Nou wees er maar trots op, besef je je dan niet dat ts zich nu aan jouw ergert? Hoe voelt dat nou? Om ts te ergeren? Ik zou het zelf verschrikkelijk vinden maar jij bent er blijkbaar trots op pervers mannetjequote:
Jij bent net nog een volwaardig mensquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:54 schreef Siniti het volgende:
Pfft gelukkig ben ik dan 1.80m want anders zou ts niet tegen mij kunnen en dan zou mijn leven geen zin hebben
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nou wees er maar trots op, besef je je dan niet dat ts zich nu aan jouw ergert? Hoe voelt dat nou? Om ts te ergeren? Ik zou het zelf verschrikkelijk vinden maar jij bent er blijkbaar trots op pervers mannetje
Precies de goede ondergrens noem je. Hulde! Mensen onder de 1,78 zijn vaak erg raar.quote:
Lijkt me tof!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nou wees er maar trots op, besef je je dan niet dat ts zich nu aan jouw ergert? Hoe voelt dat nou? Om ts te ergeren?
quote:
*haakt pootje*quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:03 schreef Dawwa het volgende:
Hey mensies stop met het posten van lilliputters,
Deze topic is voornamelijk gericht op volwassen mannen tussen de 160 en 178, ze moeten gewoon niet bestaan.
Zo lang ben ik ook.quote:
ik ben net iets meer win dan jijquote:
je hebt tieten dat scheeltquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Zo lang ben ik ook.
Geen idee of ik trots moet zijn of niet.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:03 schreef Dawwa het volgende:
Deze topic is voornamelijk gericht op volwassen mannen tussen de 160 en 178, ze moeten gewoon niet bestaan.
195 cm vind ik de loser grens, tot dan ben je gewoon de king.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben net iets meer win dan jij
maar boven de 1.90 is het niet meer win dan word je weer een loser
Ohquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:06 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
dat is het mooie: van velzen is geen lilliputter maar gewoon klein
en dat geloofd hij zelfquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:06 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
dat is het mooie: van velzen is geen lilliputter maar gewoon klein
Dat is de meerderheid van de Internationale bevolking. Je moet niet vergeten dat Nederlanders gemiddeld gewoon erg lang zijn (gemiddeld de langste van de wereld?) en dat iemand van bijv. een niet Nederlandse nationaliteit een grotere kans heeft kleiner te zijn dan een 1.90 meter lange slungel. Maar met jou oplossing zijn we wel gelijk van de overpopulatie af. Kunnen we gelijk allemaal basketbal spelen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:03 schreef Dawwa het volgende:
het ligt er maar net aan hoe groot je hoofd is... Aziaten hebben meestal ook een klein hoofdquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:18 schreef Zaith het volgende:
[..]
Dat is de meerderheid van de Internationale bevolking. Je moet niet vergeten dat Nederlanders gemiddeld gewoon erg lang zijn (gemiddeld de langste van de wereld?) en dat iemand van bijv. een niet Nederlandse nationaliteit een grotere kans heeft kleiner te zijn dan een 1.90 meter lange slungel. Maar met jou oplossing zijn we wel gelijk van de overpopulatie af. Kunnen we gelijk allemaal basketbal spelen.![]()
Ik zelf ben 1.79, net boven de door jullie genoemde ondermaat dus.
als je roller coaster tycoon speelt vind iedereen je liefquote:
tieten ftwquote:
Niet alleen Aziaten hoor. Je zal nogal schrikken van dit resultaat:quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het ligt er maar net aan hoe groot je hoofd is... Aziaten hebben meestal ook een klein hoofd
AAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH DWERGEN UNITED!!!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:23 schreef Zaith het volgende:
[..]
Niet alleen Aziaten hoor. Je zal nogal schrikken van dit resultaat:
Klik voor schokkend wikipedia page!
rijst groeit laag bij de grond...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:30 schreef Dawwa het volgende:
Waarom zijn Aziaten eigenlijk zo klein? Kan toch niet alleen de voeding liggen want bepaalde Afrikanen die sterven van de honger zijn vaak ook redelijk in lengte terwijl Oost Aziaten dat totaal niet zijn?
En Afrikanen kijken altijd hoog in de lucht, zoekend naar helikopters met rijst, rijst geplukt door de niet-bukkende Aziaten. Aangezien ze daar helikopters voor nodig hebben; heeft Nederland welvaart om dat te bekostigen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
rijst groeit laag bij de grond...
dat is genetisch bepaalt zodat ze niet zover hoeven te bukken
Verklaar het voor Nederlanders?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:37 schreef Zaith het volgende:
[..]
En Afrikanen kijken altijd hoog in de lucht, zoekend naar helikopters met rijst, rijst geplukt door de niet-bukkende Aziaten.
Het is een hele cyclus. Logisch, duh.
Hey ik ookquote:
Gabber ofwel racist ofwel nazi!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:42 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Hey ik ookEn TS kan zich niet aan mijn kruin ergeren gezien ik mijn kop altijd kaal scheer.
Maar hoezo dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:56 schreef Dawwa het volgende:
Ik vind het trouwens ook altijd zielig als een vent onder de 178 grens zit.
Het is gewoon sneu...
Als mijn leidinggevende dat zou zijn oid zou ik gewoon minder respect voor hem hebben
Ik denk dat dit bij de meeste 'slungels' zit, wij hebben gewoon minder respect voor mensen waar het kruin voor ons zichtbaar is.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:58 schreef Zaith het volgende:
[..]
Maar hoezo dan?![]()
En haha @ Rivethead. Wat een rare figuren.
Ik wilde net zeggen idd.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:57 schreef Dawwa het volgende:
Dude cut the crap!
Ik ga zo pitten wil geen nachtmerrie
quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
rijst groeit laag bij de grond...
We gaan mensen niet het land uit zetten natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:06 schreef Siniti het volgende:
In Nederland dan he Ryan3, 1.80m is zo ongeveer normaal. Ik zou zeggen hanteer een standaarddeviatie van 5 cm en iedereen die daar onder of boven is is abnormaal en moet het land uitgezet worden
Als ik me toch eens aan de macht wasquote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We gaan mensen niet het land uit zetten natuurlijk.
Ja, Hitler veroverde aangrenzende landen, zette mensen zijn oorspronkelijke land uit en vermoordde die mensen daar, dat wil jij ook?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als ik me toch eens aan de macht wasIk zou de bevolking eens flink uitdunnen! HEIL HITLER!!!
1.80m! Ik zou Hitler ook mijn land uitzettenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, Hitler beroverde aangrenzende landen, zette mensen zijn oorspronkelijke land uit en vermoordde die mensen daar, dat wil jij ook?
Hoe lang ben jij dan btw?
Hitler was circa 1,73.
Hitlers elite garde blauwe blonde herrenvolk had een lengte idealiter van 1,83, zo'n beetje de gemiddelde lengte van de Nederlandsche man van tegenwoordig, of van Nick Cage, John F. Kennedy, Bill Clinton, Barackske Obama.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
1.80m! Ik zou Hitler ook mijn land uitzettenEn iedereen die niet blond+blauwe ogen is.
Ik trek de grens bij 1.85m en daar valt niet over te twisten!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hitlers elite garde blauwe blonde herrenvolk had een lengte idealiter van 1,83, zo'n beetje de gemiddelde lengte van de Nederlandsche man van tegenwoordig, of van Nick Cage, John F. Kennedy, Bill Clinton, Barackske Obama.
Ik ben, als ik niet gekrompen ben, 1.94.
1.90? Je bent wel erg klein dan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:50 schreef Dawwa het volgende:
Ik als lange slungel van 190cm kan er gewoon echt niet tegen dat ik volwassen mannen bij de kruin kan aankijken....Grrr korte mannen/mensen in general
Jij bent goedquote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hitlers elite garde blauwe blonde herrenvolk had een lengte idealiter van 1,83, zo'n beetje de gemiddelde lengte van de Nederlandsche man van tegenwoordig, of van Nick Cage, John F. Kennedy, Bill Clinton, Barackske Obama.
Ik ben, als ik niet gekrompen ben, 1.94.
Die grens is opgeschoven hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik trek de grens bij 1.85m en daar valt niet over te twisten!
De grens voor mijn dictatorschip héquote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die grens is opgeschoven hoor.
Ik kom mensen tegen die 2,04/2,08 zijn.
En die kunnen ook goed voetballen.
Tallest guy die ik ooit ben tegen gekomen was zelfs 2,16.
hmm ik ben precies 178 cm maar mensen zeggen toch meestal dat ik klein ben.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Precies de goede ondergrens noem je. Hulde! Mensen onder de 1,78 zijn vaak erg raar.
Dat ben je ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:26 schreef Hoeruzoon het volgende:
[..]
hmm ik ben precies 178 cm maar mensen zeggen toch meestal dat ik klein ben.
Sorry.quote:
In het zuiden zijn de mensen toch korter hoor. Dat merk je echt wel.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:27 schreef Dribbel_ het volgende:
MAar ik ben ook net iets langer dan 1,90 en dat is nou niet echt uitzonderlijk tegenwoordigDus opzich moet je niet zeieken als je nog onder de 2 meter bent
![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Sorry.
Maar mensjes van 1.90 zijn kabouters voor mij. Ik moet uitkijken dat ik ze niet omver loop.
Ja dat heeft ooke cht te maken met 100km verschilquote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In het zuiden zijn de mensen toch korter hoor. Dat merk je echt wel.
Ga jij ooit wel is op vakantie buiten Europa?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:27 schreef Dribbel_ het volgende:
MAar ik ben ook net iets langer dan 1,90 en dat is nou niet echt uitzonderlijk tegenwoordigDus opzich moet je niet zeieken als je nog onder de 2 meter bent
![]()
Wrs met inteelt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat heeft ooke cht te maken met 100km verschil
Ja, half europa wel gehad, deze zomer naar Maleisie en omgeving, daar zal het verschil wel wat groter zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:31 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Ga jij ooit wel is op vakantie buiten Europa?
Ik word daar soms op straat gevraagd 'He, how tall are you'' ''Do you play basketbal?''
Met haar wel ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:35 schreef Ryan3 het volgende:
Wilders was die ook niet 2 meter + btw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |