Dat had mijn moeder ook hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:48 schreef Estrys het volgende:
Zij had trouwens een goede opmerking over eten. De vraag was wat als ze iets niet lusten of niet willen eten.
De kinderen eten wat de pot schaft, ik ben geen restaurant, willen ze het niet eten dan is er de volgende ochtend weer ontbijt.![]()
ow ja en op de vraag wanneer ze seks hebben zei ze: "our children do sleep you know"![]()
Zelfde bij ons thuis, alleen wij waren met drie kindjes en moesten aan tafel blijven tot na het toetje ofzo.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat had mijn moeder ook hoor
Wij waren met 7 kinderen thuis en je mocht best iets écht niet lusten (1 of 2 dingen) , maar dan pakte je maar een broodje tevredenheid (alleen boter dus) als je echt honger had. En gewoon aan tafel blijven tot na het danken.
Dat deed je dus alleen als je echt iets wanhopig vies vondEn iedereen lust ook eigenlijk alles wel
ow dat zou leuk zijn!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:37 schreef E.T. het volgende:
In het kader van Belaan meeten.... In de grote schoolvakantie logeer ik een paar dagen in Enkhuizen.. ik wil dan ook ff een oude schoolvriendin opzoeken waar ik nog contact mee heb en ik wil ff in Hoorn de stad in, dus dan kunnen wij wel ff meeten
in mijn geval rent Micha nu achter hem aanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:44 schreef Lois het volgende:
Het lijkt me juist heerlijk als je niet achter je kind hoeft aan te rennen TexIk zie daar altijd papa's en mama's boekjes zitten lezen en ik begrijp nooit hoe ze dat kunnen. Dat zijn vast dezelfde kinderen die wel al doorslapen vanaf de geboorte, wel gewoon groeien, zonder problemen zindelijk worden enzo, je weet wel die mytische kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |