Oke... ik heb wel lichtelijk schuldgevoelens nuquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dag of wat geleden. Maar kan de post zo snel niet vinden.
Morphquote:
Maar Janneke vindt het toch ook geen probleem om tegelijkertijd een vriend en een vriendin te hebben?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
Oke... ik heb wel lichtelijk schuldgevoelens nu
Het is toch zaterdag?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:45 schreef -Hans- het volgende:
Geloof dat er vrijdag tot op heden aardig wat topics doorheen zijn gejast
En omdat het na 00:45 en het buiten koud is en omdat er geen files staan. Kom op Cos. Zeg nou maar gewoon dat je dit super vind!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, okee. Maar alleen omdat het al laat is en ik wijn op heb.
Je zit op ruim 300 posts vrijdagquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:45 schreef -Hans- het volgende:
Geloof dat er vrijdag tot op heden aardig wat topics doorheen zijn gejast
Nee, niet super. Wel aardigquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En omdat het na 00:45 en het buiten koud is en omdat er geen files staan. Kom op Cos. Zeg nou maar gewoon dat je dit super vind!
Pfff mijn hemel zeg. Dat is toch niet normaal meerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je zit op ruim 300 posts vrijdag1 compleet topic door jou alleen vol gelult
Ja idd. We zijn meer van je gewend.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pfff mijn hemel zeg. Dat is toch niet normaal meer
Idd je zegt het zelfquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pfff mijn hemel zeg. Dat is toch niet normaal meer
Maar ik weet niet of m'n vriendin daar zo blij mee zou zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar Janneke vindt het toch ook geen probleem om tegelijkertijd een vriend en een vriendin te hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |