Mijnsinziens was er nog veel meer keusquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb geen pm gehad in ieder geval, Knoekie heeft bericht![]()
Verder was er niet zo heel veel keus meer aan goede keepers en Gomes is natuurlijk gewoon een goede keeper
Uitstekende keuze, valt me zelfs tegen dat hij nu pas gekozen is. Gomes was in zijn PSV tijd echt een superkeeper en gaat nu ook gewoon weer die kant op. Zie bv de pot tegen Chelseaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Verder was er niet zo heel veel keus meer aan goede keepers en Gomes is natuurlijk gewoon een goede keeper
Dat was mijjn vraag ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:36 schreef _Mike_ het volgende:
Ray mag ik jouw plaatje van het voetbalveld gebruiken en aan passen voor mijn opstelling?
Tuurlijk mag dat.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:36 schreef _Mike_ het volgende:
Ray mag ik jouw plaatje van het voetbalveld gebruiken en aan passen voor mijn opstelling?
Als je dat zou willen doenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat.
Ik kan ook wel de .PSD (photoshop-file) uploaden. Dan kun je zelf de witte hokjes verplaatsen.
Super Ray, bedanktquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:46 schreef RayMania het volgende:
Openen met Photoshop en dan kun je de blokjes verplaatsen en vervangen voor plaatjes van de spelers (60*60).
Klik.
Thanksquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:46 schreef RayMania het volgende:
Openen met Photoshop en dan kun je de blokjes verplaatsen en vervangen voor plaatjes van de spelers (60*60).
Klik.
laatste bezoek: 13 uur, 23 minuten geleden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:39 schreef sjimz het volgende:
Ik had wel verwacht dat ik aan de beurt zou zijn maar ik moet nog even wachten
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:57 schreef Breach het volgende:
[..]
laatste bezoek: 13 uur, 23 minuten geleden.
Dus minder dan een halve dag
Heefy iemand hem gePMd trouwens?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb geen pm gehad in ieder geval, Knoekie heeft bericht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |