Daar issie inderdaad niet heel erg geweldig. Maar ik heb hem zelf mogen aanschouwen vorig jaar op Motel Mozaique en dat vond ik opzich wel goed ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jij vond Lucky Fonz serieus goed bij DWDD? Of ben je het zelf.
Ik niet meer inmiddelsquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Achja. Ik heb m'n Arrogant Frog nog.
Shit ja.. Een uur minder slapen en een uur minder lang op stap. Maar meestal passen de kroegen zich wel aan en mag er wat langer doorgegaan worden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mazzel. Kan ik eindelijk eens op tijd naar bed toe. Dat gaat volgende week sowieso een DRAMA worden vanwege de zomertijd.
Alright! Ga je dit jaar ook nog naar MM?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:26 schreef Sautor het volgende:
[..]
Daar issie inderdaad niet heel erg geweldig. Maar ik heb hem zelf mogen aanschouwen vorig jaar op Motel Mozaique en dat vond ik opzich wel goed ja.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, wat een grappig telefoontje zeg.
Eh, door dezelfde...? Mis ik iets?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tweede keer binnen een paar dagen. Door dezelfde nota bene. Story of my life.
Afgelopen jaren heb ik er wel veel last van gehad. Ubber brak enzo. Meestal gaat het pas na 2 a 3 weken de goede kant op. Ik las dat avond mensen er sowieso meer last van hebben. Dat geloof ik directquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:26 schreef LeonH het volgende:
[..]
Shit ja.. Een uur minder slapen en een uur minder lang op stap. Maar meestal passen de kroegen zich wel aan en mag er wat langer doorgegaan worden.
Zal ik wel weer een week het ritme kwijt zijn door dat ene uurtje...
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Alright! Ga je dit jaar ook nog naar MM?
Verdorie, waarom woon je zo ver weg manquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb nog PALLETS liggen hier. Nouja, niet allemaal kikkers, maar wel goede wijn.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Valt mee. Zit allemaal in dat grote hoofd.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Verdorie, waarom woon je zo ver weg man.
Jullie hebben m alquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:33 schreef moveyourass-kevin het volgende:
het nieuwe album van Maximo is goe-hoed!! Wel een groei-plaat met mindere uitschieters als Our Velocity, maar veel mooie rustigere nummers
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:33 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik jumpstylen? die mackay praat poep
Jaja, ouwe jumpert!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:33 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik jumpstylen? die mackay praat poep
Noem ze dan eens alle 50quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:36 schreef cosmick het volgende:
Toffe beat.
Ik ken zeker 50 nummers die 'm ook gebruiken.
Maximo Park moet geen rustige nummers makenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:33 schreef moveyourass-kevin het volgende:
het nieuwe album van Maximo is goe-hoed!! Wel een groei-plaat met mindere uitschieters als Our Velocity, maar veel mooie rustigere nummers
Hehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |