is kleiner dan mijn lul en werkt (aantoonbaar) beter. Maar ik snap je punt, een grassprietje is het (bij lange na) net niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:51 schreef MarMar het volgende:
Ken je veel chicks die van jeuk een orgasme krijgen?
Ja, die smeerlap die ontzettend strakke broeken aantrok om zo met zijn piel te pronkenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
11 cm ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:59 schreef linkziz25 het volgende:
[..]
Is ook zo. De verschillende studies naar de grootte van de gemiddelde penis verschillen wel wat maar de consensus is dat de gemiddelde penislengte ongeveer tussen de 13 en 15 cm ligt. Van alle mannen heeft 95% een lengte tussen de 11 en 19cm. Bron: wikipedia.
Vanaf 18cm XXL? Zou je niet zeggenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:32 schreef MarMar het volgende:
Volgens de condoomfabrikanten is alles vanaf de 18 cm XXL
ik denk dat dat is om het ego op te krikken en heb fucking lang moeten zoeken om echte xxl condooms
Njah, de xl van durex waren nog te klein, nu hebben we ehm *geen zin om naar boven te lopen* een of ander duits merk uit de erotische shop iig.. die doen het wel.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:39 schreef linkziz25 het volgende:
[..]
Vanaf 18cm XXL? Zou je niet zeggenHad je (vriend/man) echt XXL nodig? Dan is hij wel erg groot geschapen.
Ikzelf gebruik XL en zit prima.
mannen van 12 jaar bestaan nietquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Alle mannen! Dus ook de 12jarigen
ow dan kan het wel jah....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Alle mannen! Dus ook de 12jarigen
Mannelijk geslacht dan. 11cm lijkt me bij volwassen piemels niet veel voor te komen, dat is zo iniminikleinquote:
kheb wel es iemand mn slaapkamer uitgelachen, die had denk ik nog niet de helft van 11 cmquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:07 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Mannelijk geslacht dan. 11cm lijkt me bij volwassen piemels niet veel voor te komen, dat is zo iniminiklein!
En jij werkt in de psychiatrie las ik ? Heb je hem gelijk een stuk touw meegegeven ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:09 schreef MarMar het volgende:
kheb wel es iemand mn slaapkamer uitgelachen, die had denk ik nog niet de helft van 11 cm
ik weet dat het niet aardig is, maar als iemand zegt "ik neuk je helemaal suf" en er ploept dan een inimini pinkeltje tevoorschijn, kan ik het niet helpen
Die jongen heeft de rest van zijn leven een complex. Hoe reageerde hij?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:09 schreef MarMar het volgende:
[..]
kheb wel es iemand mn slaapkamer uitgelachen, die had denk ik nog niet de helft van 11 cm
ik weet dat het niet aardig is, maar als iemand zegt "ik neuk je helemaal suf" en er ploept dan een inimini pinkeltje tevoorschijn, kan ik het niet helpen
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:17 schreef Stali het volgende:
[..]
Enfin, ik heb het maar netjes uit gezeten maar het beviel niet.
Ik snap het best, ik bedoel; als je weet dat je zo'n minipiel hebt dan ga je toch ook niet van die opmerkingen maken? Dan vraag je er gewoon om. Natuurlijk vervelend voor die gozer, maar kom op!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:16 schreef elcastel het volgende:
[..]
En jij werkt in de psychiatrie las ik ? Heb je hem gelijk een stuk touw meegegeven ?
Arm joch.
Mee eens hoor, maar het is en blijft 'lullig'. Die gozer doet er wsl alles aan om het - voor zichzelf - te ontkennen dat hij een paar maatjes achterligt ... Wat moet ie dan zeggen ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik snap het best, ik bedoel; als je weet dat je zo'n minipiel hebt dan ga je toch ook niet van die opmerkingen maken? Dan vraag je er gewoon om. Natuurlijk vervelend voor die gozer, maar kom op!
Mijn piemel is microscopisch klein, wil je mij af zien gaan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:40 schreef elcastel het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar het is en blijft 'lullig'. Die gozer doet er wsl alles aan om het - voor zichzelf - te ontkennen dat hij een paar maatjes achterligt ... Wat moet ie dan zeggen ?.
Dat was succesvoller geweestquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mijn piemel is microscopisch klein, wil je mij af zien gaan?
Daar vallen de vrouwtjes voor hoor!
Niet meer kunnen lopen van het lachen geldt misschien ook?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
Maar het is precies dat, het is niet erg op zich, maar doe dan niet net alsof je ervoor gaat zorgen dat je chick drie dagen niet meer kan lopen nadat je eroverheen bent geweest
Ah werkverschaffing dus. Iemand en complex aanlachen zodat je vervolgens voor mensen kunt zorgen, nee we begrijpen elkaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:02 schreef MarMar het volgende:
Wat werken in de psychiatrie betreft, als niemand ooit een trauma opliep, had ik wellicht helemaal geen werk he!![]()
Nogmaals ik snap het wel, maar had hem je navel aangeboden of pak een hulpstuk (stoelpoot, whatever), wees een beetje vindingrijk, zoals ze op je werk wsl ook van je verwachten ...quote:Maar het is precies dat, het is niet erg op zich, maar doe dan niet net alsof je ervoor gaat zorgen dat je chick drie dagen niet meer kan lopen nadat je eroverheen bent geweest
Ik vraag me af he, oftie ook een fok-account heeftquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niet meer kunnen lopen van het lachen geldt misschien ook?
Misschien zijn er zoveel mannen met dat 'profiel' dat het niet eens opvalt...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:16 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik vraag me af he, oftie ook een fok-account heeft
Ah, kwas nog jong toen joh, wist toen nog niet eens dat ik ooit in de psychiatrie zou werken, maar jah, als je zovaak mensen de grond in trapt, wordt de nood op den duur een deugd wellichtquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:15 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ah werkverschaffing dus. Iemand en complex aanlachen zodat je vervolgens voor mensen kunt zorgen, nee we begrijpen elkaar..
Yeah right, zoveel moeite voor een one night stand, tis niet dat ik een relatie met em had ofzoquote:Nogmaals ik snap het wel, maar had hem je navel aangeboden of pak een hulpstuk (stoelpoot, whatever), wees een beetje vindingrijk, zoals ze op je werk wsl ook van je verwachten ...
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Misschien zijn er zoveel mannen met dat 'profiel' dat het niet eens opvalt...
Ja het is zij of jij natuurlijk, zoveel was me al duidelijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:18 schreef MarMar het volgende:
Ah, kwas nog jong toen joh, wist toen nog niet eens dat ik ooit in de psychiatrie zou werken, maar jah, als je zovaak mensen de grond in trapt, wordt de nood op den duur een deugd wellicht![]()
Als dat al moeite is, dan vraag ik me af hoeveel passie een man überhaupt bij jou in bed kan verwachten. Of nee wacht, je hebt de vraag al beantwoord.quote:Yeah right, zoveel moeite voor een one night stand, tis niet dat ik een relatie met em had ofzo
Je neemt het nogal persoonlijk?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:20 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja het is zij of jij natuurlijk, zoveel was me al duidelijk.
[..]
Als dat al moeite is, dan vraag ik me af hoeveel passie een man überhaupt bij jou in bed kan verwachten. Of nee wacht, je hebt de vraag al beantwoord.
Buh, doe dan maar een leuk uiterlijk en een iniminiquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:25 schreef FictionalFenna het volgende:
[ afbeelding ]
34.2 in erectie.
http://bia2.com/forum/lofiversion/index.php/t5704.html
Niet per sé, maar ook ik heb wel eens een hapering meegemaakt en weet wat dat met het ego van de man doet, inmiddels kan ik daar om lachen, maar als ik was uitgelachen op dat moment door mijn bedpartner, had ik een deuk in d'r kop geslagen (hee, ik was nog jong !).quote:
Of je leest misschien zelf over de nuances heen en weigert het verschil te zien tussen per definitie iemand met een kleintje uit te lachen, of te lachen omdat iemand zich een stuk groter voordeed dannie werkelijk wasquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:27 schreef elcastel het volgende:
[..]
Niet per sé, maar ook ik heb wel eens een hapering meegemaakt en weet wat dat met het ego van de man doet, inmiddels kan ik daar om lachen, maar als ik was uitgelachen op dat moment door mijn bedpartner, had ik een deuk in d'r kop geslagen (hee, ik was nog jong !).
Ik moet gewoon lachen om je grootspraak en kijk nu in hoeverre je dat kunt waarmaken ja, sorry. Ik vind eigenlijk dat je een beetje bekrompen praat voor iemand uit de psychiatrie, maar het is een brede sector met allerlei niveau's natuurlijk..
Ik zie je nergens een verschil maken nee ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:30 schreef MarMar het volgende:
Of je leest misschien zelf over de nuances heen en weigert het verschil te zien tussen per definitie iemand met een kleintje uit te lachen, of te lachen omdat iemand zich een stuk groter voordeed dannie werkelijk was![]()
Je vertelt het alsof je het morgen weer zou doen; misschien vergeet je de nuance er zelf in te leggen ? Ik zie slechts de combinatie van iemand uitlachen om zijn formaat (en zijn kant-noch-wal opmerking erbij, maar hé beeld je eens in ...) en ik zie je vertellen dat condooms voor de maat 18cm+ wsl XXL worden genoemd om het ego van de man ..quote:En ja, ik schaam me er niet voor dat ik op mijn 18e een stukje bekrompener was dan op mijn 32e
Ik heb geleerd dat dit werkt idd.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:51 schreef Sander het volgende:
Zijn jullie ruzie aan het maken of aan het daten?
Natuurlijk waren we al een stapje verder dan de kroeg bij dergelijke uitsprakenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:06 schreef Stali het volgende:
MarMar....
Vertel nou eens hoe het gegaan is? Want zoals jij het hier schrijft ga ik 100% met Elcastel mee.
Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je met iemand wat aan het drinken bent en dat zo'n jongen ineens tegen jou gaat zeggen "ik ga jou wel even suf neuken en blabla".
Zo'n dude zal bij mij niet eens over de drempel komen. Wat is dat nou voor praat?
Mind you, ik heb niets tegen dirty talk maar het gaat er even om hoe je het hier zo neerschrijft. Ik kan me daar gewoon niets bij voorstellen.
En nogmaals de vraag, hoe reageerde die jongen? Want het lijkt mij ronduit afschuwelijk als je naakt bent en iemand barst in lachen uit. (Ik herinner me trouwens ineens dat andere topic... op uiterlijk afgewezen worden is in deze inderdaad wel heel grievend.. )
fuck ik wist niet dat ze daarvan een docu hadden gemaakt , nu kan ik nooit meer normaal de straat overquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ja, vastquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:24 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil er eentje die precies pastWeet niet hoeveel cm dat is
Nou, je hebt van die maakvanjepeniseendildo kits he, misschien werkt een afgietsel op een andere manier ook wel?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:24 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil er eentje die precies pastWeet niet hoeveel cm dat is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |