Nou he? Als aanvallende nummer 10 heeft ie echt nooit wat voorgesteld.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:27 schreef sezten het volgende:
Bergkamp als centrale middenvelder, wat een lachertje!
Stevie Me niet op nr. 10?quote:
Bergkamp is een typische schaduwspits. Je moet spelers wel op hun goede plek neerzetten en niet zomaar de beste spelers in je team stoppen omdat ze individueel beter zijn.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou he? Als aanvallende nummer 10 heeft ie echt nooit wat voorgesteld.
In mijn Ajax-systeem is de nummer 10 echt wel een aanvallende middenvelder/schaduwspits.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:20 schreef toma het volgende:
Bergkamp is een typische schaduwspits. Je moet spelers wel op hun goede plek neerzetten en niet zomaar de beste spelers in je team stoppen omdat ze individueel beter zijn.
Echt he, buiten het feit dat ie goed is zal hij ook wel populariteit genereren.quote:
Ik dacht dat je voor die wel zeker zou zitten, gezien de picks tot nu toe.quote:
Ik niet. Zei gisteren al tegen sjimz dat ik Desailly, Kluivert en Fàbregas wildequote:
Joa ik heb 1 hele goede nog niet gezienquote:Op maandag 30 maart 2009 16:37 schreef tha_dark het volgende:
Er zijn nog veel goede spelers niet gekozen waarvan ik had verwacht dat ze er veel eerder al uit zouden gaan....
Ik ook niet..quote:Op maandag 30 maart 2009 16:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Joa ik heb 1 hele goede nog niet gezien
Wel, maar dat staat er niet bij.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou he? Als aanvallende nummer 10 heeft ie echt nooit wat voorgesteld.
Als jij voor mij zo'n blanco sjabloon kan maken, dan pas ik het even aan.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:14 schreef sezten het volgende:
Wel, maar dat staat er niet bij.
Hij staat nu gewoon als centrale middenvelder. Dan moetie zijn opstelling aanpassen en een driehoek vooruit maken.
Nee want dan speel je 4-2-1-3.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij voor mij zo'n blanco sjabloon kan maken, dan pas ik het even aan.
Ik twijfel nog of ik hem als defensieve of centrale middenvelder moet zetten. Want achter de spitsen gaat-ie sowieso nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |