Ik wilde al zeggen ik ook niet i.v.m. luiheid op deze zaterdagquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:15 schreef 3FMaster het volgende:
Woo!!!
Kan geen topic openen ivm mobiel internet![]()
quote:Lucky Fonz III - Summer Day
Yeah Yeah Yeahs - Zero
Coldplay - Life In Technicolor II
Maxïmo Park - Wraithlike
Jamie T - Sheila
Drive Like Maria - I'm On A Train
Live Request:
1. John Mayer - Daughters (live)
2. Snoop Dogg - Drop It Like It's Hot (live at Live Earth)
3. Stereophonics - Have a Nice Day (Pinkpop 2008)
The Sheer - The Devil On His Own
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof het wel (naja bij het ontvangen van een sms bericht)@ topictitel
![]()
Yeah Yeah Yeahs, Maximo Park en Drive Like Maria vind ik dan nog wel erg tof, maar zo'n Coldplay kan me gestolen worden (hoor je tevaak op 3FM).quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet echt spannend allemaal. John Mayer heb ik ondertussen wel weer gehoord.
Nou, 3FM moet daar vooral een voorbeeld aan nemen.......quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:18 schreef moveyourass-kevin het volgende:
kan iemand hier reageren
[KXRadio 4] Waar wel goede muziek te horen is!
Jannink !quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:18 schreef DiedjeeJ het volgende:
TerugVindPositievereactiesoverRoosbeef.
Het ís ook gewoon niks.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:18 schreef Sautor het volgende:
Jullie kunnen ook niets waarderen, geen Roosbeef, geen Lucky Fonz
Al gedaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:18 schreef moveyourass-kevin het volgende:
kan iemand hier reageren
Zullen we dat water en die mintjes/dropjes es ff aan de kant leggenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:17 schreef Brennel het volgende:
En daar zit je dan op de vrijdagnacht, aan het water en de mintjes/dropjes.
In plaats daarvan waarderen wij De Staat en Dewolff.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:18 schreef Sautor het volgende:
Die topictitelquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:18 schreef moveyourass-kevin het volgende:
kan iemand hier reageren
Lucky Fonz wat ik net hoorde nog wel. Maar Roosbeef?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:18 schreef Sautor het volgende:
moi man!quote:
Roosbeef is superleuk!!! Lucky Fonz helaas enorm kut, sorryquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:18 schreef Sautor het volgende:
30 seconds to Mars toch? Met die Jared Letho ofzoiets? Die acteurquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:21 schreef 3FMaster het volgende:
Hoe heet die band ook weer? 7 secons to mars?
Whehehehequote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:18 schreef moveyourass-kevin het volgende:
kan iemand hier reageren
Lf vind ik grappig, roosbeef niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:21 schreef LeonH het volgende:
[..]
Lucky Fonz wat ik net hoorde nog wel. Maar Roosbeef?![]()
![]()
En dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zullen we dat water en die mintjes/dropjes es ff aan de kant leggen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:20 schreef cosmick het volgende:
Okay, Royskopp dus. Niet vernieuwend, wel leuk.
het origineel
En deze mensen gebruikten het eerder (wilde 'm rippen maar kon de plaat niet meer vinden):
Ik sta er alleen voorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Roosbeef is superleuk!!! Lucky Fonz helaas enorm kut, sorry.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:22 schreef Brennel het volgende:
[..]
En dan?
Wel gvd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tering man, die Lucky Fonz zingt nog beroerder dan de grootste Idols-loser.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:21 schreef LeonH het volgende:
[..]
Lucky Fonz wat ik net hoorde nog wel. Maar Roosbeef?![]()
![]()
Oja, 30 ipv 7quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:22 schreef LeonH het volgende:
[..]
30 seconds to Mars toch? Met die Jared Letho ofzoiets? Die acteur
Damn, goed speurwerk weer! MoveYourAss mensen zouden het mp3'tje eens "moeten" checken. Erg geinig om te horen. Toch blijf ik Röyksopp - Happy Up There heeeeeeeel tof vindenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:20 schreef cosmick het volgende:
Okay, Royskopp dus. Niet vernieuwend, wel leuk.
het origineel
En deze mensen gebruikten het eerder (wilde 'm rippen maar kon de plaat niet meer vinden):
Ik vind dat ding niet zo heel leukquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Tering man, die Lucky Fonz zingt nog beroerder dan de grootste Idols-loser.
Weet je, Roosbeef pretendeert niet geweldig te zijn, die doet gewoon haar ding. Da's juist zo leuk.
HA, dan ga ik lekker slapen i.p.v. naar dat kinderachtige kind te gaan kijken. Bah... Het lijkt wel gespeeld.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nou dan hebben jullie pech/mazzel want Roosbeef is vannacht te gast bij Giel
Oja 30! Ik zat nog bij Youssouf 'd Hoer.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:22 schreef LeonH het volgende:
[..]
30 seconds to Mars toch? Met die Jared Letho ofzoiets? Die acteur
Mazzel. Kan ik eindelijk eens op tijd naar bed toequote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nou dan hebben jullie pech/mazzel want Roosbeef is vannacht te gast bij Giel
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jij vond Lucky Fonz serieus goed bij DWDD? Of ben je het zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |