quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:49 schreef LeonH het volgende:
Roosbeef doet Hallelujah?
EEN HEILIGVERKLARING VERDIENEN ZE NU ECHT!!!
Ik blijf welquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:48 schreef TheZapster het volgende:
Zo meteen Roosbeef![]()
Het zal wel lekker rustig in het topic worden
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:50 schreef -Hans- het volgende:
w00t ! voor het eerst dat ik het goed heb
quote:
Ja, die ene poster hierquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:52 schreef borisz het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat goed is aan Lucky Fonz III ?
Heb je de laatste seconden van de plaat gehoord? I rest my case. Geniaal gewoonquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:52 schreef borisz het volgende:
Verkeerde topic. Hier weet niemand dat.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:52 schreef borisz het volgende:
Die synths vind ik wel tof, beats enzo. Die ene break van net was ff in minder, maar kom op, sla je er doorheenquote:
Ja, die 7 klopt natuurlijk nietquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:52 schreef Brennel het volgende:
[..]
[..]
Ja, oke, dat 7 moest 30 zijn, maar toch![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:50 schreef -Hans- het volgende:
w00t ! voor het eerst dat ik het goed heb
De synths en beats zijn gruwelijk plus haar stemgeluid ! dit hoor ik graag vaker op 3Fmquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die synths vind ik wel tof, beats enzo. Die ene break van net was ff in minder, maar kom op, sla je er doorheen.
Misschien als ik het nog eens beluister, eerste indruk is toch echtquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die synths vind ik wel tof, beats enzo. Die ene break van net was ff in minder, maar kom op, sla je er doorheen.
Van Lucky Fonz III is niets geniaal. Zijn zangkwaliteitenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je de laatste seconden van de plaat gehoord? I rest my case. Geniaal gewoon
The Killers zeker weer?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
sorry mensen, maar die live request gaan we niet halen vanavond...volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen
zometeen wel een leuke laatste plaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |