quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:36 schreef tong80 het volgende:
Wie is die hoer die nu bij Beelen is.
Staat met haar poes in de Playboy en op één in de hitparade.
Ze kent Roosbeef niet die zo gaan optreden.
Maar wel alle platte sexuele grappen die je kunt verzinnen.
Waarvan aktequote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:37 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hier moet ik gepost hebben.
of het is de drank of ik mis een stuk ?quote:
Het is niet de drankquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of het is de drank of ik mis een stuk ?
nou vertel wat heb ik gemistquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:40 schreef Jimbo het volgende:
[3FM #1364] Verplaats je kont
oh daar begon het al ?
Ok dan haat ik ze al bij voorbaatquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ene Dorien. Uit dat bandje van geenstijl.
Gast!?!? Geef anders even link van post(s)quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het is niet de drank
Iedereen hier zit nu stiekem te lachen achter zijn/haar scherm, ik ben zo beleefd om je wat duidelijker uit te lachen![]()
Sssssssst.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Gast!?!? Geef anders even link van post(s)
Dat moet jij wetenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:43 schreef Jimbo het volgende:
noortje gaf geen commentaarof moeti k echt nog verder gaan lezen ?
ik zie nix boeiends voor de restquote:
Da's vet. Ofzo.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Het is gesellig hier."
Het begint met taal! Sukkel.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:47 schreef tong80 het volgende:
Zegt ie hier komt muziek.
Hoor je een Marokkaan praten over een deuntje.
Sorry, ik kan er niets aan doen dat ik zelfs achter een scherm nog onweerstaanbaar ben voor de vrouwtjesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:46 schreef Jimbo het volgende:
heerlijk die noortje , probeer ik de hele avond al contact te leggen, zit ze hier te soppen
Krikken, kut, chick, ja. Goed nummer.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:47 schreef tong80 het volgende:
Zegt ie hier komt muziek.
Hoor je een Marokkaan praten over een deuntje.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er niets aan doen dat ik zelfs achter een scherm nog onweerstaanbaar ben voor de vrouwtjes![]()
Dat ze daarna in priveberichten allerlei details over jou verteld kan ik ook niets aan doen.
WTF! Bij jou ook?!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat ze daarna in priveberichten allerlei details over jou verteld kan ik ook niets aan doen.
Da's 't Glazen Huis.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:49 schreef tong80 het volgende:
Heeft ie daar nou een autoradio onder zijn arm ?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
En Giel vindt 't weer geweldig hoor![]()
.
Zelfs 't geluid van 't paard van de buren dat in foetushouding anaal wordt genomen zou ie nog geweldig vinden.
geilquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er niets aan doen dat ik zelfs achter een scherm nog onweerstaanbaar ben voor de vrouwtjes![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:49 schreef tong80 het volgende:
Heeft ie daar nou een autoradio onder zijn arm ?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
En Giel vindt 't weer geweldig hoor![]()
.
Zelfs 't geluid van 't paard van de buren dat in foetushouding anaal wordt genomen zou ie nog geweldig vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |