quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:01 schreef TheZapster het volgende:
Eric Dikeb komt straks weer Crisis zingen bij Siebelink en Stenders, tevens zal Fred het paasverhaal vertellen, dat beloofd weer wat
Hehehequote:Op vrijdag 10 april 2009 13:01 schreef TheZapster het volgende:
Eric Dikeb komt straks weer Crisis zingen bij Siebelink en Stenders, tevens zal Fred het paasverhaal vertellen, dat beloofd weer wat
Die man is overalquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehehe!
John heeft 't weer lekker druk bij Ekdom!
Ik was gisteren bij die voorpremière en ik kan het je afraden. Download (of koop) gewoon alleen de soundtrack (want die is inderdaad goed), maar laat die film voor wat het is. Daar mis je echt niets aan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:55 schreef Marc63 het volgende:
Nu weet ik zeker dat ik naar The Boat That Rocked moet. Goeie soundtrack!
"Ik kan ook de garderobejongen regelen uit Ahoy, daar stond André Hazes ook vaak"quote:
Begint goed iigquote:Op zondag 12 april 2009 10:18 schreef TheZapster het volgende:
Wat een heerlijke aflevering van de freakolympics zeg, Fred die loopt te mopperen op de afwezige Rob en echt top muziek
quote:
Dat zou je denken, maar hij heeft deze week "gewoon" vakantie....quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:21 schreef Piles het volgende:
Rob's voicemail, verrassendDie ligt vandaag toch weer onder z'n dekentje testbeeld te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |