damn, dat is lang geleden, maar hij mag van mij ook wel gaan.. Voegt verder weinig toe, imo.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:35 schreef hermanberghuis het volgende:
Ik hoop dat het waar is en dat Coen ook weg gaat.
Ik refereer hier aan: [3FM #56] Lantinga, arrogante zak, laat Herman in zn waarde
Niets, maar dat zijn de enige redenenenene dat ik luister naar 3fmquote:
Net even gekeken maar in het Noorden blijft het de hele dag regenen!!!11quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zag op buienradar dat de regen wel weggaat
Op mn 3FMgadget staat ook gewoon alleen Kevin Rudolf.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:44 schreef -Hans- het volgende:
@#*(@(@ wel met de rappert....... dat geeft 3FM.nl niet aan
Zal dit nu de std. versie gaan worden die ze gaan draaien?
Of ga je vanavond ook nog voetbal kijken? Dat kan ook.quote:
Damnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:45 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Op mn 3FMgadget staat ook gewoon alleen Kevin Rudolf.
de laatste rapper die iets toevoegde was Ray bij 2 unlimitedquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn. Dan zou het idd wel eens de nieuwe std. kunnen worden bij 3FM.. Bij Lost! van Coldplay was het juist net andersom. Die rapperts voegen zelden iets toe, imo
Heeel lang geleden is dat, maar idd!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de laatste rapper die iets toevoegde was Ray bij 2 unlimited
inderdaad, om het even in perspectief te plaatsen hoelang het al bagger isquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heeel lang geleden is dat, maar idd!
mooi hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |