is 30 cm mogelijk?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
Kzag ooit een shock doc over een lul van een centimetertje of 30.
WTF?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:35 schreef mrkrul het volgende:
een grassprietje kriebelt harder dan een boomstam
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:35 schreef mrkrul het volgende:
Da's zo nep als wat.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:06 schreef Buschetta het volgende:
zoek gigantua eens op
das wel da max denk ik (hoop ik)
Fucking hell, dan ben je eerst 10 minuten bezig met rustig inbrengen voordat je kan gaan neukenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
Kzag ooit een shock doc over een lul van een centimetertje of 30.
Tyfus, ik verslikte mequote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:35 schreef mrkrul het volgende:
Nee Koert, toen stond breedbeeld nog in de kinderschoenen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:23 schreef Koert het volgende:
Ook ooit shockdoc gezien, kerel had zo'n grote dat-ie ging chicks in bed kreeg want die konden het niet aan - daarom ging die maar uit noodzaak homo's batsen. Was 30cm + ofz?
Grappig topic.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:58 schreef DeRuphelman het volgende:
Ja dit vraag ik mij dus af want:
- op het internet zie je er soms waar van je denkt: holy mother of god this isn't realsnel weg klikken
![]()
- ik vraag me wel eens af in hoeverre vrouwen er bij stil staan hoe groot ze hun partners lul nou verwachten
Ik hoop dat iemand me hier over kan informeren
Is ook zo. De verschillende studies naar de grootte van de gemiddelde penis verschillen wel wat maar de consensus is dat de gemiddelde penislengte ongeveer tussen de 13 en 15 cm ligt. Van alle mannen heeft 95% een lengte tussen de 11 en 19cm. Bron: wikipedia.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:47 schreef Cuegirllie het volgende:
ik dacht dat het gemiddelde nog onder de 17cm lag. Maar oke.
Daar heb ik een paar jaar terug wel eens foto van gehad in de mail. Het kwam in slappe toestand uit een van de pijpen van zijn bermuda om het hoekje kijken. Ranzig. Vroeg me toen af of zoiets stijf zou kunnen worden. Daar kan je toch helemaal niets meer mee?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:21 schreef verleiding het volgende:
Ik zag wel een documentaire over een kerel die zijn lul helemaal in zijn broekspijp moest stoppen en dat kreng kwam tot zijn knie, in slappe toestand (meen ik me te herinneren). Like wtf.
En langer dan 17 cm (het gemiddelde ongeveer) hoeft ie voor mij echt niet te zijn.
En vanaf waar gemeten is dat ? Want dat is de grote uitvlucht altijd hè !quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:59 schreef linkziz25 het volgende:
Is ook zo. De verschillende studies naar de grootte van de gemiddelde penis verschillen wel wat maar de consensus is dat de gemiddelde penislengte ongeveer tussen de 13 en 15 cm ligt. Van alle mannen heeft 95% een lengte tussen de 11 en 19cm. Bron: wikipedia.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |