quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:45 schreef Mibos2 het volgende:U roept en wij draaien... Ik heb een boek in het nederlands. Niet zo heel duur en overal wel te verkrijgen maar daar staan geen pastechi´s in die heb ik van lief zijn oma. Kan dat recept wel een keertje uittikken maar dan wordt het wel maandag want morgen ben ik de hele dag weg en vanmiddag krijgen we visite is dat erg? Het isbn is 9055132802. Moet wel terug te zoeken zijn via bol ofzo denk ik. Oh en tonijnkoekjes jummie...
Ja zo zie ik mezelf wel. De helft van mijn dingen doen is onder Antiliaanse invloed zou hoe zeg ik dat nou weer dat. Ik ben samen met mijn sindskort zwager de enige Makamba (Nederlander) in de familie en krijg dat ook regelmatig te horen hahaha... Voordeel is dat mijn schoonmams met haar mond goed kan koken maar het niet in de keuken kan uitvoeren. Ze vergiftigde vorig jaar de halve familie ongeveer dus die kookt bijna niet en hier is het vaak een zoete inval op kook en bakgebied en ik vind het leuk. Kaith ook want die bakt elke week wel koekjes of gisteren een tulband en dan met frutsels erop. Ze wil ook altijd op het aanrecht bij me zitten en dan samen rommelen vind ze echt heel leuk...
Ja huup dat was ik inderdaad.
Oeh ja ik hou me wel aanbevolen voor dat recept!

Ja ik moest laatst nog aan je denken, zusje is inmiddels eergister geopereerd aan haar knie, so far so good, nu 6 weken omhoog en daarna heel rustig aan revalideren. Ben benieuwd.
Freecell! Haha wat een lekker ventje is Leander toch

lekker mama helpen met wassen

Wij zijn net even naar de kermis en de stad geweest en lief heeft kleertjes voor ons meisje gekocht

en we hebben dik boodschappen gedaan

vanavond die prei-bladerdeeg dinges proberen en morgen lekker tajine
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回