ik zie nix boeiends voor de restquote:
Da's vet. Ofzo.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Het is gesellig hier."
Het begint met taal! Sukkel.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:47 schreef tong80 het volgende:
Zegt ie hier komt muziek.
Hoor je een Marokkaan praten over een deuntje.
Sorry, ik kan er niets aan doen dat ik zelfs achter een scherm nog onweerstaanbaar ben voor de vrouwtjesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:46 schreef Jimbo het volgende:
heerlijk die noortje , probeer ik de hele avond al contact te leggen, zit ze hier te soppen
Krikken, kut, chick, ja. Goed nummer.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:47 schreef tong80 het volgende:
Zegt ie hier komt muziek.
Hoor je een Marokkaan praten over een deuntje.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er niets aan doen dat ik zelfs achter een scherm nog onweerstaanbaar ben voor de vrouwtjes![]()
Dat ze daarna in priveberichten allerlei details over jou verteld kan ik ook niets aan doen.
WTF! Bij jou ook?!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat ze daarna in priveberichten allerlei details over jou verteld kan ik ook niets aan doen.
Da's 't Glazen Huis.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:49 schreef tong80 het volgende:
Heeft ie daar nou een autoradio onder zijn arm ?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
En Giel vindt 't weer geweldig hoor![]()
.
Zelfs 't geluid van 't paard van de buren dat in foetushouding anaal wordt genomen zou ie nog geweldig vinden.
geilquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er niets aan doen dat ik zelfs achter een scherm nog onweerstaanbaar ben voor de vrouwtjes![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:49 schreef tong80 het volgende:
Heeft ie daar nou een autoradio onder zijn arm ?
.
Zelfs 't geluid van 't paard van de buren dat in foetushouding anaal wordt genomen zou ie nog geweldig vinden.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geil
ik vraag me nog steeds af waar je fascinatie met mij vandaan is gekomen allen, ik weet dat ik als alpha male hard onweerstaanbaar ben maar dat er affectie bij jou vandaan gekomen is gaat me toch wel iets te ver
Bij jou ook?! Omg en maar tegen mij zeggen dat ik de enige voor haar ben en wij maar samen lachen om Jimbo!quote:
.
Damn, hier baal ik van.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bij jou ook?! Omg en maar tegen mij zeggen dat ik de enige voor haar ben en wij maar samen lachen om Jimbo!
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geil
ik vraag me nog steeds af waar je fascinatie met mij vandaan is gekomen allen, ik weet dat ik als alpha male hard onweerstaanbaar ben maar dat er affectie bij jou vandaan gekomen is gaat me toch wel iets te ver
Hehehe, jaja.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:54 schreef Jimbo het volgende:
oh ik ga echt mn oren doorprikken door roosbeef dalijk
Ja. Neem je nog een wijntje?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bier. Dat zal wel haar brandstof zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |